hondada beklenen zam geldi !!!!!!

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar günlerdir yazdığım çizdiğim halde bana inanmayan arkadaşlara bu haberi üzülerek veriyorum honda motorlara zam yaptı
cbf 150 yeni fiatı = 3850
cbr 125 yeni fiatı = 5600
hayırlı uğurlu olsun ne diyelim cbf te 100 lira cbr da 200 lira bişi değil yine buna şükür
http://honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=commuter-cbf150
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
böyle üzerine çullanırlarsa bu modellerin adamlarda çakar zamı haklı olarak sanırım innovada da zamlı satış söz konusu:farao:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
3765 di 3850 olmuş 85tl zam olmuş cbf 150de bence pek onemsenıcek bi zam deil
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bence zamdan ziyade motoru alırken verdiğiniz para ne kadar o önemli arkadaşlar . yeni kasa ilk geldiğinde liste fiatı 3765 iken ben pazarlıkla 3600 liraya aldım ist daki arkadaşlarlarında 3450 liraya kadar aldıklarını biliyorum. ama şimdi durum farklı hem motor yok olsada adamlar bu liste fiatından kuruş aşşağı vermiyorlar ister al ister alma.
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Kur farkından ekleme yapılmıştır...Alışkanlık oldu artık...
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
88
Honda cbf 150 ruhsat+ pilaka 3700 anlaşmıştık şimdi sorun yaratırmı acaba bayi
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
bu beklenen bişeydii şimdi seçimden sonraya salladılar milleti seçimden sora bide ötv`yi patlattılar mı :) tam olur işte :)
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
firmalar kar oranlarını indirmeksizin devletin ötv desteğini arkasına alarak sürümden kazanıp karlarını artırmış olmalılar. niye şimdi bu zam?
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
beklenen zam geldigine göre

beklenen motorlarıda getirirler artık
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Honda Fuarda iyi gösteriş yapıp ağzımızı sulandırmıştı ama modelleri getirmekte geç kalarak yine puan kaybetti. Şimdi birde zam yapmış
Adam olmaz bu HONDA !!!
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
fırsatçı bunlar hep.. zam var ortada motor yok ne diyelim yeni alacaklar düşünsün ben cbfimi 2. Partide mart ayında almışdım
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
haziran sonu ötv indirimi bitiyor
250 likler 9300 yani eski fiyatına dönecek
3 aylık bir indirimdi bu zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst