Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar chopper kulüpleri hakkında bilginiz var mı ? Red devils turk chopper blackjack brotherhood vs. Nasıl gruplardir vizyonları misyonları nedir ? Nasıl bir ortamları vardır ?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Bugün osman bey için sordum,İstanbul konşuk motorda var,yalnız cam 290$ aparatlı 350$ civarı.
Tam bende resimlerde kısa olan cama bakıyordum.O modelin adı flyscreen diğer motorda olan ise switchblade modelidir.Bunların bir büyüğünede 2-up deniyor.Ancak kullanımda bu motora en iyisi switchblade olanıdır,
. Sanırım 4 boy imiş. Ben en büyüğünü düşünüyorum. Ancak çok mü büyük olur. Motoru zorlar mı. Şimdiki de çok kısa rüzgar direkt yüzümde. Yaş da 40'ı gecti kapLi kask da sevmiyorum. 3. Boy mü 4. Boy mü? Bir de 4. Boyun ebatları nasıl acaba? İlginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

Konsuk motorun sitesinde rastlayamadim camlara. Camları görebileceğim bir site var mı? Ya da nasıl alabilirim. En uygunu orada mi
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
. Sanırım 4 boy imiş. Ben en büyüğünü düşünüyorum. Ancak çok mü büyük olur. Motoru zorlar mı. Şimdiki de çok kısa rüzgar direkt yüzümde. Yaş da 40'ı gecti kapLi kask da sevmiyorum. 3. Boy mü 4. Boy mü? Bir de 4. Boyun ebatları nasıl acaba? İlginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.
Bendeki sözünü ettiğim switchblade modeli,bir büyüğü 2-up ta ise yaklaşık 5 cm daha uzun ancak Türkiyede yalnızca bendeki model bulunuyor.Zamanında bende aramıştım ama çok tutulan model olduğunu söylüyorlar.
Sitesinde yok,istenirse getirtiyorlar.Aslı hnm.müracat edin.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Koray kardeş kendi servisinden orjinal parçayı bulabilirsin.fazla cukurlara girip çıkmadan biran evvelde al tak derim,birtaraflardan o gergin kablolar kopmasın.

Saol abi cevap için, servisi bugün aradım, ellerinde yokmuş ama getiriyorlarmış, saplamaların çifti 150TL civarı, bir de anlayamadığım bir parçadan daha bahsetti, ayrı satılıyormuş ve çifti 50TL de o, takmasıyla beraber 200 TL civarı olur deyince ben de elimde halihazırda bulunanaları tornacıya işletip adam etmeye karar verdim :) işte bahsi geçen orjinal saplamalar...

277050284vt750cshadowim.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol abi cevap için, servisi bugün aradım, ellerinde yokmuş ama getiriyorlarmış, saplamaların çifti 150TL civarı, bir de anlayamadığım bir parçadan daha bahsetti, ayrı satılıyormuş ve çifti 50TL de o, takmasıyla beraber 200 TL civarı olur deyince ben de elimde halihazırda bulunanaları tornacıya işletip adam etmeye karar verdim :) işte bahsi geçen orjinal saplamalar...

http://img706.imageshack.us/img706/1097/277050284vt750cshadowim.jpg

sendekilerinde fotosunu koyup neresi yalama olduysa yuvarlak içine alırsan sana yardımcı olabilirim fikir olarak tornacıdan evvel ben bir göreyim
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
sendekilerinde fotosunu koyup neresi yalama olduysa yuvarlak içine alırsan sana yardımcı olabilirim fikir olarak tornacıdan evvel ben bir göreyim

saplama.png


Abi resim kalitesiz biraz ama fikir vermesi açısından koydum, bunlarda benim uzun saplamalar, aslında içinde titreşimi soğurması için lastikler falan var sanırım ama bunlar sadece aşağı-yukarı değil, sağa-sola da oynuyor ve gidon resmen yamuk duruyor, benim gibi simetri hastası bir adam için kabus :pr:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman Bey, eline emeğine tecrübelerine sağlık..
Hani derler ya "Türkiye'de Tek" diye, anlatılmak istenen bu olsa gerek...
Yalnız sanki bi eksiği var gibi :) Her sanatşı gibi sende eserinin üzerine imzanı adını yazmalısın :) Bak örneği :) :)

Soğol komutan. Boş vakitleri biraz fazla bu işe ayırdım hepsi o.
İmza işinde haklısınız. Yanlız benin o imza yerinde HONDA nın imzası vardı. Kabloların sayısı artınca çıkartmıştım.:)

[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48hfu.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

Geçtiğimiz pazar günü Seydişehir'de değerli arkadaşımız Keyifçi ile buluştuk, tanıştık, kaynaştık.
Konya Seydişehir arasında inanılmaz bir rüzgar vardı. Giderken epey zorlandım. Dönüşte rüzgar arkadan geldi daha rahat oldu.
İşte kısa günün resimleri :

[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48hpw.jpg[/url]

Seydişehirden toroslara doğru uzandık. Meşhur Tınaztepe mesire yerine gittik. Burada Türkiye'nin en uzun mağarası varmış. Girmedik ancak bi o kadar ilginç bişey öğrendim. Etraftan deli gibi akan sular mağaranın önünde bir çukurda kayboluyormuş ve yeniden nerden yeryüzüne çıktığını henüz keşfetmemişler. Muhtemelen ALanya Manavgat civarında diyorlar. İşte resimler:

[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48hv9.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48hxu.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48j0m.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48j30.jpg[/url]

Torasları henüz erimemiş karları ile bırakıp şehre geri döndük. Seydişehirde de "Kuğulu Park" diye bir mesire yeri varmış.(Ankara'dakinden yüzlerce kat büyük). Tepenin yamacındaki parkın içinde kaynaklar var. Çok ilginç 2-3 metre çapında mantar gibi yerden su kaynıyor. Birkaç resim de burda aldık.

[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48j74.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48j8h.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48jbf.jpg[/url]
[url]http://c1204.hizliresim.com/w/9/48jdy.jpg[/url]

Değerli Keyifçi kardeşimize misafirperverliği için teşekkür ediyorum. Sayesinde değişik ve güzel bir gün geçirdim. Daha kalabalık sürüşlerde birlikte olmak dileği ile....

[url]http://g1204.hizliresim.com/w/9/48jj7.jpg[/url]

Unutmadan, şaşıracaksınız ama 150 km yolu 30 Tl. benzin ile gittim, yani km de (bugün için) 20 Krş yaktı. Valla hoşuma gitti ne yalan diyim :) :)

Gezdiğiniz yerler güzelmiş. Etrafta kar olması işi zora sokmuştur. Emeğiniz için teşekkürler. Akan o sularda Ala balık varsa tutması ve yemesi geziye ayrıca renk katar.:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
O sularda alabalık yok Osman Baba ama olan çok güzel yerler var. Hatta milli park ilan edildi. Tutamazsak da kağıt olta ile tutmak garanti yakındaki çiftliklerden. Beklerim hepinizi. Doğa harika buralarda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O sularda alabalık yok Osman Baba ama olan çok güzel yerler var. Hatta milli park ilan edildi. Tutamazsak da kağıt olta ile tutmak garanti yakındaki çiftliklerden. Beklerim hepinizi. Doğa harika buralarda.

Şeytan diyor ver baskını ver baskını habersiz tebersiz
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Bugün osman bey için sordum,İstanbul konşuk motorda var,yalnız cam 290$ aparatlı 350$ civarı.
Tam bende resimlerde kısa olan cama bakıyordum.O modelin adı flyscreen diğer motorda olan ise switchblade modelidir.Bunların bir büyüğünede 2-up deniyor.Ancak kullanımda bu motora en iyisi switchblade olanıdır,
Komutanım siz de büyük cam düşünüyorsunuz. Birlikte sipariş versek mı ne dersiniz? Ya da ne yapalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Yoksa "biraz rüzgar iyimidir?" ne dersiniz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
O sularda alabalık yok Osman Baba ama olan çok güzel yerler var. Hatta milli park ilan edildi. Tutamazsak da kağıt olta ile tutmak garanti yakındaki çiftliklerden. Beklerim hepinizi. Doğa harika buralarda.

Hüseyin kardeş davetin için teşekkürler.:)
Senin dediğin kağıt olta ile İstanbul'un taksim meydanında bile tutulabiliyor. :)
Lütfen yanlış anlama Konya da yaşadiğini biliyorum tabi. Bu memleketin her karış toprağı TC. vatandaşınındır. Benim gözümü açtığım yerde mutlaka orman, deniz, Irmak, göl vs. olmalı. Yoksa astımım var nefes darlığı yaşıyorum.:) Bu nedenle Konya benim için biraz rızklı bölge.:)
Bu yaz döneminde memleketim Karadeniz seyahatı planlıyoruz. Sen gel de istediğin balığın çelik olta ile yakalanmasını gör.:)
Yoksa sende çekeceğim fotoları izler göbeğinin op orta yerinden çatlarsın.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
İnsaallah Osman Baba. Çok guzel yerler. Kismetse tekrar gezerim. Hem de demiratımla... Guzel Karadeniz'i görmek kadar siz guzel insanlarla tanışmayı da çok arzu ediyorum. Eminim çok guzel olur.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Komutanım siz de büyük cam düşünüyorsunuz. Birlikte sipariş versek mı ne dersiniz? Ya da ne yapalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Yoksa "biraz rüzgar iyimidir?" ne dersiniz.

Hüseyin kardeş, pazar günü senin oraya gelirken testini yapma fırsatını buldum. Benim cam boyutunun ideal olduğuna kanaat getirdim. Çünki az daha büyük olsa dengeyi bozar yolda yelken gibi engel olur. Benim sıkıntım kaskın kenarından rüzgarın gözüme girmesiydi. Onu da sana gösterdiğim şekilde çözdüm. Dönerken rüzgar daha azdı ve çok da zorlanmadım, üstelik yaptığım küçük eklenti sayesinde gözüm hiç rahatsız olmadı, bi ara 130 bile yaptım. Gürol haklıymış :) rüzgar iyi geldi :)

Bu arada tesadüf eseri bir arkadaşımın laser kesim atölyesi olduğunu öğrendim. Sürücü sisybar için tasarım yaptım ve kestiriyorum. Bakalım nasıl olacak size burdan resimlerini gösteririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Hüseyin kardeş davetin için teşekkürler.:)
Senin dediğin kağıt olta ile İstanbul'un taksim meydanında bile tutulabiliyor. :)
Lütfen yanlış anlama Konya da yaşadiğini biliyorum tabi. Bu memleketin her karış toprağı TC. vatandaşınındır. Benim gözümü açtığım yerde mutlaka orman, deniz, Irmak, göl vs. olmalı. Yoksa astımım var nefes darlığı yaşıyorum.:) Bu nedenle Konya benim için biraz rızklı bölge.:)
Bu yaz döneminde memleketim Karadeniz seyahatı planlıyoruz. Sen gel de istediğin balığın çelik olta ile yakalanmasını gör.:)
Yoksa sende çekeceğim fotoları izler göbeğinin op orta yerinden çatlarsın.:mrgreen:

Osman bey, farkına vardım da benim nüfus Giresun'a kayıtlı :) Anadan Samsun, Babadan Giresun... :) Katıksız sayılmaz ama ucundan kenarından sayılrım yani. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hüseyin kardeş, pazar günü senin oraya gelirken testini yapma fırsatını buldum. Benim cam boyutunun ideal olduğuna kanaat getirdim. Çünki az daha büyük olsa dengeyi bozar yolda yelken gibi engel olur. Benim sıkıntım kaskın kenarından rüzgarın gözüme girmesiydi. Onu da sana gösterdiğim şekilde çözdüm. Dönerken rüzgar daha azdı ve çok da zorlanmadım, üstelik yaptığım küçük eklenti sayesinde gözüm hiç rahatsız olmadı, bi ara 130 bile yaptım. Gürol haklıymış :) rüzgar iyi geldi :)

Bu arada tesadüf eseri bir arkadaşımın laser kesim atölyesi olduğunu öğrendim. Sürücü sisybar için tasarım yaptım ve kestiriyorum. Bakalım nasıl olacak size burdan resimlerini gösteririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------



Osman bey, farkına vardım da benim nüfus Giresun'a kayıtlı :) Anadan Samsun, Babadan Giresun... :) Katıksız sayılmaz ama ucundan kenarından sayılrım yani. :)
Komutan; Giresun ilimiz karadenizin en güzel yerlerinden biri. Aynı zamanda orta noktası.
Not: Giresun'a davet geri çevrilmez.:)
 
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
25
@ Chopperrider:Kulupler hakkında çok fazla bir bilgim yok ama BLackjacks Brotherhood'un sayfa girişinde enfes bir Manowar şarkısı var,(Warriors of the World)anladığım kadarı ile bir kulupten çok cidden bir Brorherhood tarzı hakim..ama bilmiyorum açıkcası... ben genede belli başlı olanlarının adreslerini yazayım buraya merak eden arkadaşlar için..
Hitit Motorsiklet Kulubü: http://www.hmk.org.tr/
Red Devils MC: http://www.reddevilsmcturkey.com/229_942c8173aca238012f5076edcef3d0bd/index.html
Blackjacks Brotherhood: http://blackjacksbrotherhood.com/
Bu da ekşi sözlükte konu ile ilgili bir entry: http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=ankara'da+motorcu+nüfusunun+artması
yada http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=blackjacks+brotherhood
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
8
MERHABALAR

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABA
Bende ankaradan 2006 model shadow sahibiyim.forumlara çok fazla giremiyorum ve takip edemiyorum.zaman içine daha detaylı tanışacağımızı ümit ediyorum.arkadaşlar cobra veya vance&hines egzos arıyorum.elinde olanlar mesaj atabilir.elimde 2004-2008 model arası orjinal egzos da vardır,kozmetik olarak sıfıra yakındır.orjinal egzos ilede takas edebilirim.orijinal egzos tek olarak satılık değildir,elimde yedek olarak tutuyorum.
herkeze iyi günler.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABA
Bende ankaradan 2006 model shadow sahibiyim.forumlara çok fazla giremiyorum ve takip edemiyorum.zaman içine daha detaylı tanışacağımızı ümit ediyorum.arkadaşlar cobra veya vance&hines egzos arıyorum.elinde olanlar mesaj atabilir.elimde 2004-2008 model arası orjinal egzos da vardır,kozmetik olarak sıfıra yakındır.orjinal egzos ilede takas edebilirim.orijinal egzos tek olarak satılık değildir,elimde yedek olarak tutuyorum.
herkeze iyi günler.

Orjinalin sesi az çıktığından önümüzdeki günlerde ben de "cobra" takmayı düşünüyorum açıkçası, Harley tarzı bir ses veriyor fakat fiyatlar baya yüksek, ebay den falan ikinci el-temiz birşey bulunabilir belki!
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
@ Chopperrider:Kulupler hakkında çok fazla bir bilgim yok ama BLackjacks Brotherhood'un sayfa girişinde enfes bir Manowar şarkısı var,(Warriors of the World)anladığım kadarı ile bir kulupten çok cidden bir Brorherhood tarzı hakim..ama bilmiyorum açıkcası... ben genede belli başlı olanlarının adreslerini yazayım buraya merak eden arkadaşlar için..
Hitit Motorsiklet Kulubü: http://www.hmk.org.tr/
Red Devils MC: http://www.reddevilsmcturkey.com/229_942c8173aca238012f5076edcef3d0bd/index.html
Blackjacks Brotherhood: http://blackjacksbrotherhood.com/
Bu da ekşi sözlükte konu ile ilgili bir entry: http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=ankara'da+motorcu+nüfusunun+artması
yada http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=blackjacks+brotherhood

bilgiler için teşekkürler iyice araştırılıp düşünülmesi gereken bir konu bu anladığım kadarıyla.

Orjinalin sesi az çıktığından önümüzdeki günlerde ben de "cobra" takmayı düşünüyorum açıkçası, Harley tarzı bir ses veriyor fakat fiyatlar baya yüksek, ebay den falan ikinci el-temiz birşey bulunabilir belki!

Koray şu motoru Ankara il sınırları içerisine bi getirsen artrık diyorum :) benimkiyle yan yana koyalım cobrayı dinle sonra zaten egzos için para bulursun mutlaka :)
bu arada kaç para bu egzoslar bilginiz var mı?
ben orjinal egzosu da aldım kargoyla Ankara'ya gönderdim şu an iş yerimde odamda heylüla şeklinde ambalajlı olarak yatıyor :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Arkadaslar chopper kulüpleri hakkında bilginiz var mı ? Red devils turk chopper blackjack brotherhood vs. Nasıl gruplardir vizyonları misyonları nedir ? Nasıl bir ortamları vardır ?

Dostum Ankara' daki motosiklet klüpleri hakkında sana detaylı bilgi verebilirim/verebiliriz. Pazar günü yine 4.44 de mangal muhabbetimiz var, gelirsen orada konuşuruz kardeşim :)

Artık adım sayfalara salça olan VN' ci diye çıkacak, korkuyorum :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst