Hüzünlü bir veda ama dönüşüm muhteşem olacak!!

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Çoook sevgili MT üyeleri, abilerim, ablalarım, can dostlarım,

Lise son sınıfa geçmenin verdiği heyecanla birlikte ne yaptığımızı bilemeden geçti ve gitti bu yaz. Nasıl da geçiverdi koskoca bir yaz mevsimi ? :pale:
Doğrusu güzeldi. Gezdik, tozduk, eğlendik. :wiinkk:
Hele bir de yeni motorum da alınınca karne günü daha bir güzel olmuştu bu yaz. Ama arkadaşlarım, daha güzellerine binebilmem için bu sene benim için çok önemli. İstanbul, İzmir, Eskişehir MT'nin buluşmalarına katılabilmem için bu sene çok çok önemli...:wiinkk:

Evet.. Her lise son sınıfa geçen öğrenci gibi benimde başımda bir ÖSS var.
Hepinizin bildigi gibi bu sınavın hiç affı yok. Bu sene olmazsa seneye olur görüşleri öğrencileri baştan mağlup olmaya zorlayan bir görüş.:bounce:

AMA OLMAZ!!! İLLA Kİ BU SENE OLACAK!!!:cat:

Bu yazıyı uzatasım geliyor, hiç bitiresim gelmiyor!!!
Ama yazacağım o kadar çok şey var ki birisi aklıma geliyor, diğerini unutuyorum.
Daha fazla uzatmaya da gerek yok...

ELVEDA MİLLET!!! ELVEDA MT!!!:salut:
KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN VE ALLAH'A EMANET OLUN!:rendeer:
BUNDAN SONRA ÇOK ÇOK AZ GÖRÜŞECEĞİZ. AMA HAZİRAN AYINA KADAR. :)
BENDEN KURTULDUĞUNUZU FALAN SANMAYIN!!! :queen:

GİDİŞİM BİRAZ HÜZÜNLÜ OLABİLİR, AMA DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK.
SİZLERE SÖZ VERİYORUM!!!
BEKLE BENİ İZMİR-İSTANBUL-ESKİŞEHİR!!!

Hepinize saygılarımı sunuyorum. Ve şuan içinde bulunduğum duyguları en iyi şekilde anlatan şu şarkıyı sizlere armağan ediyorum.

[YT]aut3VuxlskU[/YT]
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
güle güle adamım ama fazla hayal kurma derim bak biz kazandık da ne oldu motosiklet alamıyoruz :salut::salut::salut::salut: neyse sefil mefil öğrecilik hayatı güzel istanbul u da yaz adamım :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Başarılar dilerim Serhat. :rendeer:
Ve tabi bana da başarılar. :cherry: Ben de bu sene giriyorum sınava. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Başarılar Serhat cım. Ben başaracağına inanıyorum :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Allah gönlüne göre versin kardeşim.. istediğin bölümü okur kaldığın yerden devam edersin inşAllah..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şimdiden başarılar Serhat'ım..:rendeer:

Diplomanı ve ÖSY kaydını belgeyleyen evraklarla tekrar aramızda seni görmek umuduyla..:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Aferim Serhat. Sana derslerinde başarılar, sınavlarında iyi şanslar. Seneye yazın görüşürüz.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yüce rabbim zihin açıklığı versin ve insallah dilediğin yerlere gelebil, Kendine iyi bak seneye yaz görüşürüz. :rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Sınav yolunda başarılar.

Allah yardımcın olsun.

Nete fazla takılmamak lazım aslında bu süreçte.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bende bu sene giriyorum. Hayırlısı benim için neyse o olsun :) Tabii girecekler içinde :cat:
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
haziranda göruşmek uzere umarım iyibi sonuçla gelirsinde dediğin gibi dönuşun muhteşem olur :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yaşı küçük olupta aklı başında olan nadir gençlerden birisin:rendeer:

inşallah istediğin notu alır ve hayalindeki üniversiteye girersin.

şunu unutmaki sınavda alacağın puan kadar tercihde çok önemli,çalıştığım kurum bu alanda türkiyede bir numara. bir şekilde evrakları ulaştırırsan sana seve seve yardımcı olurum.:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
şimdiden başarılar dilerim :rendeer:

okulun ve öss için bilgisayar (net) ile vedalaşman çok güzel bi karar bunun için kutlarım herkes yapmıyor bunu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başarılar snnLe olsn...
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
SERHAAAAAAT, izmire geelll.. bak ben 3.seferde girebildim anca bu sene... Şimdi Ege deyim.. İzmire gel ,buraları fethedelim... Başarılar diliyorum Yoldaş(komunist gibi oldu)..=)) Umarım istediğinin üstünde bir başarı olur... İstersen motoruna bu sene gözkulak olabilirim=))))))) :queen:

şimdiden başarılar dilerim :rendeer:

okulun ve öss için bilgisayar (net) ile vedalaşman çok güzel bi karar bunun için kutlarım herkes yapmıyor bunu

evet mesela ben; motoru 3. senenin başında aldım 10bin km yaptım anca ve anca su ürünlerine girdim,halbuki ne hayallerim vardı:pale: ama olsun pişman değilim yine olsa yine yaparım:cat::p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar bende aynı durumdayım mt antalya uyelerıyle konuscam bı karara varıcam.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst