Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne merakmış yahu insanlarda mavi angelli far
yeni aldığımız sislerde mavi çıktı tırcıya sordum piyasa bu abi dedi))
ne yapacağız?
aynı ölçüde beyaz angel buldum aldım
şimdide sislerin içindeki lambaları iptal ediyorum angellerin ortasına genen alan yaklaşık 35-40 tane led alıyor özel karta dizdiriyorum,
35x4 sis lambası = 140 adet led
kırdım kafayı ana farada angel koyacağım gündüz akşamüstü falan sadece angeller yeterli olacaktır
gece ana farı yakmasam bile ki tüm sislerin çekeceğindan daha fazla amper çekecektir., 140 tane led gece feneri gibi ortalıkta dolanmam için yeterli olurmu acıba diyorum)))
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Enişteme yaptığım aşı tuttu. Bana temiz bir demirat lazım. Tavsiyelerinize açıgım. Artık tek başıma gezmekten kurtulacağım.
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
8
arkadaşlar sormak istediğim bir soru var.2006 shadowum var.egzos orjinal.özellikle yokuş inerken gazı bıraktığımda,motor kompresyona bindiğinde eğzosda patlamalar oluyor.bu sizin motorlardada varmı?bu motorun karekteristiğimi yoksa bu patlamaları yaşayıp çözüm bulanlar ne yaptılar.teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar sormak istediğim bir soru var.2006 shadowum var.egzos orjinal.özellikle yokuş inerken gazı bıraktığımda,motor kompresyona bindiğinde eğzosda patlamalar oluyor.bu sizin motorlardada varmı?bu motorun karekteristiğimi yoksa bu patlamaları yaşayıp çözüm bulanlar ne yaptılar.teşekkürler

benim bildiğim kadarıyla da kompresyon esnasında bu patlamalar gayet normal. benim motorda cobra var özellikle bu sesi duymak için kompresyona bırakıyorum makineyi :)

bu arada Ankara'lı arkadaşlar, gerçi Koray daha getirmedi sanırım makinesini ama bir buluşsak, tanışsak görüşsek nasıl olur ?
Kimler var Ankara'da ?

Chopperrider - Emir
Redmoon - Koray
RidetoLive - ?

kimler var başkaca kimler katılmak ister ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan var birde pis kavacı Kenan onuda alın,bak şu an buralarda saklanıyor.:queen:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
benim bildiğim kadarıyla da kompresyon esnasında bu patlamalar gayet normal. benim motorda cobra var özellikle bu sesi duymak için kompresyona bırakıyorum makineyi :)

bu arada Ankara'lı arkadaşlar, gerçi Koray daha getirmedi sanırım makinesini ama bir buluşsak, tanışsak görüşsek nasıl olur ?
Kimler var Ankara'da ?

Chopperrider - Emir
Redmoon - Koray
RidetoLive - ?

kimler var başkaca kimler katılmak ister ?

Tanışalım görüşelim gardaaşşş :p Emir bi uzun yola gidek ya la, bak bu hafta sonu bedil şenliği var emok' un, ağaç dikme şenliği artı kamp bol bol içki ohhşşşş... Haberin ola =)

Kenan var birde pis kavacı Kenan onuda alın,bak şu an buralarda saklanıyor.:queen:

Valla saklanıyorum buralarda abi, arada bakıyorum, adım geçecek mi acaba diye :)


yok istemem ben Kenan'ı :)
yolda zırt pırt durup onun zincir yağlamasını bekleyemem :D

Müdür sorun değil ya, ben bi güzel gaz açarım, ileride biryerde beklerim sizi, bi sigara yakarım, bi bira açarım kendime, birde o arada zincir yağlarım, siz anca gelirsiniz zaten hem bide gelirken sizin fotoğraflarınızı çekerim :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ankara'da yüksek cc kuruyz buluşması var ise ben de varım emir.

bayadır görüşmedik.

ya da zaten bir defa görüştük :p

gözler marauder görsün :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ağır gel karşında eski racingçi var :)))
nerde bu emok şenliği Kenan ? Bedil neresi yahu ?
bir de hangi gün kalmalı mı günü birlik mi nedir olayı ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
ankara'da yüksek cc kuruyz buluşması var ise ben de varım emir.

bayadır görüşmedik.

ya da zaten bir defa görüştük :p

gözler marauder görsün :mrgreen:

Evet ya millet bi kawa görsün bi suzuki görsün ne öyle hondaymış şadovmuş peehhh :) (Yalnız ben çok atarlandım Gürol abi gençliğime ver :))
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ankara'da yüksek cc kuruyz buluşması var ise ben de varım emir.

bayadır görüşmedik.

ya da zaten bir defa görüştük :p

gözler marauder görsün :mrgreen:

doğru bi kere anca görüştük görüşmedik :)
valla yapalım buluşmayı organize olalım istiyorum. madem bu chopper olayına girdik birlikte sürelim birşeyler yapalım yahu :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
ağır gel karşında eski racingçi var :)))
nerde bu emok şenliği Kenan ? Bedil neresi yahu ?
bir de hangi gün kalmalı mı günü birlik mi nedir olayı ?

Müdür Çankırı Çerkeş civarlarında bir belde ya da köy. Her yıl bir ağaç dikme+kamp muhabbeti oluyor muhtemelen cumartesi günü gidilir gece kalınır pazar öğleden sonra dönüp gelinir sanırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
La angaralılar forumu yedi beee
helal size,
Kenan ismin geçmezmi kardeş
dost olacak adam kakasından bellidir daaa.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
iyi o halde cuma akşamı nasıl?

iş çıkışı saat 630da gidelim ümitköyde bahçemizde buluşalım (arkadyum avm yanında)

kulakların pası silinsin eksoz sesleriyle.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
emir aynen öyle bizim grup 30 kişiyi aştı, 2 kuruyzcu şehir değiştirince kaldık vızıldak plastik 4 silindirlerle.

çelik devler bir arada yol almalı.

Gürol Bey selamlar, severek okuyoruz. Eli anahtar tutan insanlara özeniyoruz.

Bi organize olup gideceğiz :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
iyi o halde cuma akşamı nasıl?

iş çıkışı saat 630da gidelim ümitköyde bahçemizde buluşalım (arkadyum avm yanında)

kulakların pası silinsin eksoz sesleriyle.

kimler katılacak bir liste hazırlayalım derim.
bahçemiz olabilir mekan olarak. kazık olur demezseniz ümitköy liva da olur park problemi de yok. çayın çorbanın daha ucuz olduğu bir yer derseniz yine ümitköy ana caddesindeki çıtır simit de olur.
PS: ümitköyle bi bağlantım yok aslında aşağı ayrancıda oturuyorum :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst