Rölanti' Alıntı:hoş geldin ben de bugün üye oldum çok yanlız hissediyorum![]()
$eBo' Alıntı:sen de hoşgeldin rölanti :rendeer: sohbetlere ve gezilere katıl yalnız hissetmezsin. istanbulun neresindensin
Rölanti' Alıntı:teşekkürler şebo zamanla başlarım ben de katılmaya
ben Bostnacı' danım işyeri de kalamış bu arada
hunterock' Alıntı:ya ben aslında şehri pek söylemem ama yozgattayım!
ama ben nickimden memnunum?
merak etmeyin kalıcıyım hep buralardayım artık.
teşekkürler..![]()
spedygonzales' Alıntı:evet!!
hoşgeldinn