hyosun 2006 model ve 2007 model ?

Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
33
arkadaşlar hyosung 2006 ve 2007 arasında ne fark avr modelınde bı değişiklik yok heralde yeni görünüm amaçlı ben bi fark göremedım bide 2008 modelleride var mı bunların ???
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
var var 2008 modelinde de enjeksiyon var başka görünüş hariç farkları yok...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri diğerinden 1 yaş küçük oluyo :mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
33
hahahahaha :):):)

evet bende dün bakdım da iyice resimlere bi fark yok sanırım :)
2008 de enjeksiyon varmış onuda öğrenmiş olduk.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
evet 2008'ler enjeksiyonlu ama ben 2007'lerde enjeksiyonlu diye biliyordum
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
2006 VE 2007 modeller arasında hiçbir fark yok.
2008 modellerde enjeksiyon var öncekilerden farklı olarak.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya arkadasalar bısı sorucam pekı GT650R larda da bu krank problemı yada gv250,650 de de varmı yoksa sadece 250R ve gt250 ıcın mı kronık bı problem bu ??


Bu arada arkadaslarında dedıgın gıbı sadece 2008 lerde onlarda HYO degıl ST olarak enjeksıyon farkı var baskada bısı yok...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
beyler bir başka forumdada yazmıştım ama buradada yazayım

hyonun krank problemi sadece 250lilk serisinde var ama motorsiklet 2007de renk olarak bi revizyona girmişti ve bu gün bunu kullanan bi arkadaşım dediki 2007de sadece grenaj renkler değil krankta aynı şekilde revize edilmiş diyor bunun aslını bilen yada 2007 2008 model kullanıp motoru biraz zorladığı halde herhangi bir problem yaşamayan varmı bunu öğrenebilirmisiniz çevrenizden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst