hyosung comet im ve değişiklikler

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
xenon farlarım ve jant şeritlerim ellerime sağlık çok güzel oldu aküden komple röleli tesisat çektim ama değdi




motor koruma takozlarım karizma motor muharrem abim saolsun çok guzel oldu koruma takozu takabilmem için gv 250 nin orj koruma demiri kelepçeleri ve azcık fikir paylaşımından sonra güzel bir koruma takozu oldu cometlere tavsie ederim allah korusun allah lazım etmesin ama



gv 250 nin koruma demiri kelepceleri



montajdan bir kare




tiger marka eksozum fatih kılıçlıya taktırdım ses olarak çok güzel görünüşüde çok şık




yamaha mt 03 aynalarımın resimlerini çekememişim
arka karbon led sinyallerim de vardı da resim çekmeyi unutmuşum onlarıda yunanistandan muharrem abim getirdi saolsun

Ve Hepsinden çok İzmir de yaşayan titizce motoruna bakan Yılmaz VARDAR a da teşekür ediyorum benim gibi titiz bakan biri olarak titiz bakılmış bir motor almak buyuk şans bana getirip satmadan önce lastiklerini değiştirdiği içinde teşekür ederim ön arka metzeller lazertec takmış saolsun siteyi arada takip ediyor okur inşallah yazdıklarımı

Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum beğenmediğiniz neresi varsa söyleyinki değişiklik yapıyım sonuç olarak gundelik kullansak ta göze hitap etmesi gerekir motorlarımızın

sırada yapılacak olan bir kaç şey var sizinle onlarıda paylaşıyım


* ALT SAKAL :cat:
* ÖN CAM SPERLİK KISA FUME CAM (DUCATİ MONSTER) DAKİ GİBİ :cat:
* ARİET ELCİKLER :wiinkk:
* BUFALO DEPO USTU ÇANTA :cherry:
* SHARK marka açık SPOR hava filtresi
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Güzel olmuş, ellerine sağlık. Alt sakalı merak ettim şimdi, sen yap güzel olursa konu hakkında detaylı bilgi alabilirim senden :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
o kelepçelerle o topuzun düşme anında hiçbir işe yarayacağını zannetmiyorum, darbede döner o kelepçe ne kadar sıkarsan sık:wiinkk:

zenon far güzel olmuş, diğer modifiyelerinide bekliyoruz...kolay gelsin:cat:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
kanka kazasız belasız ilk resmi koymasaydın keşke aklıma cınarcık dönüsü ıslandıgımız anları tazelemişsin :D xenonlar güzel oldu ama allah kaza bela vermesin
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
o kelepçelerle o topuzun düşme anında hiçbir işe yarayacağını zannetmiyorum, darbede döner o kelepçe ne kadar sıkarsan sık:wiinkk:

zenon far güzel olmuş, diğer modifiyelerinide bekliyoruz...kolay gelsin:cat:

allah lazım etmesin yaa düşerse makina zaten yazık olur hem bana hem motora (2006 yılında 600 f motorumla kaza yaptım acısını biliyorum) ben oo motor koruma takozlarının benzerini ve kelepce sistemini bir tarihte bir çocuğun motoruna yapmıştım kelepceler el yapımı idi bunlar fabrikasyon en azından onlar zamanında işe yaramıştı bunlardan da umutluyum zealsun un mini racing motoruna yapmıştık


dediğim gibi allah lazım etmesin kimseye ama olsun koruma takozu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 AM ----------

kanka kazasız belasız ilk resmi koymasaydın keşke aklıma cınarcık dönüsü ıslandıgımız anları tazelemişsin :D xenonlar güzel oldu ama allah kaza bela vermesin

pazartesi gunu cam için gidelim senle kasımpaşaya kanka birde arka lastikten sehpa kaldırma aparatı varya arka zincirin oraya takıcaz kırmız kırmızı aldım onlarıda




xenonları kaça mal ettin diyince bir maliyet söyleyemiyorum çünkü bu tür arac modifikayson ürünleri ithalatı ve trafik müşavirlik işi yapıorum bana röle ve kabloya para vermek kaldı 9 tl hallettim yani ama piyasada 80 liranın altında motora xenon takan yok die duydum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:37 AM ----------

Güzel olmuş, ellerine sağlık. Alt sakalı merak ettim şimdi, sen yap güzel olursa konu hakkında detaylı bilgi alabilirim senden :)

alt sakal böyle birşey olucak

71241645058.jpg
[/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:39 AM ----------

daha kaliteli bir alt sakal olucak ama tipi bu şekilde olucak daha cok göze hitap edicek işcilik bakımından
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
kelepceleri can test etti 2 defa arka arkaya düşüş yaptı vede koruma takozları baya bir korudu hic yoktan iyidir mantıgı ile
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
vallaha motorda çizik yok ama çok sağlam düştüm birinde olduğu yerde yan yattıda diğerinde sağ şeritte sıkıştırıldım kaldırıma carpmiyim diye düşürdüm garibim topuz cizildi ama motorda allah var çizik yok
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
Geçmiş olsun...



saol lucas bu arada alt sakalı da yapıcam ama ilk önce sana ducatti monster ön camımı gösteriyim çok yakışıyor tavsie ederim

03102009752.th.jpg
[/URL][/IMG]

buda bizim tayfanın adı sanı moto thac MT uye olan 4 yakın arkadaş tolga huseyin alişan ve can kısaltması moto thac 4 müzün motorunda da aynı logo var


logoteam.th.jpg
[/URL][/IMG]



03102009751.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
bende diyorum resimleri napıcak bu :p acilen sana alt sakal lazım :D
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
tolga sende ne marifetler var ya. şu benim motoru da sana satiyim o zaman, parayı hazırla yarın gelip alıcam :p
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
yanlız konu yu 8 kişi okuyor bir yorum alamadım kötümü olmuş iyimi olmuş kimse söylemiyor
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
13
Böleyken bile çok güzel duruyor ki daha yapıcaklarınıda yaparsan harika olur sakalı bende beğendim. Allah(c.c) kazasız belasız sürüş nasip etsin. Sen yinede önlemini almışsın buda iyi birşey.

Saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir çalişma olmau Allah kaza bela vermesin...

can pm den msj attım sana bizim comet modifikasyonları için cevabını bekliyorum.
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
inşallah yapıcam bişeyler daha shoei xr 1000 sofuoğlu kaskımı sattım onun yerine agv V.rossi imzalı 46 kaskı aldım kalan para ile de motora bişeyler yapıcam die düşünüyorum
t.bag özele mesajı attım dostum
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
alt sakal nerden temin edilebilir? birde xenon cbr aküsünü bile bitiriyor deniliyo.hyosung'da nasıl bir performansı var? xenon'dan vazgeçesim geldi onu duyunca.beyaz ampule doğru fikir değiştirdim ama performansı iyiyse xenon kesin.bu konuda yardımcı olabilirmisin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst