Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar honda today 50 buldum fiyatı 750 lira ama bir sorum olacak üstünde today amblemi olan yerde kıcker yazıyor satan arkadaş geçen sene 2.250 almış bir sorun olabilir mi? tipi today 50 ile aynı
onundamı çakmasını yapmışlar :mrgreen: bırak kardeşim çakma todaya o para verilmez,parça bulamassın piyasada,ben babama kanuni popcorn aldım 90 cc canavar,iki kişi gitmiyce yer yok 700 tl.kovala al derim pişman olmassın..:cat: