honda spacy ömrü

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
honda spacy omrü ne kadardır almayı duşunüyorum 2 el kaç km almam iyi iyi kullanımda kotu kullnımda kaç km motor gider ve sıfır motor yapsak komple kaç para gider
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
2.el motorda sana kimse şu km gider garanti veremez 20 binde ölü motorda olabilir 40 binde sapa sağlam motorda motor temizse 20 30 binlerde alınabilir bana göre
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
en fazla silindir piston atarsın yada biraz daha masraf çıkartır. alırken iyi incele yada incelet.

aldıktan sonrada tüh masrafı çıktı falan deme çünkü zaten sıfırının çok altında fiyata alıcaksın ve yine tatmin olacaksın.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

bide bu honda scapy motor bitik olduğu sadece siyah duman atmadanmı anlaşılır yoksa başka şeyler varmı ve buna motor yapan varmı en kötü motor yapmak kaç para gider
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben apache aldım ve aldığımda yağ yakıp yakmadığını anlayamadım eksoz kokusundan. mavi duman atmıyordu, mavi duman atar yağ yakan motorlar. çeşitli yerlerden yağ kaçırıpta eksiltebilirde motor. ben 600 lira masraf ettim motora ve şu an yağ eksiltme yok artı olarak yağ rengi bile bozulmadı 700 km oldu nerdeyse.

spacy alpha enjeksiyonlu oluyor. onun sorunları büyük olabilir konuya tam hakim değilim.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
Hayir gezmek icin kullanicam ve motoru bitik olsa motor yaptirsam ne kadar tutat ortalama onu merak ettim
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
honda spacy omrü ne kadardır almayı duşunüyorum 2 el kaç km almam iyi iyi kullanımda kotu kullnımda kaç km motor gider ve sıfır motor yapsak komple kaç para gider

Mümkün mertebe 1-2 yaşında ve yaklaşık 10000km altı olanlar.

Sepetçi çıkması motorlar genelde 2-3 yaşında ve nedense hep 30-35000km diye ilan veriyorlar. Sepetçi çıkması spaccy kesinlikle hoşaf olmuştur buna emin olabilirsin.

Mümkünse ilk sahibinden 1-1.5 yaşında bir spaccy al derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

Hayir gezmek icin kullanicam ve motoru bitik olsa motor yaptirsam ne kadar tutat ortalama onu merak ettim

Sepetçi çıkması motorda hiç yoksa lastik, jant, ön arka amortisörler, ön arka varyatörün değişmesi lazım ki parça parası en az 1500-2000TL tutar. Bu da motor kısmında hiçbir sorun yok ise.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
hocam kurye motoru alacaksanız ben kesinlikle önermem. kuryeler motor kendilerinin olmadığı için çukur falan umurlarında olmadan sürüyorlar. kişisel birisi kullanmışsa sıkıntısız alınır 60 bin çok bi km değil.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Alınır alınmaya da masrafı, sorunu vs derken ne tat verecek? Zaten spaccy kaç para ki 1000-2000 küsür masraf eeceksin...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
ya modnial 3.000 kusur onlar sıfır alsak iyim mondialler spacy tanıdık yer vardı personeller suruyooeu 1.000 veriyolardı 2 000 masraf yapar diyosunuz mondial alsak nasıl 3000 sıfır
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ya modnial 3.000 kusur onlar sıfır alsak iyim mondialler spacy tanıdık yer vardı personeller suruyooeu 1.000 veriyolardı 2 000 masraf yapar diyosunuz mondial alsak nasıl 3000 sıfır
Ticari kullanmayacaksan 30-40 bin km yapmış denilen Spacy'den daha fazla dayanır
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Suan kullandığım spacy 86 binde. Bakımları duzenli olarak yapılmadığı halde hala sağlam rahat 100 bini görür. Sonra belki rektefe yapılır ve bir bu kadar yol daha :d
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
2. el alacağın spacy kurye çıkması olacak ve yüzde 90 kaldırımlara vs. çıkılarak, yağ bakımları düzgün ve serviste yapılmayarak kullanılmış olacaktır. 2. el spacy alfa almanı tavsiye ederim. 10 ay kadar kullandım. türkiyede bulunan en az yakan motosiklet olabilir. hiçbir sorun çıkartmadı. mor rengi kurye rengi imajından biraz çıkarmış. zaten kuryeler normal spacy'den biraz daha pahalı olduğu için tercih etmiyor. stop start ve esp var. pcx ile aynı teknoloji. 4000 tl ve üstü fiyatlara bulunabiliyor. geçen yıl sıfırı 6300 tl iken 2000 km'de 5300'e satmıştım. honda bir ara sıfırını 5800'e kredi kartına 9 taksit sattı. halen kampanya yapabiliyorlar. takip etmeni öneririm. ayrıca normal spacy'de göre 1,5 beygir daha güçlü ve maksimum torku 5000 devirde veriyor. 80'e kadar gayet seri hızlanıyor. 105 km'de kesiciye giriyor.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
ya ben aslında 3 000 tl geçmek istemiyorum neyse yazılar için teşşekurler gelmeyede deva eder ilşallah bakalım ne alıcaz :DD
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
turkuaz 125 al tavsiye ederim. seri ve sağlam bir motor gördüğüm kadarıyla. benim apacheye yetişemese de oldukça iyi yokuş yukarı.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
156
Benim arkadaşta spacy vardı, okula gittiğimiz günlerde okuldan sonra beraber gezerdik. Ben kendi motorumu (dylan) çalıştırıp ısınsın diye beklerdim, O ise çalıştırdığı AN dipgaz basardı. O kullanışla motoru aynı yağ ile 8000 km kullanmış, akıllı yap değiştirmeyi unutmuş. Yinede motor sapasağlam ama Benim dylan 1000 km de 400 500 ml eksiltiyor işin garibi eksozdan mavi dumanda atmıyor. Spacy iyi motor, efi ışığı yakmıyorsa, motorun sesi gidişi düzgünse 10.000 15.000 km de alınabilir.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
10
Ya dileimki gitti motoru biik hasat aldik boku yedik tamirci masrfai toplamda 2 000 gecermi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst