- Konu Yazar
- #1
İyi günler arkadaşlar,
Ben Fikret istanbul'dan.
Yaklaşık 2 yıldır motosiklet kullanıyorum. Geçen ay 2008 model "0" hyosung gt 250 comet marka motosiklet aldım.Motosiklet henüz 1000km'de ve bakım için motor'u satın aldığım İstanbul Motor'a götürdüğümde oradaki usta motorun amortisörünün patlak olduğunu söyledi, ancak daha sonra amortisörü sıkarak ayarının gevşek olduğunu aslında patlak olmadığını iddia etti. İçime kurt düştüğü için bir honda servisine motoru gösterdim ve amortisör'ün patlak olduğunu söylediler. Gerçekten daha 1000km'deki motorun amortisörünün nasıl patladığını anlayabilmiş değilim. Rodaj süresince 80km geçmedim ve gayet dikkatli kullanıyorum, dikkatimi çekecek bir derin çukura da girmedim açıkçası.İstanbul Motor'u arayıp Honda servisinin bana söylediklerini ilettiğimde, amortisörün patlak olduğunu düşünmediğini ,patlak olsa bile amortisörün garanti kapsamında olmadığını bildirdi.Ne yapmam gerektiği konusunda bana yardımcı olabilirmisiniz.
Ben Fikret istanbul'dan.
Yaklaşık 2 yıldır motosiklet kullanıyorum. Geçen ay 2008 model "0" hyosung gt 250 comet marka motosiklet aldım.Motosiklet henüz 1000km'de ve bakım için motor'u satın aldığım İstanbul Motor'a götürdüğümde oradaki usta motorun amortisörünün patlak olduğunu söyledi, ancak daha sonra amortisörü sıkarak ayarının gevşek olduğunu aslında patlak olmadığını iddia etti. İçime kurt düştüğü için bir honda servisine motoru gösterdim ve amortisör'ün patlak olduğunu söylediler. Gerçekten daha 1000km'deki motorun amortisörünün nasıl patladığını anlayabilmiş değilim. Rodaj süresince 80km geçmedim ve gayet dikkatli kullanıyorum, dikkatimi çekecek bir derin çukura da girmedim açıkçası.İstanbul Motor'u arayıp Honda servisinin bana söylediklerini ilettiğimde, amortisörün patlak olduğunu düşünmediğini ,patlak olsa bile amortisörün garanti kapsamında olmadığını bildirdi.Ne yapmam gerektiği konusunda bana yardımcı olabilirmisiniz.