- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
Sağolasın abiler. Ben paşa paşa alayım bir tane konjektör. Peki bunu ben internetten sipariş edip alabilir miyim? Ustaya mı gideceğiz illa ki? Honda shadow ile toplam 500 km yapmamışımdır, çok deneyimli olmadığım için trafiğe çıkmaktan çekiniyorum. Ankara'da ayrıca tanıdığım veya bildiğim usta da yok.
yine de bir elektrikçiye ekspertiz yaptırmakta fayda var belki bizim aklımıza gelmeyen başka bir sorun vardır, ayrıca konjektörü getirtirsin netten ama nasıl değiştireceksin ? ben cumartesi bir ara efe hondaya götüreceğim motorumu istersen haberleşelim takıl peşime birlikte gidelim.




