- Katılım
- 24 Haz 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Crosstourer'ımda 1. viteste arabaların geri giderken şanzımandan çıkarttığı ses gibi yüksek bir ses var, ilk başta biraz beni korkutmuştu ama youtube da izlediğim CT videolarında hepsinde kalkışta bu yüksek sesi duydum. Bu kronik midir yada kronikse neden kronik Konuyla ilgili bu sesin şafttanmı şanzımandan mı nereden geldiğini tecrübe etmiş biri varsa açıklarsa çok memnun olurum. Çok rahatsız edici olmamakla beraber olmasaydı daha iyi olurdu diyor insan
sevgiler..