- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 2010 Temmuz'unda aldığım Robocop model deri mont satılıktırç
Montrum kusursuz kullanılmış, yağmur çamur görmemiş, güneş altında beklememiş steril ortamlarda muhafaza edilmiş isnsan üstü montlardan DEĞİLDİR.
Kar, yağmur, çamur, güneş ve bilimum hava şartlarında kullanılmıştır.
Kışlık içliği mevcuttur.
28 Aralık 2011 Tarihinde, buz tutmuş yollarda, İzmir'den İstanbul'a üşütmeden getirmiştir beni.
Anne naftalini kokmasa da, çikolatalı axe parfümün sinmiş olması, olası bir durumdur.
Çıtçıt, fermuar, astar ve diğer kısımlarında, yırtılma, sökülme, vb deformasyon durumları söz konusu değildir.
Montun fiyatı 275 TL'dir
Satma sebebim Hudson Deri'deki 12 MC HL model montu almak istememdir.
Yukarıda bahsi geçen montla takasa girilir.
Resimleri aşağıdadır.




Dipnot : Montun üzerinde 5000 TL'lik aksesuar vardır. Kilometresiyle oynanmamıştır
Montrum kusursuz kullanılmış, yağmur çamur görmemiş, güneş altında beklememiş steril ortamlarda muhafaza edilmiş isnsan üstü montlardan DEĞİLDİR.
Kar, yağmur, çamur, güneş ve bilimum hava şartlarında kullanılmıştır.
Kışlık içliği mevcuttur.
28 Aralık 2011 Tarihinde, buz tutmuş yollarda, İzmir'den İstanbul'a üşütmeden getirmiştir beni.
Anne naftalini kokmasa da, çikolatalı axe parfümün sinmiş olması, olası bir durumdur.
Çıtçıt, fermuar, astar ve diğer kısımlarında, yırtılma, sökülme, vb deformasyon durumları söz konusu değildir.
Montun fiyatı 275 TL'dir
Satma sebebim Hudson Deri'deki 12 MC HL model montu almak istememdir.
Yukarıda bahsi geçen montla takasa girilir.
Resimleri aşağıdadır.




Dipnot : Montun üzerinde 5000 TL'lik aksesuar vardır. Kilometresiyle oynanmamıştır