Hyosung Gt 250 R Ve KonukMotorcu Sizlerle..

Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
1
Merhabalar sadece selamlaşmak istedim :) honda cbr125 imi satıp 2008 karbüratörlü hyosung gt250 r ımı bu sabah aldım forumda yer almaya başlıyorum takipte kalın sağlıcakla.. :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanın inşallah. Hoşgeldiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst