honda ve yükselişe teşekkürler

Katılım
19 Haz 2005
Mesajlar
18
arkadaşlar uzun zamandır internetten takip ettiğim honda deauville motorun sitemizde yayınlanan fiyatını görünce hemen honda bayi yükselişe koştum.
fiyatının sitemizde açıklanan ile aynı olduğunu söylediler.bende onların eski müşterisi olduğum için bana küsüratını almayarak 13.000.ytl ye motoru sattılar.motorların benimle beraber 3 kişiyede satıldığını ve teslimin ise nisan ayında yapılacagını söylediler.bugün ise internet sitelerinde açıkladıkları fiyatı kaldırmışlar.bende bir aksilik olduğunu düşündüm.bayiyi aradım.fiyatın değiştiğini,ancak zararı honda ve kendilerinin karşılayacagını söyleyerek beni rahatlattılar.zaten honda gibi bir firmanın farklı davranacağını düşünmemiştim.isteselerdi farkı alabilirlerdi.bunun için teşekkür etmek istedim.acaba böyle şeylerde sizin başınıza geldimi?diğerleri nasıl yapıyor?yükselişe ve hondaya çok teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
65
hayırlı olsun.nisanda teslimalacakmıssın ama şimdiden kazasız belasız zevk ile kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst