Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba , ilk motorum olan Suzuki Burgman UH 150 scooterdan sonra naked motorlara karşı olan merakımı fark edip ilk fırsatta bütçeme uyan, çin olmayan tek 250lik GT250 cometimi 3 gün önce almıl bulunuyorum. Motor 2008 model 41000, çok hor kullanılmamış ama bakımları da çok itina ile yapılmamış. Mecidiyeköydeki hyosung servisinde ( kuştepedeki değil diğeri) expertizini yaptırıp aldım. Güzel bi tepeden tırnağa bakım yaptırayım diyorum. Anadolu yakasında özellikle de Tuzla civarlarına yakın bildiğiniz özel yada yetkili servis tavsiyeniz var mı? Beykoz civarlarında bi ustayı duyup okuyorum ancak mesafe uzak , belki de gitmeye değer ne dersiniz?








Enes YAYLACI
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
"Kbr" arkadaşım motoru yeni almistin hayırlar olsun inşallah, satiyosun motoru.
 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
"Kbr" arkadaşım motoru yeni almistin hayırlar olsun inşallah, satiyosun motoru.

Manku teşekkür ederim. YZF R25 aklımı başımdan aldı diyebilirim. Nasip olursa ins. R25 düşünüyorum. Keyfe keder olursa yoksa illa satmak değil amacım ki fiyattan da anlamissindir.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Merhaba hyosung gt 250 kullanıcıları, bir kaç sorum var:

1) 2008 in yarısından itibaren enjeksiyonlu olmuş modeller, peki kasa değişikliği hangi yıldan itibaren oldu? Yuvarlak fardan sonraki kasa yani.

2) Artık sıfır olarak satılmıyor sanırım, eğer öyle ise yedek parça temini ne durumda ve yedek parça fiyatları diğer markalara göre nasıl?

3) 2006 model bir motorda 40 bin kmde motor yenilenmiş, 40 bin çok az bir km değil mi motor yenilenmesi için?

4) Yakıt tüketimi hangi hızlarda ne kadardır?

5) Eski kasalar çok hoşuma gidiyor ama bir kez denedim boyum 170cm gidon uzak geldi, gidonu depoya doğru yaklaştıracak bir değişiklik yapan var mı veya kısa boylular kullanırken sorun yaşıyor mu rahat ediyor mu?

6) Enjeksiyonlu ile karbüratörlü modeller arasında çok fark var mı? İkinci elde karbüratörlü epey ucuz.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
1) 2008'in ikinci yarısından itibaren enjelsiyonlu oldu. Bahsettiğin far 2012 ve sonrasında türkiye'ye girdi
2) sıfır satılıyor. satılmasa bile önemli değil, parçaların ve motorun hepsi gt250r ile aynı. yedek parça fiyatları 250 cc katagorisindeki pekçok motordan ucuzdur. pahalı olduğu söylentileri insanların 150 cc ve altı motorların yedek parça fiyatları ile karşılaştırması. bir tek cbr 250 eski kasanın birkaç parçası gt250ye göre daha ucuz. diğer markalar açık ara daha pahalı bu konuda.
3)bütün motolar için geçerli bir durumvar. horkullanırsan çabuk motor yenilersin. düzgün kullanımda gt250 motoru en az 200 bin kilometre hizmet verir.
4)ortalama 3,5 -4 litre. endüşük 2,8 - 3 litre. enyüksek 5. 5 litre yaktırmak için bayağı bir zorlaman gerek. benim sürüşüm 3,5 litre yaktıryor.

5) 1.70 gayet yeterli bir boy. kalıplı bir motor lduğu için tereddüt etmiş olabilirsin.

6)hangisi temizse onu tercih etmen mantıklısı. eski olanı temiz bulmak daha zordur tabi.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar Merhaba. Motorlarımız farklı olsa da bilgilerinize ihtiyacım var. Motor yeni olduğundan dolayı aksesuar bulmak oldukça zor bildiğiniz gibi. Ön ve motor kısmında koruma topuzu kullanan var ise en uygun nereden aldığını bildirebilirse sevinirim. Sizin kullandıklarınız belki benim motoruma da uyar.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Haızr, birebir uyumlu olanı araştırmak lazım ama şuradaki sistemi sanayi civarlarında olan bir motor tamircisine yaptırabilirsin.

installed-altrider-crash-bars-and-frame-slider-kit-for-ducati-multistrada-1200-2.jpg
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
İşte beklediğim konu yeniden canlanır gibi olmuş :)
Mondial vulturemi satıp bu motora veya sym wolf 250 ye geçmeyi planlıyorum. Ancak ikinci elleri daha ucuz olduğundan bu motor ilk tercihim olucak.
Tercihen karbüratörlü olmasını istiyorum. Öğrenciyim arıza çıkarsa bile cebimi çok yakmasın diye.
Mondial vulture ile takas düşünen arkadaşlar benimle iletişime geçebilirler üzerini nakit olarak karşılicam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Arkadaşlar bu ilanın sahibi arkadaş aramızda mı acaba? :))
Motor bana bakımlı gibi geldi fiyatı da emsallerine göre biraz uygun yazmış sizce nasıldır alınabilir mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-14.000-km-2-sahibinden-216053072/detay
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Hakikaten sonunda canlandı konu :)

Hyosung un distribütör konusu ne durumda? Mete han ın bir konusu vardı ama kapatılmış mevzu ne durumda? Yedek parça temini nasıl sağlanıyor?

Sık rastlanan sorunları nelerdir motorun?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Haızr, birebir uyumlu olanı araştırmak lazım ama şuradaki sistemi sanayi civarlarında olan bir motor tamircisine yaptırabilirsin.

http://www.altrider.com/images/thum...-slider-kit-for-ducati-multistrada-1200-2.jpg

Hocam ilgin için teşekkür ederim. Ancak bendeki şasi kısmı o kadar sağlam durmuyor. O kısımda bir vida boşluğu var ancak öyle birşey takıp yere düşmesi durumunda ben kesinlikle şaseyi eğeceğine eminim. Ben orjinal aksesuar buldum ancak 170 dolar fiyat çektiler yurtdışından.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Hakikaten sonunda canlandı konu :)

Hyosung un distribütör konusu ne durumda? Mete han ın bir konusu vardı ama kapatılmış mevzu ne durumda? Yedek parça temini nasıl sağlanıyor?

Sık rastlanan sorunları nelerdir motorun?

Distribütör değişti dostum. Uniteks diye bir firma aldı distribütörlüğü. Şuan Hyosungun bendeki 2015 kitapçığında eski bayilerin üstüne SYM'ye hizmet veren bütün bayilerde eklenmiş durumda. X5 sayfasını takip edersen sürekli not düşüyorum son durumla alakalı. Aksesuarların ve yedek parçaların hepsi gelecek her model için ama zaman alacak elbette. Gümrükle alakalı sorun yaşıyorlarmış sanırım ürünlerin kayıt ve tescil işlerini bitiremediler. Bende ithalat ile uğraştığım için zor bir durum ıvır zıvır sokmak bu ülkeye hakkıyla satış yapan adam için. Kaçakçı herşeyi kolayca sokuyor.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)

Aslında bir abimin dediği söz aklıma geldi.
Yıl geçtikte bizim arabaların kmleri geri sarıyor diye :)
KM si benim için çok değil bence de bi oynama söz konusudur. Bende cbr varken ulan motor bu ay yattı hiç binemedim bile dediğim ay bile en kötü bin km yapıyordum. Ve kışın motora da binen birisi değilim. Böyle durumda 2008 model ve 14 bin km cidden şaka gibi ama motoru sağlam olsun yeter bana.
Sahibi umarım forumda takılıyodur da içim daha bi rahat eder:cat:
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)

ben 2006 model comet aldım 32000 km deydi muayene raporlarında km düzenli bir şekilde artıyordu.Yani orjinal km. olabilir neden olmasın motor alan herkes sürekli binmiyorki. garajda ahırda depoda unutulan okadar motor varki
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
ben 2006 model comet aldım 32000 km deydi muayene raporlarında km düzenli bir şekilde artıyordu.Yani orjinal km. olabilir neden olmasın motor alan herkes sürekli binmiyorki. garajda ahırda depoda unutulan okadar motor varki

Peki diyelim ki motor bir sene iki sene neyse bayaa bi yattı son zamanlarda satılacak diye kullanılıyor sadece. Acaba bu kadar uzun süre yatmış bakım yapılmamış motor almakta mantiklimidir sizce?
Bu forumdan olup ta motorunu satmayı düşünen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Peki diyelim ki motor bir sene iki sene neyse bayaa bi yattı son zamanlarda satılacak diye kullanılıyor sadece. Acaba bu kadar uzun süre yatmış bakım yapılmamış motor almakta mantiklimidir sizce?
Bu forumdan olup ta motorunu satmayı düşünen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.

Motorun yattığı yer kuru olsun rutubet olmasın isterse 10 yıl yatsın hiç birşey olmaz . sadece lastik plastik aksam bayatlamadan dolayı deforme olur. Metal aksama hiç birşey olmaz motorada zarar olmaz . Ben kapalı garajda 10 yıl yatmış araba aldım aküsünü değiştik marşa bastık çalıştı yürüterek eve getirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst