arkadaşlar selamın aleykum
benim motor refte atıldı yeni piston v.s
toplandı motor cok alengirli geçti benm toplama işi izmirde oturuyorum motor bayagı gezdi en son gumuldurden bıtane dukkandan jandarma ile gittim kendim tek tek parçaları toplayıp merkezde bir ustaya getirdim topladık falan ilk iyi anlaştık sonradan motoru alırken köstürdü bu eksikti yok şu eksikti tıraş ama yapcak bişi yok
NEYSE şuan motordan sübap sesi diye tahmın ettiğim yüksek bir şırıltı geliyor birde motorda sanırım fazla yağ var bugun moToR çalışmadı
REFTE yapıldıktan sonra ortalama 20 km binildi en son kapattıgımda ise herhangibi egsozdan duman atma vesaire yoktu yani yağ yakmıyor diye tahmın ediyorum
ve motorda ısınınca kendiliğinden 4.500 devirlere kadar yükselme var bunuda tps gaz gonum sensörü diye tahmın ettım bendeki 2010 gaz konum sensörü yok onun yerine kelebekten daha aaz aşşarıda biryerrde kucuk deliği olan bir sensör var sanırım basınc olcuyor verhasıl
araştırmalarıma göre sübap sıkıntısından dolayı ısınıp subaplar sarkıyor ve rolentı yukseliyor diye tahmın ediyorum
aşamalar sanırım ilk sübap ayarını tutturup calıstırıp bakmak
toplayacak olursak eger
Motorda cok şırıltı var
Fazla yağ var
Şuan çalışmıyor yeni rektefe atıldı harharet yapılmadı 5.devir geçilmedi sanırım buji yaglandı fazla yağdan yaparmı ve motor yokuşta duruyor
yoksa rektefe bi işe yaramadımı
ve bu usta topladıktan sonra üst kapak yaptırmaya göndercem dedi bu üst kapak gönderme nasıl olur şim değişimi ile çözülürmü
bilgiisi olan varsa yardımcı olabilirmi bu rolenti artması (gazı bıraktıgımda otomatik gidiyor o derece) rolentı simens sensörden miidir yoksa sübaplardan mıdır
soğukken sıkıntısız biniyorum ilerliyor rolentı 1900 lerde ısınması ıcın otomatık fakat düşmesi gerekirken tam ısınınca 4.500 leri buluyor tahminleri ve bilgileri olan arkadaşlar lütfen yardım teşekkürler
Hayırlı akşamlar beyler, 2012 hyosung gt 250r kullanıcıyım.
İstanbul'da şöyle işinin ehli fiyatları da abartmayan güvenilir motor ustaları veya servisleri var mı kullandığınız. Malum motorun dilinden herkes anlamıyor. Ayrıca bir branda ihtiyacım var internette o kadar araştırma yapmama rağmen hala karar veremedim. Tavsiye edebileceğiniz bir branda diken yer (tabi ki İstanbul'da) var mı? Ya da hangi brandayı almalıyım, marka model verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler
Cümleten hayırlı akşamlar ahali. Motorun orasını burasını düzeltip söküp takmaktan iyice şerbetlendik artık ama sıkıntısı bitmiyor aletin :queen: Devir saatimde bir sorun yaşıyorum. Gösterge sıkıntısız ama sadece devir saati kısmında bir gariplik var. Kontağı açınca normalde kadran selamlama yapıp devir ibresini sona götürüp getirmesi gerek ama şuan 6bin devire kadar çıkıp iniyo, sonu görmüyor. Sonra motoru çalıştırıyorum, rölanti devrini gösteriyor normal bir şekilde. Gaz verince de yavaş yavaş 6bine çıkıp duruyo, daha yukarı çıkmıyor saat. Motor devirleniyor ama saat 6binden yukarıyı göstermiyor ve olması gerekenden daha yavaş çıkıyor devir saati.
Konjektör arızasında falan devir saati sapıtır, titrer, inip çıkar falan ama bu öyle değil.
Daha önce başına gelen, böyle bir şey yaşayan varmı?