- Katılım
- 1 Ocak 2011
- Mesajlar
- 822
Cuma günü yani 28 Eylül İstanbul-Ankara yol yapacağım.
Giden varsa takılsın...
Kazasız,belasız
Cuma günü yani 28 Eylül İstanbul-Ankara yol yapacağım.
Giden varsa takılsın...
Kazasız,belasız
Bence buradan götürmeliydin,oralarda kalmayan birşeylerden..Teşekkür ederim. varsa bi istek, dönüşte getireyim Ankaradan...
Hoş geldin.Çok şükür kazasız belasız gittim döndüm.
bende bi kaç degişiklik yaptımyag filtresi, yag degişiminden sonra sis farıydı koltuktu falan derken böle bişi cıktı ortaya...
[url]http://ressim.net/s/upload/37fe01d2.jpg[/URL]
[url]http://ressim.net/s/upload/7c5307b2.jpg[/URL]
[url]http://ressim.net/s/upload/32d1b5d0.jpg[/URL]
[url]http://ressim.net/s/upload/6d219880.jpg[/URL]
[url]http://ressim.net/s/upload/582331f6.jpg[/URL]
[url]http://ressim.net/s/upload/bf95b7ee.jpg[/URL]
highway hawk yan ayaklıklar, egzoz(gerci şimdi orjinalini taktım tipi daha yakışıklı) ve sis farları- national cycle switchblade ön cam ve en zor temin ettigim corbin marka koltuk.
sırada metzeler lastikler var bakalım verdik sipariş hayırlısıyla haziran bası gelecekmiş...bide yapabilirsem ileride gidonu 15 cm yükseltme gibi bi niyetim var. daha dogrusu 30 cm lik baska bi gidon takmak. aslında gerekli bütün ekipmanları buldum ama tabi para ve bütün kabloların degişecek olmasının verdigi üşengeçlik şu an için ertelememe neden oldu.
Sevgili Barış,
Motorun harika gözüküyor. Tekerin düz bassın. Notunda Metzeller lastik siparis ettigini belirtmissin. Ben de 2006 vt750 shadowum icin tam set (ic dış ön arka) lastik siparis etmek
istiyorum. Nerden alabilirim? Marka önerilerin de benim icin cok aydinlatici olacaktir.
selamlar,
Teşekkürler Üstad, iyiki varsınız. Aslında tam olarak ben yol tutuşu güçlü hani silgi gibi tabir edilen ancak yumuşak oldukları için kullanım ömrü uzun olmayan lastiklerden arıyorum. Ne dersiniz bridgestone olur mu? Çünkü motorumun lastikleri hala 2006 model orjinal lastikleri, 6000 km olduğu için diş durumu iyi ama en ufak gaz açmada veya su birikintisinde savurmaya çok müsait. Kuvvetle muhtemel artık elastik özelliğini yitirdiler. Bu sebeple alacağım lastiklerde ekonomi değil de konforu ön plana çıkarmaya çalışıyorum. Tekrar teşekkürler.Orhan lastiklerini Birlas tan şennur hanımı ara konuş BRİDGESTONE lastilei 2012 imalatı olarak shadow un standart ölçüsü ellerinde var
Gürol de adımı ver ve sor ankaradaki bayileri kimmiş? şennur hanım fiyattaa birşey yapamazsa bayiye git ve onunla pazarlık edip bayi kanalı ile al bayinin 15 iskontosu var sana nekadarını yansıtacağı senin pazarlığına kalmış
fakat en önce şennur hanımdam liste fiyatlarını al )
iç lastikleride buz motordan michelin olarak bulabilirsin 50 tl civarı yanlış hatırlamıyorsam
başka yerdende alırsan onlarda buz motordan alıp sana verecekler 75/80 liralara
kolay gelsin..
Metzeller en yumuşak olanı birlastan bana verilen bilgi tek sezonluk lastik olduğu yönünde (ellerinde var ve satarlarken söylediler yani mala bok atma değil) sanırım aradığın kriterlere uyar ama düşnmek gerekir derimTeşekkürler Üstad, iyiki varsınız. Aslında tam olarak ben yol tutuşu güçlü hani silgi gibi tabir edilen ancak yumuşak oldukları için kullanım ömrü uzun olmayan lastiklerden arıyorum. Ne dersiniz bridgestone olur mu? Çünkü motorumun lastikleri hala 2006 model orjinal lastikleri, 6000 km olduğu için diş durumu iyi ama en ufak gaz açmada veya su birikintisinde savurmaya çok müsait. Kuvvetle muhtemel artık elastik özelliğini yitirdiler. Bu sebeple alacağım lastiklerde ekonomi değil de konforu ön plana çıkarmaya çalışıyorum. Tekrar teşekkürler.
Orhan abi acele etme biraz daha bekle fuardan'da alırız istersenTeşekkürler Üstad, iyiki varsınız. Aslında tam olarak ben yol tutuşu güçlü hani silgi gibi tabir edilen ancak yumuşak oldukları için kullanım ömrü uzun olmayan lastiklerden arıyorum. Ne dersiniz bridgestone olur mu? Çünkü motorumun lastikleri hala 2006 model orjinal lastikleri, 6000 km olduğu için diş durumu iyi ama en ufak gaz açmada veya su birikintisinde savurmaya çok müsait. Kuvvetle muhtemel artık elastik özelliğini yitirdiler. Bu sebeple alacağım lastiklerde ekonomi değil de konforu ön plana çıkarmaya çalışıyorum. Tekrar teşekkürler.
Bu işe gidon yükseltme hevesi ile bir ara kafa yorup araştırdım,hortumu komple söküp bir hidolikçiye gidersen istersen aynısını istersen birkaçsantim daha uzununun 20-25 tl ye yapıp 10 dakikada eline veriveriyorlar sen bie şaşırıyorsun)) hatta bence hiç sökmeden bir hidrolikçiye gidersen büyük ihtimalle kelepçede bir gevşeme olabilir onu değiştirir adam buna para bile istemez yürür gidersin.Orhan abi acele etme biraz daha bekle fuardan'da alırız istersen
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
@ZIPPIRMAN Abi dün yola çıktık arkadaşlarla öncesinde varmıydı bilmiyorum ama motoru parkederken farkettim motorun ön fren hortumunun balatanın hemen üstündeki maşaya bağlantı yerinde biraz yağ vardı damlatma yok ama yağ vardı. Arkadaşlar hortum çatlamış olabilir dediler fren hidrolik yağının seviyesine baktım full hiç kabarcık bile yok önümüzdeki hafta sonuna Efe Hondaya götüreyim dedim ama düğün var o yüzden beklemesi lazım hafta içi imkansız. Şimdi bu bana problem yaratırmı? Pahalı bir işmi hortumu değiştirmekale:
Çok sağol abi :queen: haftamı kurtardınBu işe gidon yükseltme hevesi ile bir ara kafa yorup araştırdım,hortumu komple söküp bir hidolikçiye gidersen istersen aynısını istersen birkaçsantim daha uzununun 20-25 tl ye yapıp 10 dakikada eline veriveriyorlar sen bie şaşırıyorsun)) hatta bence hiç sökmeden bir hidrolikçiye gidersen büyük ihtimalle kelepçede bir gevşeme olabilir onu değiştirir adam buna para bile istemez yürür gidersin.
Üretiliyor ama Türkiye'ye gelmiyor. Çünkü yetiştiremedikleri için Türkiye' den şimdilik vazgeçtiler. Depremden baya etkilendi Japon üreticiler. Ama dikkatli olun 2006 üretim 2008 trafiğe giren motosikletler yeniymiş gibi acemi arkadaşlara satılıyor lütfen dikkat edin sevgiler.merhaba,
kusuruma bakmazsanız bir soru soracağım;
honda shadow hondanın internet sitesinde yok acaba artık üretilmiyormu yoksa Türkiye yemi gelmiyor.
Yakışmazmı dumanını bile çıkartırYeni elciklerim bugün elime ulaştı
bu adam sanırım yarın takar
anında ortalığı iyice yakar)
http://i.imgur.com/EvtVg.jpg
peh peh peh
---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 16:55 ----------
Yakışırmıki acaba benim cabbara bunlar
http://i.imgur.com/Hwoi2.jpg
Orhan kardeş pantolon hariç malzemeler uygun fiyatlarda
pantolonu bence iptal et,hem fiyat çok yüksek hemde beden oldu olmadı derdi var
pantolon için tavsiyem budur http://www.tech90.com.tr/altk-pirate_man-yeni-252.html
yanlış hatırlamıyorsam sahibi cem bey di ismi konuş selam söyle tekstilkentten gürol de
200 tl ye diz ve yan korumalarınıda iste sanırım kırmaz ben aldım memnunum
city man modelide çok hoş ve biraz bolca kesim otururken çok rahat hemde bundanda hesaplı
sakın kaliteyi düşünme sanıyorumki dünyadaki kevlar pantolonlar içinde ilk 3 e rahat girer kullandığı kevlardan dolayı