Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Spirit'ime hala uygun ön cam bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum.


---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:07 ----------

Bunu buldum ama bilemedim. Türkiye'ye gönderi yapıyor mu? Değer mi? Yardım edin.
Olgaç abi spirit için mermi tipi çok güzel olur. Güzel seçim. Ama hızlı tak çıkar aparatı ile al. Bende bunların yarasa kanadı modellerine bakıyordum.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218

Teşekkürler...

Şu ebay de bide k.kartına taksit yapsalar varya tadından yenmicek valla:) sırf bu yüzden TR satışı arıyorum.

Bu arada Hepco Becker radyatör koruma satan bildiğiniz biyer var mı?

Sırf üstünde H harfi var diye ondan arıyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Birde şu depo üstü deri kılıflardan bakıyorum???
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba.
Shadow spiritimi satıyorum 3000 km siyah. Koruma demiri var. İlgilenen olursa.
0534 615 43 16

Sahibinden.comda resimi var.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
OLGAÇ merhaba.. Şu kontak anahtarı üzerine takmış olduğun anahtarlığı hemen çıkartmanı öneririm. Neden mi ? Çünkü rüzgardan hareketlenip sağa sola değdikçe ve nikelaj kaplı kapak üzerine sürtüldükçe krom kaplamaya zarar verip kalıçı iz birakıyor. Kapağın yenisi bayağı pahalı .Haberin ola.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
OLGAÇ merhaba.. Şu kontak anahtarı üzerine takmış olduğun anahtarlığı hemen çıkartmanı öneririm. Neden mi ? Çünkü rüzgardan hareketlenip sağa sola değdikçe ve nikelaj kaplı kapak üzerine sürtüldükçe krom kaplamaya zarar verip kalıçı iz birakıyor. Kapağın yenisi bayağı pahalı .Haberin ola.
Benden önceki sahibi biraz geç öğrenmişti. Ama çok az var belli bile olmuyor. Bu arada babalar gezisi nasıldı Gürol abi nasıl iyimi? sevgiler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

Teşekkürler...

Şu ebay de bide k.kartına taksit yapsalar varya tadından yenmicek valla:) sırf bu yüzden TR satışı arıyorum.

Bu arada Hepco Becker radyatör koruma satan bildiğiniz biyer var mı?

Sırf üstünde H harfi var diye ondan arıyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Birde şu depo üstü deri kılıflardan bakıyorum???

Alışverişinizi yaptıktan bir gün sonra ("interaction"dan sonra) aynı gün yada bir gün sonrasında banka şubesine gidip alışverişinizi taksitlendirebilirsiniz.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bugün saat 17:15 civarı Kadıköy Rıhtım demiryolu altgeçidinde arkamdan gelerek yanımdan geçen 88.. plakalı siyah Shadow'u kullanan nazi kasklı genç arkadaşıma, yolda yan yana gittiği diğer Shadow sahibine bir küçük selam vermekten imtina ettiği için içerlemiş bulunmaktayım. Birbirimize bir küçük selamı çok görmemeliyiz bence...
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
108
Bugün saat 17:15 civarı Kadıköy Rıhtım demiryolu altgeçidinde arkamdan gelerek yanımdan geçen 88.. plakalı siyah Shadow'u kullanan nazi kasklı genç arkadaşıma, yolda yan yana gittiği diğer Shadow sahibine bir küçük selam vermekten imtina ettiği için içerlemiş bulunmaktayım. Birbirimize bir küçük selamı çok görmemeliyiz bence...
Gençlerin öğrenecekleri daha çok...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
motorun temizliğinde grenaj ve diğer metal aksam için ne kullanıyorsunuz
Boyalı metal yüzeyler için "Turtle Wax'ın Wax it Wet", krom kaplama yüzeyler için "Turtle Wax'ın Metal Polish" ürünlerini kullanıyorum. Yalnız dikkat bunların hiç birisi çizik giderici değildir. Zaten hiç bir şekilde çizik giderici kullanmayın. Elinizde kaliteli gerçek sünger ve gerçek güderi olmazı lazım. Radyatör ve elinizin ulaşamayacağı yerler içinse uzun saplı yumuşak uçlu bir boya fırçası güzel iş görür. Temizliği bitirdikten sonra motorun üstüne çıkın ve gücünüzün yettiği açılarda sağa sola sallayın. Kalan suları kurulayın. Kesinlikle kuyu suyu kullanmayın. Size kolay gelsin.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm arkadaşlar ben mustafa 2007 model shadow um 20.500 klm de üzerinde orijinal lastikleri var lastik değişim zamanı geldi sanırım fakat herkes farklı bir marka belirtiyor metzeller ve bridgestone öneriliyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
slm arkadaşlar ben mustafa 2007 model shadow um 20.500 klm de üzerinde orijinal lastikleri var lastik değişim zamanı geldi sanırım fakat herkes farklı bir marka belirtiyor metzeller ve bridgestone öneriliyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
Selam Mustafa, öneriler yerinde bu 2 marka lastik uygundur. Konu önceki sayfalarda da tartışılmıştı. Metzellerin yumuşak yapısından kaynaklı olarak daha iyi yol tuttuğu ancak yine yumuşak yapısından dolayı çabuk aşındığı bildirilmişti. Ülkemiz yol koşulları dikkate alındığında Bridgestone'un biraz daha uzun ömürlü olacağı kanaati oluşmuştu. Şahsen bu nedenle Bridgestone lastik aldım alalı 6 ay filan oldu çok km yapamadım ama gayet memnunum. Bir de lastik alıken mutlaka taze olmasına ve eğer mümkünse 2013 yılı üretimi olmasına dikkat etmeni öneririm. Selamlar
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm arkadaşlar.radyatör korumanın üzerinde sinek pisliklerini şimdiye kadar hiç önemsememiştim fakat birkaç günden beri kafama taktım ama bir türlü çıkartamadım.ne ile temizlersem çıkar yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba sizlere bir soru sormak istiyorum fikirleriniz alacağım kararda çok önemli. A2 ehliyetimi yeni aldım daha önce hiç motosiklet kullanmadım ama hep ilgiyle takip etmişimdir. Şimdi bir motosiklet almak istiyorum ancak kararsızım. Uzun araştırmalarımdan okuduklarımda sorduklarımdan sonra iki model arasında karar kıldım ya Hyosung GV250 alacağım yada Honda Shadow750 . Şimdi diyeceksinizki bu iki model kıyaslanmaz arasında muazzam farklar var vs. Bunlara tabiki katılıyorum arasındaki farkın bilincindeyim. Benim kararsız kaldığım nokta ilk kez motosiklet kullanacağım için 750cc çok fazla gelirmi kullanabilirmiyim. Danıştığım birçok kişi önce GV250 yi al bir sonraki sene Shadow750 yi alırsın diyorlar ama benim gönlüm hondadan yana. Fizik olarak 1.81 boyunda 95 kiloyum hakimiyet bakımından etkilermi bilmiyorum ama dediğim gibi fikirlerinizi cevaplarınızı bekliyorum 1 ay içerisinde ona göre motosikletimi almış olacağım..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaşlar merhaba sizlere bir soru sormak istiyorum fikirleriniz alacağım kararda çok önemli. A2 ehliyetimi yeni aldım daha önce hiç motosiklet kullanmadım ama hep ilgiyle takip etmişimdir. Şimdi bir motosiklet almak istiyorum ancak kararsızım. Uzun araştırmalarımdan okuduklarımda sorduklarımdan sonra iki model arasında karar kıldım ya Hyosung GV250 alacağım yada Honda Shadow750 . Şimdi diyeceksinizki bu iki model kıyaslanmaz arasında muazzam farklar var vs. Bunlara tabiki katılıyorum arasındaki farkın bilincindeyim. Benim kararsız kaldığım nokta ilk kez motosiklet kullanacağım için 750cc çok fazla gelirmi kullanabilirmiyim. Danıştığım birçok kişi önce GV250 yi al bir sonraki sene Shadow750 yi alırsın diyorlar ama benim gönlüm hondadan yana. Fizik olarak 1.81 boyunda 95 kiloyum hakimiyet bakımından etkilermi bilmiyorum ama dediğim gibi fikirlerinizi cevaplarınızı bekliyorum 1 ay içerisinde ona göre motosikletimi almış olacağım..
Shadow benimde ilk motorum. Suzuki'nin M109R gibi Power Cruiser dışındaki bütün cruiser ları kullanabilirsiniz. Yalnız iyi ve düzgün biri ya da yerlerden eğitim almanız şartı ile. Tabiki kişiye özel olan yetenek, koordinasyon ve en tehlikelisi "ego"dan da bahsetmek lazım. Ben şu anda kullanıyorum. Burdaki bazı arkadaşlarımında ilk motoru shadowdur. Eğer yaşınızda 25 veya 30 üstü ise hiçbir sorun olmaz. Tabiki size Shadow öneriyorum. Sevgiler.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
9
Shadow benimde ilk motorum. Suzuki'nin M109R gibi Power Cruiser dışındaki bütün cruiser ları kullanabilirsiniz. Yalnız iyi ve düzgün biri ya da yerlerden eğitim almanız şartı ile. Tabiki kişiye özel olan yetenek, koordinasyon ve en tehlikelisi "ego"dan da bahsetmek lazım. Ben şu anda kullanıyorum. Burdaki bazı arkadaşlarımında ilk motoru shadowdur. Eğer yaşınızda 25 veya 30 üstü ise hiçbir sorun olmaz. Tabiki size Shadow öneriyorum. Sevgiler.

Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Yaşım 25 otomobilim var kapalı garajımda mevcut motosikleti hız yapmak amacıyla değil güvenli bir şekilde sadece haftasonları veya havanın güzel olduğu durumlarda iş çıkışı kullanmak için alacağım. İyi ve düzgün biri veya yerler derken benim çevremde motosikleti olan kimse yok 4 arkadaş yeni ehliyet aldık. Bu tarz eğitim veren bildiğiniz yerler varmı yoksa kursların verdiği eğitim falan değil sadece sertifika.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Arkadaşlar merhaba sizlere bir soru sormak istiyorum fikirleriniz alacağım kararda çok önemli. A2 ehliyetimi yeni aldım daha önce hiç motosiklet kullanmadım ama hep ilgiyle takip etmişimdir. Şimdi bir motosiklet almak istiyorum ancak kararsızım. Uzun araştırmalarımdan okuduklarımda sorduklarımdan sonra iki model arasında karar kıldım ya Hyosung GV250 alacağım yada Honda Shadow750 . Şimdi diyeceksinizki bu iki model kıyaslanmaz arasında muazzam farklar var vs. Bunlara tabiki katılıyorum arasındaki farkın bilincindeyim. Benim kararsız kaldığım nokta ilk kez motosiklet kullanacağım için 750cc çok fazla gelirmi kullanabilirmiyim. Danıştığım birçok kişi önce GV250 yi al bir sonraki sene Shadow750 yi alırsın diyorlar ama benim gönlüm hondadan yana. Fizik olarak 1.81 boyunda 95 kiloyum hakimiyet bakımından etkilermi bilmiyorum ama dediğim gibi fikirlerinizi cevaplarınızı bekliyorum 1 ay içerisinde ona göre motosikletimi almış olacağım..
Benim yaşım 57 üç yıl önce bir hafta kadar 150 cc lik honda cbf kullandım akabinde shadow 750cc aldım hiç zorlanmadan kullanıyorum birazda maharetle alakalı sizlerin zorlanacağınızı düşünmüyorum yeterki asi kullanmayın
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm yaşım 49 ben iki yıl önce shadow aldım bu tarz motora ilk defa binmeme rağmen hiç zorlanmadım bilinçli olduktan sonra hiç sorun olacağını sanmıyorum.ben shadow u öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst