Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet sizlerlede paylasayım dedim HP Firmasının stratejileri.
1)Hiç bir zaman (kullanıcı istemezse) işletim sistemi CD sini kullanıcıya paketi dahilinde olmasada verme !
2)"Backup and recovery manager" diye bişi uydurun bizden baska kimse kolayıyla pc yi onaramasın.(internete bilgi sızdırılmasın kullanımı hakkında)
3)Uydurduğunuz bu sistemin çalışması için bi takım CD ler yapın onlarıda hiçbirzaman (1. maddedeki gibi) kullanıcıya vermeyin.
4)Bu uydurduğumuz sistem için HDD de 7,5 GB lık bir alanı kullanıcıya sormadan gasp edin üstüne üstlük utanmadan bu alana koruma koyun yazıla bilsin ama silinemesin (nasıl becerdiysem bu alana veri yazdım ama silemdim)
5)Yaptığımız makina(burda makinadan kastım laptopları) için bir takım driverlar koyalım internet sitemize ama çalışmasınlarki geri bize dönsünler.
6) Unutmadan ekliyim Driver CDlerinide sakın vermeyin müşteriye (1. Maddedeki gibi)
Sonuç olarak Hp NX6325 model laptop bi kaçgündür odamın bir köşesinde yatıyor. Kendi PC mi satmak istiyordum bu laptop u almak için ama tamir için gönderdler nasip bu imiş
kullandım HDD sini beyenmedim verim alamadım HDD den. Formatlanması gerkiyordu attık Ama sistemi geri kurmaya kalktığımda bazı fiyasko zincirleriyle karşılaştım.
Hp firmasında encok gördüğüm olay bu CD vermeme huyları adamlar kesinlikle siz istemezseniz CD vermek gibi bir alışkanlıkları yok. Şimdi mecburen bu laptop u Servise göndermek zorundayız. Biz altından kalkamadık. Direk servise niye göndermedin diyenler olursa yanıtım hazır en yakın servisten 4 saat lik yol uzaklığındayım.
Tavsiyem: Arkadaşlar bu her zaman uyulması gereken bir tavsiye bilmediğiniz birşey alıcaksanız yanınızda o seyden anlayan birlerini getirin Bakınız arkadaşıma bu tarz bir SERVİS OYUNU oynadılar sonuç boşa giden bana ait zaman ! Saygılar HP Firması. !!!
1)Hiç bir zaman (kullanıcı istemezse) işletim sistemi CD sini kullanıcıya paketi dahilinde olmasada verme !
2)"Backup and recovery manager" diye bişi uydurun bizden baska kimse kolayıyla pc yi onaramasın.(internete bilgi sızdırılmasın kullanımı hakkında)
3)Uydurduğunuz bu sistemin çalışması için bi takım CD ler yapın onlarıda hiçbirzaman (1. maddedeki gibi) kullanıcıya vermeyin.
4)Bu uydurduğumuz sistem için HDD de 7,5 GB lık bir alanı kullanıcıya sormadan gasp edin üstüne üstlük utanmadan bu alana koruma koyun yazıla bilsin ama silinemesin (nasıl becerdiysem bu alana veri yazdım ama silemdim)
5)Yaptığımız makina(burda makinadan kastım laptopları) için bir takım driverlar koyalım internet sitemize ama çalışmasınlarki geri bize dönsünler.
6) Unutmadan ekliyim Driver CDlerinide sakın vermeyin müşteriye (1. Maddedeki gibi)
Sonuç olarak Hp NX6325 model laptop bi kaçgündür odamın bir köşesinde yatıyor. Kendi PC mi satmak istiyordum bu laptop u almak için ama tamir için gönderdler nasip bu imiş
Hp firmasında encok gördüğüm olay bu CD vermeme huyları adamlar kesinlikle siz istemezseniz CD vermek gibi bir alışkanlıkları yok. Şimdi mecburen bu laptop u Servise göndermek zorundayız. Biz altından kalkamadık. Direk servise niye göndermedin diyenler olursa yanıtım hazır en yakın servisten 4 saat lik yol uzaklığındayım.
Tavsiyem: Arkadaşlar bu her zaman uyulması gereken bir tavsiye bilmediğiniz birşey alıcaksanız yanınızda o seyden anlayan birlerini getirin Bakınız arkadaşıma bu tarz bir SERVİS OYUNU oynadılar sonuç boşa giden bana ait zaman ! Saygılar HP Firması. !!!