Honda VFR1200X CT 1. Viteste gelen ses kronik mi?

Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
3
Selamlar Crosstourer'ımda 1. viteste arabaların geri giderken şanzımandan çıkarttığı ses gibi yüksek bir ses var, ilk başta biraz beni korkutmuştu ama youtube da izlediğim CT videolarında hepsinde kalkışta bu yüksek sesi duydum. Bu kronik midir yada kronikse neden kronik Konuyla ilgili bu sesin şafttanmı şanzımandan mı nereden geldiğini tecrübe etmiş biri varsa açıklarsa çok memnun olurum. Çok rahatsız edici olmamakla beraber olmasaydı daha iyi olurdu diyor insan :) sevgiler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst