Honda Shadow Folyo Kaplama Yardımı (Ankara)

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Merhabalar, motorumu inci beyazı folyo ile kaplatmak istiyorum birkaç yerden fiyat aldım ama adamlar genelde arabalara çalıştıkları için motora karşı hem bilgisizler hem de ukalalar, eyvallah diyen de 500-600 lira fiyat istiyor işçiliğe.

kaplama kağıdını ben temin edeceğim aramızda bu işi yapmaya gönüllü birileri var mı ? ya da yönlendirebileceğiniz birileri var mı ?

fiyatlar saçma olmazsa sevinirim.

teşekkürler
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bir arkadaş bulup beraber yapmayı deneyin. hatta 3 kişi olursanız daha iyi. biriniz folyoyu ısıtır, biriniz gerdirir, diğerinizde zemine yapıştırır.
ben burgmanın egzoz koruma demirini annemle beraber yaptım:) hemde köşeleri açık olmasına rağmen hala sapasağlam duruyor.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
işte esasen aradığım öyle bir şey, yemeğimizi yiyelim çayımızı içelim kaplamamızı yapalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Folyo yerine plastidip yapsan ya. Tek başına uygulayabilirsin, görünüm olarak da aynı olur.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
şimdi inceledim plastidipi biraz, çok iyi duruyor ama inci beyazı bulamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst