- Katılım
- 31 Ağu 2008
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar hyosung 2006 ve 2007 arasında ne fark avr modelınde bı değişiklik yok heralde yeni görünüm amaçlı ben bi fark göremedım bide 2008 modelleride var mı bunların ???
evet 2008'ler enjeksiyonlu ama ben 2007'lerde enjeksiyonlu diye biliyordum
arkadaşlar kusura bakmayın ama krank problemi nedir ???