hsun 150t-2 sizce bu alet nasıl

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
3
sizce bu alet nasıl özellikleride yazıcam
Model HS 150T-2
Boyutlar (mm) UxGx 200x660x1200
Dingil Mesafesi 1350
Net Ağırlık (kg) 117
Yüklü Ağırlık (kg) 150
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 6,4
Minumun Toprak Aralığı 120
Mak.Hız (km/h) 85
Motor Tipi 1 silindirli, 4 zamanlı,hava soğutmalı
Çap x Strok (mm) 57,4x57,8
Maksimum Güç 7,2kW/7500r/min
Ölçülen Güç 7,0kW/7000r/min
Çalıştırma Elektrik marşlı-Ayak marşlı
Yağlama Basınçlı ve sıçratmalı
Motor yağı SE 15W-40
Lastik Özelliği 130/60-13
Akü 12 V 6MF6
Farlar 12 V 35W/35Wx2
Arka Fren Lambası 12 V 5W/10Wx2
Sinyal Lambaları 12 V 10/3 W x 2
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım motor iyide 150cc scooterlar çok yakıor(3.5lt.=100km)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
4
Sanırım arkadaşımız bu konuyla pek ilgilenmemiş ama bende bahsettiği motoru kullanıyorum nerdeyse ikinci yaşına girecek ve hala kız gibi :) hatta arkadaşlar ona sarı kız der :D Servis açısından pek önerebileceğim bi motor değil zaten ne olursa olsun kullanmaya bağlıdır bence ve şu an ki peşin fiyatı : 2240 YTL

http://www.sahsuvaroglu.com.tr/motor/UserFiles/Image/Product/DSC_0036.JPG tıklarsanız resmini görürsünüz :) Sanırım forumun resim ekleme kodlarında bi sorun var :(
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşım benim düşüncem 2240 ytl yi koy cebine git suzuki,kymco,honda,yamaha bayiine yap pazarlığını marka al eksiğin bile kalsa çok az bişey olur oda ödenir gider...kymco agilty ve suzuki an125 bu fiyata yakınlar...Alırsın paşa paşa sorunsuz binersin içinde rahat olur sinir sisteminde...metehan suzuki almak isteyenlere biyere yönlendiriyordu ona danış istersen:cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
4
Ben kendi motorumu senetle 2700 ytlye almıştım nerdeyse 2 yıl önce ve o zamanın rakamlarına görede fiyatı iyiydi. Henüz senetle motor alabileceğim bi suzuki bayi görmedim senin dediğin gibide paranın toplamını cebime koyamıyacağıma göre yada o parayı denkleştırmek için nerdeyse bir sene bekleyeceğime bence senetle almak daha mantıklıydı tabiki benim görüşüm bu Ayrıca ben motorumdan mennunum :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
hsun ne yahu ? hyosung un taklidimi :p
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Ben kendi motorumu senetle 2700 ytlye almıştım nerdeyse 2 yıl önce ve o zamanın rakamlarına görede fiyatı iyiydi. Henüz senetle motor alabileceğim bi suzuki bayi görmedim senin dediğin gibide paranın toplamını cebime koyamıyacağıma göre yada o parayı denkleştırmek için nerdeyse bir sene bekleyeceğime bence senetle almak daha mantıklıydı tabiki benim görüşüm bu Ayrıca ben motorumdan mennunum :)

benim mesajım sana değildi bu başlığı açan arkadaşaydı sadece fiyat bilgisini senin mesajdan aldım.2yıl önce 2700 ytl bence fazla ama dediğin gibi markalarda senet menet yapılmıyor.Ya kredi kartı ya peşin yada kredi çekeceksin:farao:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
4
Evet sıradan çim malı. Arka frenin disk olması ve orjinalinde var olan alarm sistemi hariç :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Evet sıradan çim malı. Arka frenin disk olması ve orjinalinde var olan alarm sistemi hariç :)

arka freni disk olması ve orjinalden alarm olmasıda sıradan

çünkü zamanknda mondiallerde vardı alarm dediğin neki yanlış anlama motorunu kötülemek gibi bi niyetim yok
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
diğer modellerinide inceledin mi? chooper modeli zealsun'da da var aynı renk ve modelde... ama bana kalırsa buda diğerleri gibi 2 günde piyasadan kalkar kaç tana kaldı adam akıllı marka? 3-4 tane ancak almak sorundeğil ama sonrasında parça sıkıntısı servis sıkıntısı vs. vs. bence bilindik bi marka al!
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
16
aynen polar arkadaşıma katılıyorum bence bu motor yerine bilindik bir marka al parça sorunu yaşamassın nasıl olsa sonuçta hepsi çin malı .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst