Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
HoytTemeVfr hoşgeldiniz diyelim ki zaten arkadaşların bir çoğu sizleri karşılamış zaten...

Herneyse, Vfr ile kaç km en fazla gittiğim yol 346km idi. Eskişehir'e giderken; Ergin,ben ve bir arkadaşımız ile yapmıştım. Aslında o kadar riske girmemem gerekirdi ama yol boyunca benzin istasyonu bulamayınca,resmen kendimi benzin istasynuna attım.Tabii bu giderken yaptığım kilometre idi, ve çok çok usturuplu gitmiştik. Dönüşte ise hızlı geldiğimiz için o menziller yalan oldu.

Akü olayı ise benimde btik durumda, ancak VFR'de kontağı çevirdiğin anda farlar yanar ve kapatmanın da bir yolu yok. Kısaca senin motorunda benim açımdan bir sorun gözükmüyor.

Kisama ve novablue, cam sormuşlar. HoytTemeVFR'nin tur camını kullanmış biri olarak bence en iyi tur camı o diyeblirim. Türkiye'de kaldı mı bilmiyorum ama ebay'den getirtebilirsiniz.

Emrah,Ergin,şokella çocuk bu hafta sonu icraat var mı?

Selam arkadaşlar günaydın hepimize... Görüşmek kısmet olmadı bir türlü ama sizleri takipteyim merak etmeyiniz :).. Nacizane bilgimi paylaşmak isterim, eğer soğuk havalarda akü sıkıntısı yaşayanlardansanız ve kontağı açtığınızda farların yanmasını istemiyorsanız önce motorun boşta olduğundan emin olun , sonrasında marş düğmesine 2mm kadar hafif basılı tutunuz ve bu durumda tutarken kontağı açınız ve marş butonunu bırakmayınız.. kontak açıldığında farınızın sönük olması lazım, kırmızı start butonunu açın ve motor çalıştırmaya hazır olunca 2mm kadar hafif basılı tuttuğumuz marş düğmesine basarak motoru farlar sönük vaziyette çalıştırabilirsiniz, motor start alıp çalışınca marş düğmesini bırakınca tekrar farlar yanacaktır.. Belki lazım olur... Saygılar sevgiler :) Not: 2mm görecelidir motordan motora değişebilir en kesin noktayı motorunuz çalışırken marş düğmesine hafif hafif baskı yaparak farların söndüğü noktayı bulabilirsiniz.. (Çünkü motorda marşa basılırken farları kesen bir özellik mevcut)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Selam arkadaşlar günaydın hepimize... Görüşmek kısmet olmadı bir türlü ama sizleri takipteyim merak etmeyiniz :).. Nacizane bilgimi paylaşmk isterim, eğer soğuk havalarda akü sıkıntısı yaşayanlardansanız ve kontağı açtığınızda farların yanmasını istemiyorsanız önce motorun boşta olduğundan emin olun ( sol eliniz lazım olacak :p :), sonrasında marş düğmesine 2mm kadar hafif basılı tutunuz ve bu durumda tutarken,( sol elinizle :p) kontağı açınız ve marş butonunu bırakmayınız.. kontak açıldığında farınızın sönük olması lazım, kırmızı start butonunu açın ve motor çalıştırmaya hazır olunca 2mm kadar hafif basılı tuttuğumuz marş düğmesine basarak motoru farlar sönük vaziyette çalıştırabilirsiniz, motor start alıp çalışınca marş düğmesini bırakınca tekrar farlar yanacaktır.. Belki lazım olur... Saygılar sevgiler :)

Uğur, teşekkürler bu verdiğin bilgi için, merak ettim şimdi, deneyeceğim ilk aklıma geldiğinde...

Tekrar bir sıraya sokmak istedim;

1. Vites boşta,
2. Başlatma düğmesi kapalı konumunda,
3. Marş düğmesine hafif bas,
4. Marş düğmesini bırakmadan kontağı aç,
5. Başlatma düğmesini aç marş düğmesine marş basacak şekilde bas.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Uğur, teşekkürler bu verdiğin bilgi için, merak ettim şimdi, deneyeceğim ilk aklıma geldiğinde...

Tekrar bir sıraya sokmak istedim;

1. Vites boşta,
2. Başlatma düğmesi kapalı konumunda,
3. Marş düğmesine hafif bas,
4. Marş düğmesini bırakmadan kontağı aç,
5. Başlatma düğmesini aç marş düğmesine marş basacak şekilde bas.

sudoku gibi maşallah:)
akünüz bu şekilde yapıalcak bir tasarrufa muhtaçsa başka bi zamanda yolda bırakması olası...değiştirilmesi en sağlıklısı
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
sudoku gibi maşallah:)
akünüz bu şekilde yapıalcak bir tasarrufa muhtaçsa başka bi zamanda yolda bırakması olası...değiştirilmesi en sağlıklısı

Haklısın o durumdaysa değiştirilmeli ancak konu bilgi olması açısından verildi... Uğur farlar kapalı konumda çalıştırma yolunu biliyormuş bizi bilgilendirdi sağolsun...
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Ergin abi aynen doğrudur... Erro haklısın bu durumlara gelmeden önlem almak gerek fakat yeri geliyor insan bir adet kibrite muhtaç kaldığı zamanlar oluyor.. aklımızın bir köşesinde bulunsun... Ergin abi bir de yazıya not eklemiştim onada dikkat edersin...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın dostlar. En güzel günler sizlerin olsun
8%20Spoke%20VFR.jpg
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Denedim oldu :) Dağ başında akü ölmek üzereyken aklımıza gelirse kullanabileceğimiz bir bilgi :) Birde performans ampülleri voltaj dalgalanmalarından çok etkileniyor. Performans ampülü kullanıp üşenmeyeceklerin her motoru çalıştırmada uygulayabileceği bir yöntem. Faydalı buldum :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Denedim oldu :) Dağ başında akü ölmek üzereyken aklımıza gelirse kullanabileceğimiz bir bilgi :) Birde performans ampülleri voltaj dalgalanmalarından çok etkileniyor. Performans ampülü kullanıp üşenmeyeceklerin her motoru çalıştırmada uygulayabileceği bir yöntem. Faydalı buldum :)

Bilgi paylaştıkça güzel..performans ampulu kullananlar aklıma gelmemişti... Güzel bir nokta yakalamışsın... Ayrıca bu yöntemi düşünmeme ilhan veren Hasan ustama buradan saygılarımı ve selamlarımı sunarım :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Valla iyiymiş birşey daha öğrenmiş olduk :mrgreen: Gerçi şuanki motosikletim de farlar açılmıyor sadece stoplar yanıyor ama ilerde vfr alınca lasım olur bu bilgiler:pl:
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Herkese merhaba kazasız belasız sürüşler yakında bir vfr sahibi oluyorum. 3 gündür bu forumu okuyorum kararımı kesinleştirmeme yardımcı oldunuz teşekkürler... 2. El vfr tavsiyesi ve uzak durmam gereken vfr bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim...
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Herkese merhaba kazasız belasız sürüşler yakında bir vfr sahibi oluyorum. 3 gündür bu forumu okuyorum kararımı kesinleştirmeme yardımcı oldunuz teşekkürler... 2. El vfr tavsiyesi ve uzak durmam gereken vfr bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim...

Selamlar,

Doğru karar vermişsiniz :) 2. el hakkında daha önce Ergin abi ve diğer forum sakinlerinin dediği gibi hırpalanmış bir vfr ye denk gelmen için baya bir şanssız olman lazım. Vfr yi kullanan kesim biraz daha sakin ve bilinçli. Bunlar benim gözlemlerim tabi. 2. elde tek yapacağın şey, motoru görmek, motor gözüne diri gözüküyorsa, motorun sesinde bir gariplik yoksa, sahibinin geçmişi hakkında verdiği bilgilerde mide bulandırıcı birşey yoksa motoru ekspertiz yapıp satın alabilirsin. Birde sahibinede dikkat etmekte fayda var. Apaçiye denk gelirsen canı çıkmış bir vfr satın alabilirsin ama dediğim gibi bu durum vfr de oldukça düşük.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın :rendeer:
7mbs.jpg


Uğur paylaşımın için teşekkürler. Güzel faydalı bir bilgi.:cat:

Herkese merhaba kazasız belasız sürüşler yakında bir vfr sahibi oluyorum. 3 gündür bu forumu okuyorum kararımı kesinleştirmeme yardımcı oldunuz teşekkürler... 2. El vfr tavsiyesi ve uzak durmam gereken vfr bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim...

Merhaba Marlox; "sahibi oluyorum","kesinleştirmeme yardımcı oldunuz" şeklinde cümle bitişleri zaten alacağınız makineye karar vermiş olduğunuzu düşündürdü bana... Ancak belli değilse arkadaşlarımızda var bi kaç VFR önerebileceğim.
Sonuçta VFR kararınızdan dolayı kutluyorum sizi...:cat: Doğru karar.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Arkadaşlar hava filtresi alacağım. Son zamanlarda hava filtresini değiştiren var mı? Şuan üzerinde orjinali var. Orjinal mi alsam farklı bir markamı tercih etsem karar veremedim. Önerilerinizi bekliyorum.

http://www.motoreyon.com/?main=urun...0VFR%20800%20PERFORMANS%20HAVA%20F%DDLTRES%DD

http://www.sepetist.com/338-kn-ha-8098.html

Birde her 2 filtrede aynı görünmesine rağmen biri diğerinden 2 kat daha pahalı...

Bende hava filtresi alıcam. Linkteki ucuz kn hava filtresini bende gördüm ama %90 replika bir ürün olduğunu düşünüyorum. O fiyatlara 2. elini bile bulmak zordur diye düşünüyorum. Araştırmalarım sonunda Emgo marka hala filtresi almaya karar verdim. Sahibinden.com da bolca var. Yabancı forumlarda araştırdığım kadarıyla oem hava filtresi ile aynı speclere sahip ve kullananlar oldukça memnun.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Emgo benimde dikkatimi çekti fakat onunda fiyat aralığı K&N filtrelerle aynı. Sahibindendeki ürünlere güvenemiyorum ben nedense. Sepetistdeki ürün 200 lira civarı kararsız kaldım. Alma durumun netleşirse paslaşalım dostum. Teşekkürler
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Günaydın :rendeer:
http://hizliresimyukle.com/images/2014/02/13/7mbs.jpg

Uğur paylaşımın için teşekkürler. Güzel faydalı bir bilgi.:cat:



Merhaba Marlox; "sahibi oluyorum","kesinleştirmeme yardımcı oldunuz" şeklinde cümle bitişleri zaten alacağınız makineye karar vermiş olduğunuzu düşündürdü bana... Ancak belli değilse arkadaşlarımızda var bi kaç VFR önerebileceğim.
Sonuçta VFR kararınızdan dolayı kutluyorum sizi...:cat: Doğru karar.

Öncelikle herkese Günaydın arkadaşlar

Dostum senden birşey kaçmıyormuş bunu öğrenmiş olduk :) ben antalyadaki fiyatı 15200 olan motoru almayı planladım tabiki bunun nedeni bütçeden dolayı yoksa motoru bildiğimden değil. sizler ne tavsiye edetsiniz bildiğiniz ilanlar varmı nelere dikkat etmeliyim bu konularda sizden yardım bekliyorum... Bu arada izmirde oturuyorum ve buradan herhangi bir alışverişiniz olursa seve seve yardımcı olurum...
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Emgo benimde dikkatimi çekti fakat onunda fiyat aralığı K&N filtrelerle aynı. Sahibindendeki ürünlere güvenemiyorum ben nedense. Sepetistdeki ürün 200 lira civarı kararsız kaldım. Alma durumun netleşirse paslaşalım dostum. Teşekkürler

Kn filtrelerle aynı değil? 60TL civarı emgolar. Zaten fiyatı bu kadar. Bir mağazadan bulup alırsanız yine bu fiyatlara alabilirsiniz. Motorumu minimum 30.000km daha kullanıcam diyosanız kn alın derim. Birde bmc hava filtreleri var. Onlarda pahalı ama kn den iyi gibi duruyor :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın...:rendeer:



Orhan ben tüm motosikletlerimde K&N kullanıyorum çok memnunum. Orjinal olanlar 200 tl civarı ızgarası bordo oluyor. Turuncu ızgaralar yerli üretim. Ama adamlar uyandıysa yerli üretimi de bordo yapıyorlardır. Bildik bir yerden almak lazım. Yurt dışı daha garanti.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Öncelikle herkese Günaydın arkadaşlar

Dostum senden birşey kaçmıyormuş bunu öğrenmiş olduk :) ben antalyadaki fiyatı 15200 olan motoru almayı planladım tabiki bunun nedeni bütçeden dolayı yoksa motoru bildiğimden değil. sizler ne tavsiye edetsiniz bildiğiniz ilanlar varmı nelere dikkat etmeliyim bu konularda sizden yardım bekliyorum... Bu arada izmirde oturuyorum ve buradan herhangi bir alışverişiniz olursa seve seve yardımcı olurum...

Antalya'daki motoru bilmem. :sunny: Ama burda Adana'dabir arkadaşımda 2005 gri topcase li 50000km de bakımları düzenli temiz bir VFR var. 1200F veya 1200X almak istiyor. 16500 gibi satmak istiyor. Düşünürsen çökeyim biraz...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst