:queen:
profilimdede görüldüğü gibi yeni makyajlı cbf 150 konforuna bak al gör ybr 125 in yenisi eskisi kadar iyi değil diyolarbende alacam yeni motor,
YAMAHA YBR 125 mi
HONDA CBF 150 mi yardım
Merhabalar aranıza yeni katıldım. 2 hafta içinde bu motorlardan birinin 0 kmsini alıcam. Yorumlarınızı bekliyorum.:rendeer:
profilimdede görüldüğü gibi yeni makyajlı cbf 150 konforuna bak al gör ybr 125 in yenisi eskisi kadar iyi değil diyolar
kawasaki ninja varken eğer durumun iyise gt250r bakma bile :=) parçası daha pahalı ama o motoru alıyosan parçasıda koymaz fikrindeyim![]()
Yarabbi!r:
Sen benim profilme bak? :cat:
250 cc sınıfında kawasaki sadece adını satıyor..hyosung ile kıyaslamaları ve teknik detaylarını incelersen anlayacaksın..herkes marka düşkünü çünkü bu forumda..Kawasaki ybr'nin kalıplısı sadece..ve çok ciddiyim kimse de alınıp gücenmesin..70li yıllardan kalma bir gösterge paneli ve çinli birçok modelleinde olan gidonlar..ama gel gör ki adı kawasaki diye hyo ya yaklaşma bile denebiliyor burada..o yüzden çok saglıklı bilgi alamazsın..bu modellerin kullanıcı yorumlarını oku,netten araştır bilgilerini,verilerini,teknolojilerini..hatta vakıt ayırıp deneme sürüsü şansın varsa ıkı motoru da dene..ondan sonra anlarsın ancak
![]()
250 cc sınıfında kawasaki sadece adını satıyor..hyosung ile kıyaslamaları ve teknik detaylarını incelersen anlayacaksın..herkes marka düşkünü çünkü bu forumda..Kawasaki ybr'nin kalıplısı sadece..ve çok ciddiyim kimse de alınıp gücenmesin..70li yıllardan kalma bir gösterge paneli ve çinli birçok modelleinde olan gidonlar..ama gel gör ki adı kawasaki diye hyo ya yaklaşma bile denebiliyor burada..o yüzden çok saglıklı bilgi alamazsın..bu modellerin kullanıcı yorumlarını oku,netten araştır bilgilerini,verilerini,teknolojilerini..hatta vakıt ayırıp deneme sürüsü şansın varsa ıkı motoru da dene..ondan sonra anlarsın ancak
![]()
bende alacam yeni motor,
YAMAHA YBR 125 mi
HONDA CBF 150 mi yardım
abi marka fanatiğide değilim ama kanuni ile kıyaslıyosun farkındasın dimi 2side güzel motor ama uzun ömürlülük ve parça kalitesinde ninja 250 daha iyi bunu biliyorum
abi marka fanatiğide değilim ama kanuni ile kıyaslıyosun farkındasın dimi 2side güzel motor ama uzun ömürlülük ve parça kalitesinde ninja 250 daha iyi bunu biliyorum
|
||||||||||