Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Vaoo... Kimi yakaladım.:) Önce ufo gibi motosiklet görüntüleri daha sonra da bu şık ufonun yakışıklı astronotu.:p Demekki Konya'da kısıntılı imkanlardan dolayı pek birşeyler yapamamışsın.:wiinkk: Çalışmalar güzel olmuş. Sabah sabah gözlerimi aldı. Hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Vaoo... Kimi yakaladım.:) Önce ufo gibi motosiklet görüntüleri daha sonra da bu şık ufonun yakışıklı astronotu.:p Demekki Konya'da kısıntılı imkanlardan dolayı pek birşeyler yapamamışsın.:wiinkk: Çalışmalar güzel olmuş. Sabah sabah gözlerimi aldı. Hayırlı olsun.:cat:

Farkındasın değil mi Osman Baba..
hepsi senin yüzünden :cherry:
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
Ya aslinda geçen seneye gore fiyatlar nedense uçtu. . 15000 uygun degil mi bu motor icin....
Üstünde fiyatı bu kadar yukarı çekecek kadar bi aksesuar yok. Sadece Floorboards ve kotuma demirleri ... Ben motosikletimi geçen sene haziran ayında 15bin liraya aldım. 2008 model benim motosikletim. Niye bunu yazıyorum karşılaştırma yapabilmen için. Sakın gidipte düşük kilometrelilere daha fazla para verme. Aksesuarlı olana para ver. 80bin km'de olsa bile hiç bir sorun çıkarmaz. İlandaki motorun yan çantaları "Armode" en fazla 100 tl eder sıfırları. Hayırlı alış verişler.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar merhaba

gidon yükseltme işine heveslendim, bir aksilik çıkmazsa yeni sezona öyle gireyim diyorum, başlığı şöyle bir taradım ama soruma yanıt alamadım:

7/8 inc mi yoksa 1 inc mı gıdon almamız gerekiyor ?

bir de riser alacağım ve gerisini ustama bırakıcam, kabloları vs o halledecek bakalım.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ya aslinda geçen seneye gore fiyatlar nedense uçtu. . 15000 uygun degil mi bu motor icin....
Şİmdi size yaw sezon sonunu bekle diyemem. Sonra bana küfür edersiniz daha tadını alamadan sezon biter binemezsiniz. Size şöyle bir teklif yapsalar kabul edermisiniz? "Sana güzel bir motor ve uzun bir yaz vereceğiz ama bunun karşılığı 1000-1500 tl olacak." Şeçim sizin isterseniz bekleyin ve 15,5-16'ya alın(15 2007-2008 için iyi bir fiyat) ya da biraz fazla ödeyeceğinizi bilip üzülmeden eğlene eğlene güzel bir yaz geçirin.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Ya aslinda geçen seneye gore fiyatlar nedense uçtu. . 15000 uygun degil mi bu motor icin....

Bence motorun yılı değil üzerindeki aksesuarların kalitesi, yakışıp yakışmadığı, bakımlarının zamanında yapılması, hasar durumu, ve sizden önceki sahibinin gösterdiği itina önemlidir. Yoksa Shadow ömürlük makina bundan eminim...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
İlker abi nasıl gidiyor İstanbul? Fuarda ne yaptın aldınmı birşeyler?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker abi nasıl gidiyor İstanbul? Fuarda ne yaptın aldınmı birşeyler?

Ozan'cığım Merhaba..
Teşekkürler. Sezona hazırlık aşamaları devam ediyor. Bu hafta muayene telaşım olacak cumartesi muayene süresi bitiyor bizim motorun.
Fuar güzeldi. En keyifli tarafı sizleri görmekti. KOnya'dan eski arkadaşları da gördüm. Fuardan resimlerdeki "Gündüz Farlarını" aldım. montajdan sonraki halini görmüşsündür. Başka bişey almadım. Şimdi çamurluk üzeri süs bakıyorum. bikaç model beğendim bakalım ne olacak.
Ankara'ya selamlar sevgiler...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
4
Arkadaslar selamlar herkese ben bir senedir 2002 shadow kullanıyorum birseyler araştırırkenbu bu konuya rastladım motorumun benden önceki sahibi motoru siyah krem renge boyanmış ben şimdi tek Renk Siyah ya da gece mavisi rengine boyamak istiyorum motorumu bunu istanbulda yaptirabilecegim güvenilir bir usta var mı acaba fikir almak istedim sizlerden. Herkese hayırlı günler şimdiden teşekkürler
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
istanbul kartal tarafından arkadaş var mı burda...hiç tanımadığı biri için motor baktırabilecek kadar boş zamanı, sabrı ve çelikten siniri olan..:queen:
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Herkeze selamlar. Sonunda yaz geldi sayilir. Hepimizi bakim telasi almis gibi. Bizim motorlarin 36.000 km de son tahrik yaği değisiyormus. Uygun marka ve yağ hangisidir. Hangi yağdan ne kadar almaliyim. Bilgisi olan arkadaslar yardimci olabilir mi.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Bizim motorlarin 36.000 km de son tahrik yaği değisiyormus. Uygun marka ve yağ hangisidir. Hangi yağdan ne kadar almaliyim. Bilgisi olan arkadaslar yardimci olabilir mi.
Selamlar;
APİ GL-5 80W90
standartlarında şanzıman yağı kullanacaksınız.
istanbul kartal tarafından arkadaş var mı burda...hiç tanımadığı biri için motor baktırabilecek kadar boş zamanı, sabrı ve çelikten siniri olan..:queen:
Faydamız olacak bir konu varsa ilgileniriz..
Vesselam..
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
75
Arkadaşıma yeni satın aldık 2007 model vt750c fakat üstünde hala orjinal lastikleri var yanaklar çatlamış, yeni lastik alacağız ne önerirsiniz?


Lastikleri nereden alalım? iç lastikleride aynı şekilde yenilememiz gerekir mi? nereden temin ederiz ve boyutları ne olmalı iç lastiklerin?

iç lastik konusunda pek satış bulamadım internetten.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
çinici kardeşlere git büyük sanayi de,

ben metzeler dış, continental iç lastikleri 920 (800+120) liraya montaj ve balans dahıl taktırdım. world karta 6 taksıt yaptılar. ellerinde yok ama ertesi gün getırtıyorlar.
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Kaldera tesekkurler. Kitapcikta 36.000 de degistir yaziyor. Bu gun birkac arkadasla gorustum kesinlikle son tahrik yagini degistirme diyorlar. Sen ne diyorsun.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar bahsettiğiniz yerde kullanılan yağın miktarı azdır ama değiştirilmesine karşı olacak kadarda değil.Acaba sebebini sorabilirmisiniz ¿¿
bakalım o konunun motosikletle bağlantısı nasil oluyormuş...
Vesselam..
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Komutan super olmus ellerine sağlik. Benim motordada sis fari var fakat kullanamiyorum. Hemen akuyu bitiriyor. 15 li led dedigin sey nedir nereden alabilirim. Serit ledlerden mi bahsediyorsun. Bende atasehirde oturuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Kaldera tesekkurler. Orjinalinin yerini kesinlikle tutmaz dediler. Degistirince ses yapar dediler. Bosaltip tamamini mi degistirmeli yoksa eksigini mi eklemeli.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
2005 46000 km ilk sahibi motorcu bir abimizden antalyadan shadowumu aldım.. antalyadan alanyaya ben getirdim...şaşkınlık içindeyim..o kadar kalıplı ve rahat ki...inanamadım...resimleri de sizinle paylaşaırım arkadaşlar..ilk etapta buji ve akü değişimi önerdi satan arkadaş..önerileriniz nedir..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Ozan'cığım Merhaba..
Teşekkürler. Sezona hazırlık aşamaları devam ediyor. Bu hafta muayene telaşım olacak cumartesi muayene süresi bitiyor bizim motorun.
Fuar güzeldi. En keyifli tarafı sizleri görmekti. KOnya'dan eski arkadaşları da gördüm. Fuardan resimlerdeki "Gündüz Farlarını" aldım. montajdan sonraki halini görmüşsündür. Başka bişey almadım. Şimdi çamurluk üzeri süs bakıyorum. bikaç model beğendim bakalım ne olacak.
Ankara'ya selamlar sevgiler...

Seni görmek de çok güzeldi abi, selamlar-saygılar bizden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst