Hoşgeldim....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hımm evet nx tüyolarını bekliyorum varmı soyle guzelinden hisseler :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Borsa üstadı falkon.Piyangodan para çıktı. :mrgreen: hangi hisseye yatırsamda batırsam.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
EE sen parayı kulubunuze bagislasana banro :cherry:
Başkanımız en iyi sekilde degerlendirecektir :king:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
AYIPSIN SKULLHUNTER Bİ DAHAKİ SEFERE YARISINI BAGIŞLARIM. :queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
yok canim baska kulup yok tabide.
evet evet siz bagis yapin kulube bende size guzel guzel unvanlar vereyim. kulup evini genisletirm. ama bi dakka banro evde kalmis mi? ona gore. yoksa giremez kulube
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
ŞŞŞŞburası benim tanışma formum sadece benimle ilgilenin kıskanıyorum :).
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
hakkaten buraya bisey yazica bi acayip oluyo. hala hosgelemedin be nx. farkli bi subject yaz artik.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
hayir yani yeni bi konuda dvm edelim muhabbete. "Hosgeldim" yazisina tiklayinca sanki yeni gelmissin gibi oluyo.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Evde kalmak ne demek seda turşumu kuracaklar yakında.Senin kulubün gediklisi olurdum. :cherry:
Eweeet piyangodan her yılbaşı en az iki amorti çıkar.Çunküüüüm her yılbaşı tan seri bilet alırııım.Sonra çıkan parayı bozdurup bozdurup harcarım :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst