honda türkiye'ye fax numarasız görüş bildirilmiyor!

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler honda turkiyede bize ulaşın bölümü var çok güzel dedim ve bir takım konu hakkında kendi görüşümü beyan edicekken fax numaram olmadığı için yazdığım metni gönderemedim.her kullanıcının evinde fax makinasımı olucak anlamıyorum!
örnek
2qddhtk.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Hakikatten bu yüzden gönderemeyip, burada konu mu açtınız?

Ben olsam faks bölümüne yok yazar gönderirdim. Kabul etmezse kendi faks numaralarını yazıp yine gönderirdim.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
nevar ya en yakın bitane fax makişnesi olan dükkandan al ver orayada cevap yollarlarsa gider alırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst