hyosung gt 250 vs kawasaki ninja .

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
2
Merhabalar aranıza yeni katıldım. 2 hafta içinde bu motorlardan birinin 0 kmsini alıcam. Yorumlarınızı bekliyorum.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bende alacam yeni motor,
YAMAHA YBR 125 mi
HONDA CBF 150 mi yardım
profilimdede görüldüğü gibi yeni makyajlı cbf 150 konforuna bak al gör ybr 125 in yenisi eskisi kadar iyi değil diyolar:D
Merhabalar aranıza yeni katıldım. 2 hafta içinde bu motorlardan birinin 0 kmsini alıcam. Yorumlarınızı bekliyorum.:rendeer:

kawasaki ninja varken eğer durumun iyise gt250r bakma bile :=) parçası daha pahalı ama o motoru alıyosan parçasıda koymaz fikrindeyim :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
profilimdede görüldüğü gibi yeni makyajlı cbf 150 konforuna bak al gör ybr 125 in yenisi eskisi kadar iyi değil diyolar:D


kawasaki ninja varken eğer durumun iyise gt250r bakma bile :=) parçası daha pahalı ama o motoru alıyosan parçasıda koymaz fikrindeyim :D

Yarabbi! :pr:
Sen benim profilme bak? :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
250 cc sınıfında kawasaki sadece adını satıyor..hyosung ile kıyaslamaları ve teknik detaylarını incelersen anlayacaksın..;)herkes marka düşkünü çünkü bu forumda..Kawasaki ybr'nin kalıplısı sadece..ve çok ciddiyim kimse de alınıp gücenmesin..70li yıllardan kalma bir gösterge paneli ve çinli birçok modelleinde olan gidonlar..ama gel gör ki adı kawasaki diye hyo ya yaklaşma bile denebiliyor burada..o yüzden çok saglıklı bilgi alamazsın..bu modellerin kullanıcı yorumlarını oku,netten araştır bilgilerini,verilerini,teknolojilerini..hatta vakıt ayırıp deneme sürüsü şansın varsa ıkı motoru da dene..ondan sonra anlarsın ancak ;)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
250 cc sınıfında kawasaki sadece adını satıyor..hyosung ile kıyaslamaları ve teknik detaylarını incelersen anlayacaksın..;)herkes marka düşkünü çünkü bu forumda..Kawasaki ybr'nin kalıplısı sadece..ve çok ciddiyim kimse de alınıp gücenmesin..70li yıllardan kalma bir gösterge paneli ve çinli birçok modelleinde olan gidonlar..ama gel gör ki adı kawasaki diye hyo ya yaklaşma bile denebiliyor burada..o yüzden çok saglıklı bilgi alamazsın..bu modellerin kullanıcı yorumlarını oku,netten araştır bilgilerini,verilerini,teknolojilerini..hatta vakıt ayırıp deneme sürüsü şansın varsa ıkı motoru da dene..ondan sonra anlarsın ancak ;)

abi marka fanatiğide değilim ama kanuni ile kıyaslıyosun farkındasın dimi 2side güzel motor ama uzun ömürlülük ve parça kalitesinde ninja 250 daha iyi bunu biliyorum
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
250 cc sınıfında kawasaki sadece adını satıyor..hyosung ile kıyaslamaları ve teknik detaylarını incelersen anlayacaksın..;)herkes marka düşkünü çünkü bu forumda..Kawasaki ybr'nin kalıplısı sadece..ve çok ciddiyim kimse de alınıp gücenmesin..70li yıllardan kalma bir gösterge paneli ve çinli birçok modelleinde olan gidonlar..ama gel gör ki adı kawasaki diye hyo ya yaklaşma bile denebiliyor burada..o yüzden çok saglıklı bilgi alamazsın..bu modellerin kullanıcı yorumlarını oku,netten araştır bilgilerini,verilerini,teknolojilerini..hatta vakıt ayırıp deneme sürüsü şansın varsa ıkı motoru da dene..ondan sonra anlarsın ancak ;)

en güzel yorum budur...:cat::cat::cat:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
abi marka fanatiğide değilim ama kanuni ile kıyaslıyosun farkındasın dimi 2side güzel motor ama uzun ömürlülük ve parça kalitesinde ninja 250 daha iyi bunu biliyorum

Kanuni ile değil Hyosung ile kıyaslıyor arkadaş, Kanuni sadece etiket yapıştırıyor sonuçta...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
abi marka fanatiğide değilim ama kanuni ile kıyaslıyosun farkındasın dimi 2side güzel motor ama uzun ömürlülük ve parça kalitesinde ninja 250 daha iyi bunu biliyorum

Şöyle anlatayım o zaman;

1-kanuni etiketi ile satılıyor diye bu motor kanuni değildir..Bildiğimiz Hyosung tur..sadece TR de adı hukuksal bir sebepten dolayı st kanunidir..

2-bana ninja nın 3 tane + sını sayabilirmisin? gt250r a göre..

3-bende bir kawasaki kullanıcıyım ama tamamen objektif olmak durumundayım..ninja250 gerçekten çok alt sınıf bir motor 250cc de..çok çok uzun zamandır araştırıyorum ve inceliyorum ikisinide..tamamen dürüst olucam bu konuda,ninja burada kardeşimin arkadaşında var ve ara sıra işim olduğunda beni kırmazlar alırım ninjayı,hyo da kullanmış biri olarak kawasaki adına bu motor için para vermem..

4- kaliteli ve daha özenli işçiliği oldugunu inkar edemem kawanın..ama malesef sadece bu kadar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsyanım, sitemim ciddiye alındı :)
Ciddi bir açıklama farz oldu o zaman..
Arkadaşlar konu açmadan forumu biraz araştırsak?
İnanın birçok insan sizin gibi kararsız kalıyor ve yardım istiyor, bilgi paylaşımları bir başlık altında toplansa daha etkili ve etik olmazmı ?
:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
http://www.motosiklet.net/forum/mar...yosung-gt250-r-mi-kawasaki-ninja-250r-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/mar...-250r-mi-ninja-250-r-mi-honda-cbr-125-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/38079-kawasaki-ninja-250r-mi-hyo-gt250r-mi.html

vs...



 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Mevcut Konu.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst