Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba Shadow'cu arkadaşlar. Mucidimiz ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımız yine bu akşam yanıma geldi. Benim ikamet ettiğim apartmandaki mini ve detaylı atölyemde Apartman sakinlerimizin höşgörü ve iyi niyeti ile (Tabi bizlerde elimizden gelen azami dikkatı göstererek ) geç saatlere kadar çalışma şansımız oluyor. Sağolsun arkadaşımız beyni gibi bedeni de durmaz oturmaz bir insan. Bir işe kenetlendi mi acıktığını, bardağındaki çayının soğuduğunu, kül tablasındaki sigarasının söndüğünü unutan bir azım ile hedefine ulaşarak son düşüncesi (Tamamen kromdan imalat istenilen konumda ayarlanabilme özelliğinde) ve çalışmasının ürününü bu akşam birlikte biçmiş olduk.

gif hosting
Konusunu ettiğimiz üretim benim bu güne kadar Shadowlarda yerli yabancı hiçbir sitede denk gelmediğim ve görmediğim bir uygulama.
Shadow kullanıcısına vites büyütme esnasında büyük kolaylık sağlayan bir parçanın hayata geçirilmesi.
Makinacının milimetrik ölçü ve en ince uzmanlık detayı ile üretilen parça çok orjinal bir biçimde yerine monte edildiklten sonra sıra deneme turu atmaya kaldı. Yaklaşık 5 Km. şehir içi turlamasında denedim. Artık Bu yaz çıkacağımız Gürcistan gezisine giderken vites pedalı yüzünden burnu delik ayakabı giymiyeceğim kesinleşmiş oldu.Bu nedenle ZIPPIRMAN'nın karnesine uzun yıllar motosiklet kullanım tecrubeli,beğenmesi zor bir kişi olan benden 100 tam puanla seri imalat izni ve patent alma hakını kazandığını sizlere beyan ediyorum.:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
10
Sahibinden.com anlayamadığım bir nedenle ilanı askıya almış, düzeltmeye çalışıyorum.

Siyah renk, 19.500 km'de, Highway Hawk DoubleWall egzos, Ön cam, CC bar, Motor ve Radyatör koruma var. Fiyat olarak 16.000 TL düşünüyorum.

İlan maalesef açılmıyor.

Motosiklet kaç km'de ? aksesuar olarak neler var? ve son olarak fiyat beklentiniz nedir?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Merhaba Shadow'cu arkadaşlar. Mucidimiz ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımız yine bu akşam yanıma geldi. Benim ikamet ettiğim apartmandaki mini ve detaylı atölyemde Apartman sakinlerimizin höşgörü ve iyi niyeti ile (Tabi bizlerde elimizden gelen azami dikkatı göstererek ) geç saatlere kadar çalışma şansımız oluyor. Sağolsun arkadaşımız beyni gibi bedeni de durmaz oturmaz bir insan. Bir işe kenetlendi mi acıktığını, bardağındaki çayının soğuduğunu, kül tablasındaki sigarasının söndüğünü unutan bir azım ile hedefine ulaşarak son düşüncesi (Tamamen kromdan imalat istenilen konumda ayarlanabilme özelliğinde) ve çalışmasının ürününü bu akşam birlikte biçmiş olduk.
[url]http://s16.postimage.org/bsvf4cux1/SDC13157.jpg[/url]
gif hosting
Konusunu ettiğimiz üretim benim bu güne kadar Shadowlarda yerli yabancı hiçbir sitede denk gelmediğim ve görmediğim bir uygulama.
Shadow kullanıcısına vites büyütme esnasında büyük kolaylık sağlayan bir parçanın hayata geçirilmesi.
Makinacının milimetrik ölçü ve en ince uzmanlık detayı ile üretilen parça çok orjinal bir biçimde yerine monte edildiklten sonra sıra deneme turu atmaya kaldı. Yaklaşık 5 Km. şehir içi turlamasında denedim. Artık Bu yaz çıkacağımız Gürcistan gezisine giderken vites pedalı yüzünden burnu delik ayakabı giymiyeceğim kesinleşmiş oldu.Bu nedenle ZIPPIRMAN'nın karnesine uzun yıllar motosiklet kullanım tecrubeli,beğenmesi zor bir kişi olan benden 100 tam puanla seri imalat izni ve patent alma hakını kazandığını sizlere beyan ediyorum.:):)
. OSMAN BABA harika olmus. Gurol Bey tasarım harika. Her ikinizin de eline, emegine saglık.
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
10
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-model-aksesuarli-acil-82065338/detay/

Sahibinden.com anlayamadığım bir nedenle ilanı askıya almış, düzeltmeye çalışıyorum.

Siyah renk, 19.500 km'de, Highway Hawk DoubleWall egzos, Ön cam, CC bar, Motor ve Radyatör koruma var. Fiyat olarak 16.000 TL düşünüyorum.

Bellagio Nickli Üyeden Alıntı
İlan maalesef açılmıyor.

Motosiklet kaç km'de ? aksesuar olarak neler var? ve son olarak fiyat beklentiniz nedir?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Merhaba Shadow'cu arkadaşlar. Mucidimiz ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımız yine bu akşam yanıma geldi. Benim ikamet ettiğim apartmandaki mini ve detaylı atölyemde Apartman sakinlerimizin höşgörü ve iyi niyeti ile (Tabi bizlerde elimizden gelen azami dikkatı göstererek ) geç saatlere kadar çalışma şansımız oluyor. Sağolsun arkadaşımız beyni gibi bedeni de durmaz oturmaz bir insan. Bir işe kenetlendi mi acıktığını, bardağındaki çayının soğuduğunu, kül tablasındaki sigarasının söndüğünü unutan bir azım ile hedefine ulaşarak son düşüncesi (Tamamen kromdan imalat istenilen konumda ayarlanabilme özelliğinde) ve çalışmasının ürününü bu akşam birlikte biçmiş olduk.
[url]http://s16.postimage.org/bsvf4cux1/SDC13157.jpg[/url]
gif hosting
Konusunu ettiğimiz üretim benim bu güne kadar Shadowlarda yerli yabancı hiçbir sitede denk gelmediğim ve görmediğim bir uygulama.
Shadow kullanıcısına vites büyütme esnasında büyük kolaylık sağlayan bir parçanın hayata geçirilmesi.
Makinacının milimetrik ölçü ve en ince uzmanlık detayı ile üretilen parça çok orjinal bir biçimde yerine monte edildiklten sonra sıra deneme turu atmaya kaldı. Yaklaşık 5 Km. şehir içi turlamasında denedim. Artık Bu yaz çıkacağımız Gürcistan gezisine giderken vites pedalı yüzünden burnu delik ayakabı giymiyeceğim kesinleşmiş oldu.Bu nedenle ZIPPIRMAN'nın karnesine uzun yıllar motosiklet kullanım tecrubeli,beğenmesi zor bir kişi olan benden 100 tam puanla seri imalat izni ve patent alma hakını kazandığını sizlere beyan ediyorum.:):)

Sevgili Gürol Kardeşimizin birkaç gündür neden sesis kaldığı belli oldu.
Eser muhteşem olmuş. Ellerine sağlık Gürol. Düşünce, ince zeka, pratik ve el becerisi ile ancak bu çıkabilirdi.
Osman Bey hayırlı olsun güle güle kullan. İnşallah birlikte sürüşler yaparız.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Elinize sağlık güzel ve kullanışlı olmuş. görüntü olarak da sonradan yapılma uydurma gibi durmamış.
2006 yılında satın aldığım 250cc çinli bir cruiserda (marauder çakmasıydı) vardı bu topukla vites yükseltici aparat. o zaman çok acemi olduğum için kullanmak zor gelmişti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi günlerimizde kullanman dileklerimle Osman abi,iş bitti taktık kulanıyorsun ama benim kafamda daha o iş bitmedi daha bir iki dokunmam lazım.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
şeytan ince ayrıntıda gizliymiş :) gürol abim ben seni neyleyim bilmemkine :) bu aralar bende ateş almaya gelir gibi gelip gidiyorum iş yerimde internet gitti mobildende giremiyorum yani 2 dakka kaybolduk yine elin ayağın durmamış agam öperim ellerinden :)

osman abi de güle güle kullansın harbiden büyük sıkıntıdan kurtulmuş :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
. OSMAN BABA harika olmus. Gurol Bey tasarım harika. Her ikinizin de eline, emegine saglık.

Teşekkürler . Topuk viteslerinin imalatını yaparken Hüseyin kardeşimize ait olanınıda yaptık. İşimiz dün gece geç saatlerde bittiği için uzun mesafe deneme şansım olmamıştı. Bu akşam vites pedalının ayarını yeniden yaptıktan sonra tekrar deneme turuna çıktım. Sonuç mükemmel.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

Sevgili Gürol Kardeşimizin birkaç gündür neden sesis kaldığı belli oldu.
Eser muhteşem olmuş. Ellerine sağlık Gürol. Düşünce, ince zeka, pratik ve el becerisi ile ancak bu çıkabilirdi.
Osman Bey hayırlı olsun güle güle kullan. İnşallah birlikte sürüşler yaparız.

Sağol komutan. Şu anda deneme aşamasındayız. Artı ve eksileri için birkaç gün daha kullanıma devam edecem.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

Elinize sağlık güzel ve kullanışlı olmuş. görüntü olarak da sonradan yapılma uydurma gibi durmamış.
2006 yılında satın aldığım 250cc çinli bir cruiserda (marauder çakmasıydı) vardı bu topukla vites yükseltici aparat. o zaman çok acemi olduğum için kullanmak zor gelmişti.

Sağol dostum. Çok haklısınız. Bizde uydurma olmaz. Aslında denemede olduğumuz için tek kare foto koydum. Yandan bakıldığında tam orjinallık ortaya çıkıyor.Sloganımız "Ya tam Ya hiç":)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

İyi günlerimizde kullanman dileklerimle Osman abi,iş bitti taktık kulanıyorsun ama benim kafamda daha o iş bitmedi daha bir iki dokunmam lazım.

Tamam hocam. Sen dedinde neye hayır dedik. Test edeyurum da...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

şeytan ince ayrıntıda gizliymiş :) gürol abim ben seni neyleyim bilmemkine :) bu aralar bende ateş almaya gelir gibi gelip gidiyorum iş yerimde internet gitti mobildende giremiyorum yani 2 dakka kaybolduk yine elin ayağın durmamış agam öperim ellerinden :)

osman abi de güle güle kullansın harbiden büyük sıkıntıdan kurtulmuş :)

İrfan sen de sağol kardeşim. Gerçekten iyi birşeyler yaptığımıza inanıyorum. Vites pedalının topuk tarafı olmayan makinalarda kalite ayakkabıya yazık oluyor. Herkes için geçerli. Bundan sonra Ayakkabılar şıklığını bozmayacak.:)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar benim motorda ilginç bir arıza oldu. Belki yaşayan olmuştur aynı sirunu. Motorum soğukken yaz veya kış hiç sorunsuz bir şekilde tek marşta çalışıyor.

Fakat motoru 10 dk - 1 saat arası bir süre kullandıktan sonra, motor ısınmışken stop edince tekrar çalıştıramıyorum. Marş düğmesine basınca akü bitikmiş gibi marş motorunu çeviremiyor. Akü yeni bir yuasa. Aküyü ölçüyorum, full çıkıyor. 5-10 dk motorun soğumasını bekleyip marş butonuna tam değilde çok hafif dokunur gibi basınca bir kaç denemede biraz dişli sesiyle beraber hasbel kader marş alıyor. Ertesi sabah motor soğukken çalıştırınca canavar gibi çalışıyor. Sonra yine aynı sorun.

Trafikte ışıkta beklerken başıma geldi. Motoru çalıştıramayıp bir ton korna ve küfür yedim. Ya da motoru kapatıp markete uğrayamıyorum, bir daha çalışmaz diye.

Motor sıcakken arıza yapıp soğukken iyi çalışmasının sebebi hangi parça veya parçalar ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bence konjektör gitmiş. konjektör ömrünün sonuna doğru ısınınca iş görmez olur soğuyunca beslemeye devam eder.

teşhisi kolaydır, aküyü değil motor sıcakken doğal olarak konjektör sıcakken besleme şiddetini ölçmek lazım herhangi bir elektrikçi kolayca halleder.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Teşekkür ederim yardımın için. Marş motoruna elektriği yine konjektör mü veriyor? Ben direkt aküden alıyor sanıyordum. O yüzden konjektörden şüphelenmemiştim bile.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
konjektör şarj dinamosundan gelen akımı değiştirip yükseltir, AC'yi DC yapar ya da oyle birşey :)) Eğer konjektör arızalanırsa akü şarj etmez dolayısııyla da bir müddet kullanım sonrası akü boşalır ve marşı çeviremez. sizin akü yeni olduğu için nispeten dayanıyor anladığım kadarıyla ve biraz soğuyunca kendini toplayıp marş basıyor. eski bir akü olsaydı bunu bile yapmaz direkt yolda bırakırdı.
Siz motoru çalıştırıyorsunuz konjektör ısınana kadar görevini yerine getirip aküyü besliyor sonra ısınıyor ve beslemeyi kesiyor bu noktadan sonra akü beslenmeden harcamaya başlıyor ve motoru stop edince bir müddet tekrar marş almıyor. ne zaman ki soğuyup akü kendini topluyor o zaman aynı döngü tekrarlanıyor.

aküye zarar vermeden bir an önce kontrol ettirmek de fayda var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Al sen al bir konjektör
beni bekleme sakın konjektör yapmayacağım
Diğer aksesuarlarda istersen yaparım ama
konjektör yapmayacağım )))
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Sağolasın abiler. Ben paşa paşa alayım bir tane konjektör. Peki bunu ben internetten sipariş edip alabilir miyim? Ustaya mı gideceğiz illa ki? Honda shadow ile toplam 500 km yapmamışımdır, çok deneyimli olmadığım için trafiğe çıkmaktan çekiniyorum. Ankara'da ayrıca tanıdığım veya bildiğim usta da yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst