Ben sıfır olarak aldım şuanda 1700 km de şahsi görüşlerim;
motor 6 bin devirden sonra kendini gösteriyor,
Oturuş pozisyonu race modele göre daha dik ancak biraz daha yatık.Tam dik konumda değil
Frenleri bana göre çok iyi bir çok kazadan sıyrıldım,önümdeki duran aracı farkedemediğim için aniden durmam gerekiyordu.
250cc yakıt için ideal, nerdeyse hergün işe gidip gelmek için 60-70 km yapıyorum.
sıfırdan hızlanması ve ortalama 90-100 den sonra hızlanması gayet iyi şimdiye kadar hiç kötü bir durumla karşılaşmadım.Son sürat olarak 160km'ye çıktım.Aşırı derecede rüzgar var.
2012 modellerde ön cam hiç yok 100 km'den sonra ciddi sıkıntı
Lastikleri gerçekten iyi değil,arka lastiğe güvenipte zorlamaya,yatmaya,ani firene gelmiyor.1700 km oldu hala lastiğin tam ortasındaki iplikleri dökülmedi,yuh ya. Arkadaşımda gördüm; 2-3 yıllık lastik resmen plastik olmuş ama hiç aşınmamış gibi

.
Görüntüsüne,tipine diyecek laf yok
Vites göstergesi yok,keşke olsaymış iyi olurdu.
ön fren tek disk; 2. disk yeri var taktırılabilir.
Görüntüye göre ses yok,egzos tipi hiç hoş değil.
Marka sorunu motorun imajını zedeliyor.Kanuni yazısını gören çinli damgasını vuruyor.Herşey bi sticker'a bakar.APRILIA yazdırdım, kızılayda dahi yanıma birçok kişi gelip motoru sordu
Şimdilik bu kadar,daha bir kazam olmadı.O nedenle servis hakkında,parçası hakkında bişey diyemem ama genel anlamda servisinin müşteriye bakışı berbat.Yolmak derdindeler,servisi iyi seçmek lazım.Motoru satana kadarmış herşey diyosunuz resmen,ben bunu gördüm ve yaşadım.Bu tarz şerefsizlerden uzak durmak gerek