Hoşgeldin Esra..

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
neden esra'nın hoşgeldik beşgittik mesajını sen yazıyorsun cenk.
neden haa, nedeeennn???
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
esra eronu ayarladım yarın andülrahim ballıses ile basının önünde poz verilecek herkez davetlidir zımbırtı kapap salanuna herkese bende acılı adana unutmdan haftaya buraya bütün sosyete gelecekmiş hatta bir duyuma göre bodrumdaki ünlüler deniz,kuaför,dedikodu,poker partilerinden sonra buraya takılıyorlarmış hatta aralarından bir tanesi çan çing marka 125 cc scoter ile katılıyormus .... yakında manken mt podyum adında topik acacakmıslar :)


uçankdevekuşu asparagas haber muhaberi burk@ tırıt
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
yuh be size! olmayan hatun için 4 sayfa yazı yazmışsınız! neremle gülsem acaba? :queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
evet abi olmayan hatuna yazı yazıyoruz acaba burayı birgün görürümü :joker:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yaw esra buraya hangi isimle üye oldu... neden başkası açıyooo.. topic iii gene kakara kikirimi yoksammm...:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.İyisinizdir inşallah malum havalar bir sıcak bir soğuk.sağlık gibisi yok.kendinize iyi bakınız :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
zuhaha cenk galiba esra hanımın menajeri. yine de hoşgeldniz... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst