Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
abilerim kardeşlerim herkese merhaba ismim alper foruma yeni katılıyorum bayadır takip etmeme rağmen üye olmak yeni nasip oldu, 150 cclik başlangıç motorumu satmış bulunmaktayım ve arkadaşımdan 2010 model 40.000 kmdeki enjeksiyonlu versiyon olan st kanuni motorunu alıcam ancak beyin problemi var motorda acaba enjeksiyonlu versiyonun beyinleri ne kadar ve şu linkteki http://www.motosikletparcalari.net/hyosung-gt-250r-gt250r-gv-250-comet-beyin-orjinal-pmu7546 beyin uyum sağlarmı türkiyede satılıyor bu siteden alım yapan oldumu hiç cevaplar için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
abilerim kardeşlerim herkese merhaba ismim alper foruma yeni katılıyorum bayadır takip etmeme rağmen üye olmak yeni nasip oldu, 150 cclik başlangıç motorumu satmış bulunmaktayım ve arkadaşımdan 2010 model 40.000 kmdeki enjeksiyonlu versiyon olan st kanuni motorunu alıcam ancak beyin problemi var motorda acaba enjeksiyonlu versiyonun beyinleri ne kadar ve şu linkteki http://www.motosikletparcalari.net/hyosung-gt-250r-gt250r-gv-250-comet-beyin-orjinal-pmu7546 beyin uyum sağlarmı türkiyede satılıyor bu siteden alım yapan oldumu hiç cevaplar için şimdiden teşekkürler

Hocam problemin sadece beyinde olduğu nereden belli ? Beyni aldınız ve düzelmedi ne yapacaksınız ? Ben şahsen arızalı bir motoru almanızı tavsiye etmem. Satan arkadaş 350-400 lirayı karşılamayıor mu da beyin problemi var diyerek satıyor ? O noktada çıkan problemler çok daha derin ve baş ağrıtıcı olabilir eğer fiyat çok uygun değilse bence hiç girişmeyin ve temiz bir alternatif bakın...

*Siteden yana sıkıntı olmaz muhtemelen başka yerlerden de bulunur gereken parça. Parça numarası aynı ise çalışacaktır.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
Hocam problemin sadece beyinde olduğu nereden belli ? Beyni aldınız ve düzelmedi ne yapacaksınız ? Ben şahsen arızalı bir motoru almanızı tavsiye etmem. Satan arkadaş 350-400 lirayı karşılamayıor mu da beyin problemi var diyerek satıyor ? O noktada çıkan problemler çok daha derin ve baş ağrıtıcı olabilir eğer fiyat çok uygun değilse bence hiç girişmeyin ve temiz bir alternatif bakın...

*Siteden yana sıkıntı olmaz muhtemelen başka yerlerden de bulunur gereken parça. Parça numarası aynı ise çalışacaktır.

Hocam yorumun için çok teşekkür ederim motoru pazartesi devralıcağım kişi arkadaşım yazın yurtdışına çıkıcak okul için satmıcaktı ama ben sorduğum için kıramadı kendisi beyini yaptirip 6500e satıcaktı usta problemi yaşadı ve bozuk olmayan enjeksiyonu sıfırıyla değiştirmek zorunda kalıp 800 lira harcadı ve ustasını değiştirip 3 4 kişiye gösterdi hepsi beyin dedi ben de kendi ustama gösterdim izmirde hyosungdan anlayan en iyi usta olabilir kendisi o da motoru açıp beyini çıkardı bu kadar ısınması normal değil ama başka biyerdende kaynaklı olabilir motoru ben yaparım ben de sıkıntı yok alperim sen kendin parça ayarlarsan adam ederiz dedi motoru piyasanın baya altında alıyorum ve yanında 3 tane çantası park zinciri birde uzun yol rüzgarlığı var
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hocam yorumun için çok teşekkür ederim motoru pazartesi devralıcağım kişi arkadaşım yazın yurtdışına çıkıcak okul için satmıcaktı ama ben sorduğum için kıramadı kendisi beyini yaptirip 6500e satıcaktı usta problemi yaşadı ve bozuk olmayan enjeksiyonu sıfırıyla değiştirmek zorunda kalıp 800 lira harcadı ve ustasını değiştirip 3 4 kişiye gösterdi hepsi beyin dedi ben de kendi ustama gösterdim izmirde hyosungdan anlayan en iyi usta olabilir kendisi o da motoru açıp beyini çıkardı bu kadar ısınması normal değil ama başka biyerdende kaynaklı olabilir motoru ben yaparım ben de sıkıntı yok alperim sen kendin parça ayarlarsan adam ederiz dedi motoru piyasanın baya altında alıyorum ve yanında 3 tane çantası park zinciri birde uzun yol rüzgarlığı var

Rica ederim. Anladım ancak benim çok tamir ve arıza tecrübem olmamasına rağmen gördüğüm tek olay bana yetti. Bir abim 1000rr aldı kazalı. Şase sağlam ancak kasa ve motor bitik durumdaydı. Neyse kasayı ben ithal ettim ona 400 dolar civara oda kendisi sıfır motor ayarladı. Her şey yerleştirildi sıfır olarak ve güzelce kullandı 1 sene. Ardından hararet ve bir kaç problem yaşadı sürüşü etkilemeyen. Beyinden dediler beyin değiştirildi düzelmedi. Elektrik aksamı toparlandı tekrar o yapmıştır diye gene düzelmedi. Şimdi tekrar blok açılıcak en baştan herşeye göz atılacak. Dünya zaman kaybı ve masraf. Onun için söyledim bulaşmayın konusunu. Vaktim ve ustam var derseniz ve uygunsa alınabilir ancak öbür türlü hiç girmeyin söylediğim gibi.
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
inşallah olmuştur :D
aKfSUe.jpg
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
Hocam 10 numara 5 yıldız olmuş tabiri caizse kafa grenajı olarak ne kullandınız maliyeti nedir yani :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

Birde ben şöyle fiyatı uçuk olmayan sesli bangır bangır bir egzos istiyorum fikir verebilcek olan varmı ya da egzosun içini boşaltsam sıkıntı yaratır mı enjeksiyonlu makine
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
arkadaşlar herkese iyi akşamlar

bir hyosung commet 250 almayı düşünüyorum, uzun yol yapmak aynı zamanda işe gıt gel için. (motosiklet tecrübem var 4 tane 150cc eskittim)

boy 170 kilo 80 öğrenmek istediğim, sele ve gidon mesafesi bana uzun gibi geldi bununla ilgili ne yapabilirim,3lü çanta seti takmak sıkıntı

olurmu,turcamı takabilirmiyiz, hafiften bir enduro tadı verebilirmiyiz acaba:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
arkadaşlar herkese iyi akşamlar

bir hyosung commet 250 almayı düşünüyorum, uzun yol yapmak aynı zamanda işe gıt gel için. (motosiklet tecrübem var 4 tane 150cc eskittim)

boy 170 kilo 80 öğrenmek istediğim, sele ve gidon mesafesi bana uzun gibi geldi bununla ilgili ne yapabilirim,3lü çanta seti takmak sıkıntı

olurmu,turcamı takabilirmiyiz, hafiften bir enduro tadı verebilirmiyiz acaba:rendeer:
İyi akşamlar hoşgeldin dediğin üçlü yol çantası ve uzun yol camı bende mevcut ancak takılı değil temiz bi comet bulursan bakımlarıyla birlikte seni yolda bırakmaz asla ve çok zevk alıcağını umuyorum sadece oturuş biçimi yönünden enduro tadını alamazsın :)
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
İzmirde 2010 model veya ustu sentec beyinli st kanuni varmi acaba gt250 yardima ihtiyacim var
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
Birisi bana kac liralik benzinle kac km gittigi hakkinda bilgi verebilirmi lutfen benim motormu cok yakiyor anlamam lazim
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Birisi bana kac liralik benzinle kac km gittigi hakkinda bilgi verebilirmi lutfen benim motormu cok yakiyor anlamam lazim

Ortalama 3.5- 4lt /100km


Şehir içi sakin 3.5lt/100km
Şehir içi çok dur kalk 3.8lt/100km

Sakin uzun yolda 110km hızla 3.2lt/100km
Biraz agresif uzun yol 120-140 arası 4l/100km

Allah ne verdiyse gaz 4.5~5lt/100km
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
İzmirde hyosungumun elektrik tesisat arizasini bulabilcek guvenilir elektrikten iyi anlayan bir servis var mi acaba?
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
Arkadasimdan aldim motoru enjeksiyon sorunu var demislerdi sifiriyla degistirdi sonra usta beyin demis arkadasta yaptiricakti ama o yaptirmadan ben aldim bi sistem var uzerinde onu acmadan yeterli benzini isemedigi icin calismiyor motor ancak onun surekli acik kalmasi gerektigi icin nerdeyse kmde 50 kurus yakiyor
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
10
Gt 250 enjeksiyonlu model icin SENTEC BEYİN KONJEKTÖR VE SARGI lazim parça satan var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst