Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Beklenen ve plakasını gözlediğim tır neticede Büyükçekmece'ye intikal etti. Dünyanın bir köşesinden yola çıkarak dağları,ovaları binlerce kilometre yolları geçerek yanıma gelen aracı ve sürücüsünü gördüğümde yıllar öncesi Afrıka ülkelerinde olduğum zamanlarda Vatanıma toprağıma düydüğüm özlemi tekrar yüreğimde hissettim ve gerçekten duygulandım.Çünkü ayrılık ve kavuşma özlemi bambaşka bir duygu.
Neyse sevgili kaptan kardeşimizin ayakta durmasından ve yürümesinden ekmeğini kazanmak için nasıl bir mucadele verip yorgunluk yaşadığı apaçık ortataydı. Cefakar kardeşimi defalarca evime ve yemeğime davet etti isem de kararlıydı. Çünkü özlemi ile yandiği çocuklarına ve yuvasına kavuşmak için daha binlerce kilometre yollları geçmek onun birinci hedefi olmuştu. Kendisinden bana getirdiği koca paketi aldım ve borcumu sordum. Ağabi maliyetim bu. Bende motosiklet tutkunu olduğum için sizleri çok iyi anlıyorum. Sizin mutluluğunuz benim mutluluğum oluyor. Yoksa çilesi çekilmez. Bak kutunun her köşesi açilmış. Bunu her ülke sınırlarında defalarca kontrol ediyolar. Acaba el koyarlarmı diye sıkıntıya düşüyoruz falan dedi. Ben hiç uzatmasını istemedim. Hemen kendisine 350 TL. uzatarak yetermi dedim. Gözüme odaklanıp ağabi eğer fazla gelirse sadece maliyetini öde, Allah razı olsun de ben kazanmak da istemem. Çünkü bana yuvama kavuşabilmem için sadece para değil hayır duaları da lazım dedi. Benden sana helal olsun güzel kardeşim. Allah çoluğuna çocuğuna kazasız belasız ulaştırsın dedikten sonra tekrar o nasırlaşmış elleri ile devasa aracının direksiyonuna geçerek gözden kayboldu.
Yolun daima açık olsun Yaşar kaptan...

Sevgili Shadowcular bende hiç zaman kaybetmeden koliyi kapıp evi yakaladım.
[url]http://s17.postimage.org/sazgfk1xr/SDC13135.jpg[/url]
upload pictures
Kocaman koli. Sonuçta kırılmasını ve çizilmesini engellemek için alınmış bir dizi önlem.
[url]http://s17.postimage.org/hr3b271lb/SDC13137.jpg[/url]
image hosting
Her devletin polisi ve gümruk memurlarının mıncıklaması ile dağılmış stropor köpük korumaları aldıktan sonra kapaklara ulaştım.
[url]http://s15.postimage.org/u3aca2sqj/SDC13140.jpg[/url]

[url]http://s15.postimage.org/3kwqyh0cb/SDC13141.jpg[/url]

[url]http://s15.postimage.org/tlk8rc9h7/SDC13142.jpg[/url]


free image hosting
Mükemmel bir işçilik ile üretilmiş kapaklar karşımızda.
Gecenin çok ileri saatleri olduğundan motosiklet üzerindeki duruşunu ançak sizlerle yarın akşam paylaşabilirim.

Hikaye ve resimler çok güzel,yakışır osman kardeş.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Dünden verilmiş sözümü yerine getirmek için bugün işyerime Shadow la gitmeyi tercih ettim. Sabah yola çıkmadan önce Hollanda'dan tırcı kardeşimim getirdiği krom yan kapakları tık deyip yerine oturttuktan sonra birkaç kare fotoğraf çekip görüntüleri sizlerle paylaşmak istedim.

picture hosting
Bu görüntü Helikopterimle iş yerinin kapısa iniş yaptığım an çekildi.:)
Sürücü ve yolcu ayak pegleri, Higwayhavk. (Tabi... ZIPPIRMAN (Gürol) daha iyisini,daha güzelini,daha kalitelisını saf kromdan üretip piyasaya daha ucuza sürünce bizimkilerin vıcığı çıktı başka)

picture hosting
İş yerindeki kapalı garajına girmeden önceki ikinci görüntüsü.:)
Ön çamurluğu çeviren Krom Çamurluk tamponu, (İmalatı bana ait)
Ön sinyal lambaları ve üst sis lambaları kaşlari, (İmalatı bana ait) Radyatör krom koruma,Hıgwayhavk.

image upload
Arslan yattığı yerden belli olur. Gündüz dinlenme garajından.
Yolcu emniyet kemeri,
Arka sinyal lambaları kaşları. (imalatı bana ait)
Yine Amerika'dan gelen depo üstü deri ceplik.

image hosting adult
Arkadan görüntü şekli ve üretimi bana ait olan aksesuar ve techizatlar; 25 noktadan kırmızı led ışıklı plaka altı park lambaları, Arka ve ön çamurluk paspası (İmalatı bana ait) Yolcu sisi bar arkası 27 noktadan kırmızı ışıklı led fren lambası, Arka çamurluk üstü özel kırmızı reflektör. Plaka altı 2 adet geri sensör gözü.

image host
Helikopterimin kokpit görüntüsü; Navigasyonu;Radar ikazlı,MP çalar,Fotğraf albümü vs. geniş kapsamlı özellikler. Geri park sensörü; metrajlı ve sesli ikazlı , Su geçirmez motosiklet Radiosuve oparlorleri; Uzun ve kısa dalga FM kanal, Kanal hafiza kayıdı, otomatık arama, Dijital saat ve amfisi. OGS; Köprüler ve ücretli kara yollarında transit geçiş. Sigara çakmaklık; Cep tel. şarjı, Navigasyon besleme, Mini komresör lü lastık şişirme, Gece seyyar lamba aydınlatma vs.:)

adult image hosting
Burda ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın üretimi olan Krom dikiz aynası uzatma kolu ile motosikletin kavuştuğu heybetli görüntüsü.:cyclopsan

adult upload image
Sözünü ettiğimiz Hollanda'dan gelen Krom yan kapaklar: Arkadaşlar (Nasıl ki "Aşk anlatılmaz yaşanır" bu kapaklarda anlatılmaz ancak görülür.:cat: 750 shadow gitti 1300 royal star geldi.:) Krom şase yanak kaplama; İmalatı tarafımdan yapılmaktadır. Zaten bu parçanın konulması ile soldan görüntüsü küçücük olan motor bölümü harıka bir güzelliğe ve büyüklüğe kavuşuyor. Krom şaft kaplama; Bu parçanın da imalatı tarafımdan yapılmakta olup siyah boyalı olan şaft yatağı ile arka tekerlek, jant ve defransiyel arasında bir komplikelik oluşturarark motosikletin soldan götüntüsüne de harıka bir doluluk sağlamaktadır.

image hosting adult
Krom yan kapak ve Krom şase yanak kaplama'nın oluşturduğu bütünlüğün sağ taraftan görünüşü.

upload images
Burada ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın tasarım ve imalatı olan sürücü sırt dayama;arkası 5 mm. krom, önden siyah deri kaplama ve tercih ve motosiklet döşemesine uyumluluk olarak krom kabaralı şekli.

image upload
Arkalığın önden görüntüsü...(% 100 ZIPPIRMAN taasarım ve üretimi)

Ayrıca ayna uzatmanın görünüşü.

image hosting
ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın ilatı olan krom ayna uzatmalarla değişen görüntü, Ana far:Uzun ve kısa devreli xenon aydınlatma. Büyük boy üst sis lambaları;; 120 noktadan ışık veren 12 Wolt uzun kısa veya ikisi bir arada yanabilen beyaz ışıklı led ( H 4) ampül ile süper görünürlük. Alt sis lambaları ; Stop veya sinyal lambası ampülü tipinde 12 noktadan beyaz ışık veren led ampül ile extre görünürlük.

free image hosting
Ön ve arka da ikişer adetle güçlendirilmiş radyo antenleri. Gerek duyulması halinde telsiz destekli antenler.

Derken daha birçok özel tasarım uygulamalar.
Bütün bu işler yapılırken motosikletin orjinal yapısını bozacak (Kaporta, Boya, Elk.tesisatı gibi ) işlerden kesinlikle kaçınılmıştır. Yılların tecrübesi ve aşırı kıllığın birikimi ile tasarlanmıştır.

Herşey çok güzel olabilir ama bu motosiklete binip yolda giderken yandaki araçların camlarından kameraya alanlar,veya park ettiğim yerde yanıma gelen bayanların helikopterime aşırı ilgi gösterip beni aralarına almadan onunla resim çekinmek istemeleri bana gerçekten koyuyor abi....:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Dünden verilmiş sözümü yerine getirmek için bugün işyerime Shadow la gitmeyi tercih ettim. Sabah yola çıkmadan önce Hollanda'dan tırcı kardeşimim getirdiği krom yan kapakları tık deyip yerine oturttuktan sonra birkaç kare fotoğraf çekip görüntüleri sizlerle paylaşmak istedim.
[url]http://s18.postimage.org/dllf2m7mh/SDC13143.jpg[/url]
picture hosting
Bu görüntü Helikopterimle iş yerinin kapısa iniş yaptığım an çekildi.:)
Sürücü ve yolcu ayak pegleri, Higwayhavk. (Tabi... ZIPPIRMAN (Gürol) daha iyisini,daha güzelini,daha kalitelisını saf kromdan üretip piyasaya daha ucuza sürünce bizimkilerin vıcığı çıktı başka)
[url]http://s15.postimage.org/9zxkd4l6j/SDC13144.jpg[/url]
picture hosting
İş yerindeki kapalı garajına girmeden önceki ikinci görüntüsü.:)
Ön çamurluğu çeviren Krom Çamurluk tamponu, (İmalatı bana ait)
Ön sinyal lambaları ve üst sis lambaları kaşlari, (İmalatı bana ait) Radyatör krom koruma,Hıgwayhavk.
[url]http://s18.postimage.org/ejt1wsn4p/SDC13145.jpg[/url]
image upload
Arslan yattığı yerden belli olur. Gündüz dinlenme garajından.
Yolcu emniyet kemeri,
Arka sinyal lambaları kaşları. (imalatı bana ait)
Yine Amerika'dan gelen depo üstü deri ceplik.
[url]http://s13.postimage.org/yte0gcvyf/SDC13146.jpg[/url]
image hosting adult
Arkadan görüntü şekli ve üretimi bana ait olan aksesuar ve techizatlar; 25 noktadan kırmızı led ışıklı plaka altı park lambaları, Arka ve ön çamurluk paspası (İmalatı bana ait) Yolcu sisi bar arkası 27 noktadan kırmızı ışıklı led fren lambası, Arka çamurluk üstü özel kırmızı reflektör.
[url]http://s14.postimage.org/jsqvqfgs1/SDC13147.jpg[/url]
image host
Helikopterimin kokpit görüntüsü; Navigasyonu;Radar ikazlı,MP çalar,Fotğraf albümü vs. geniş kapsamlı özellikler. Geri park sensörü; metrajlı ve sesli ikazlı , Su geçirmez motosiklet Radiosuve oparlorleri; Uzun ve kısa dalga FM kanal, Kanal hafiza kayıdı, otomatık arama, Dijital saat ve amfisi. OGS; Köprüler ve ücretli kara yollarında transit geçiş. Sigara çakmaklık; Cep tel. şarjı, Navigasyon besleme, Mini komresör lü lastık şişirme, Gece seyyar lamba aydınlatma vs.:)
[url]http://s11.postimage.org/a9c9z11fn/SDC13148.jpg[/url]
adult image hosting
Burda ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın üretimi olan Krom dikiz aynası uzatma kolu ile motosikletin kavuştuğu heybetli görüntüsü.:cyclopsan
[url]http://s17.postimage.org/roa5ddj4f/SDC13149.jpg[/url]
adult upload image
Sözünü ettiğimiz Hollanda'dan gelen Krom yan kapaklar: Arkadaşlar (Nasıl ki "Aşk anlatılmaz yaşanır" bu kapaklarda anlatılmaz ancak görülür.:cat: 750 shadow gitti 1300 royal star geldi.:) Krom şase yanak kaplama; İmalatı tarafımdan yapılmaktadır. Zaten bu parçanın konulması ile soldan görüntüsü küçücük olan motor bölümü harıka bir güzelliğe ve büyüklüğe kavuşuyor. Krom şaft kaplama; Bu parçanın da imalatı tarafımdan yapılmakta olup siyah boyalı olan şaft yatağı ile arka tekerlek, jant ve defransiyel arasında bir komplikelik oluşturarark motosikletin soldan götüntüsüne de harıka bir doluluk sağlamaktadır.
[url]http://s13.postimage.org/uurdb50w7/SDC13150.jpg[/url]
image hosting adult
Krom yan kapak ve Krom şase yanak kaplama'nın oluşturduğu bütünlüğün sağ taraftan görünüşü.
[url]http://s15.postimage.org/l8mrxw9iz/SDC13151.jpg[/url]
upload images
Burada ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın tasarım ve imalatı olan sürücü sırt dayama;arkası 5 mm. krom, önden siyah deri kaplama ve tercih ve motosiklet döşemesine uyumluluk olarak krom kabaralı şekli.
[url]http://s18.postimage.org/h1tntsy6x/SDC13103.jpg[/url]
image upload
Arkalığın önden görüntüsü...(% 100 ZIPPIRMAN taasarım ve üretimi)

Ayrıca ayna uzatmanın görünüşü.
[url]http://s13.postimage.org/gki9j11hj/SDC13152.jpg[/url]
image hosting
ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın ilatı olan krom ayna uzatmalarla değişen görüntü, Ana far:Uzun ve kısa devreli xenon aydınlatma. Büyük boy üst sis lambaları;; 120 noktadan ışık veren 12 Wolt uzun kısa veya ikisi bir arada yanabilen beyaz ışıklı led ( H 4) ampül ile süper görünürlük. Alt sis lambaları ; Stop veya sinyal lambası ampülü tipinde 12 noktadan beyaz ışık veren led ampül ile extre görünürlük.
[url]http://s8.postimage.org/5w0x1ilzp/SDC13153.jpg[/url]
free image hosting
Ön ve arka da ikişer adetle güçlendirilmiş radyo antenleri. Gerek duyulması halinde telsiz destekli antenler.

Derken daha birçok özel tasarım uygulamalar.
Bütün bu işler yapılırken motosikletin orjinal yapısını bozacak (Kaporta, Boya, Elk.tesisatı gibi ) işlerden kesinlikle kaçınılmıştır. Yılların tecrübesi ve aşırı kıllığın birikimi ile tasarlanmıştır.

Herşey çok güzel olabilir ama bu motosiklete binip yolda giderken yandaki araçların camlarından kameraya alanlar,veya park ettiğim yerde yanıma gelen bayanların helikopterime aşırı ilgi gösterip beni aralarına almadan onunla resim çekinmek istemeleri bana gerçekten koyuyor abi....:salut:

Heyt be savulun,,
Çok güzel olmuş birader.Resim konusunda sanırım haklısın,varsın olsun be abim yollar bize yeter.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herzaman bir numarasın Osman abim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hikaye ve resimler çok güzel,yakışır osman kardeş.
Teşekkürler... Özer kardeş Kimin kankasıyız be..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

Herzaman bir numarasın Osman abim.
Yağ yakma şimdi Gürol kardeş... Sen ortaya çıkmadan belki. Artık şimdi papucumun birini damda arıyorum.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

[QUOTE=speedy2;2640184]Heyt be savulun,,
Çok güzel olmuş birader.Resim konusunda sanırım haklısın,varsın olsun be abim yollar bize yeter.:)[/QUOTE]

Sağol abim.. sayende morol buldum. He vallah. Nasıl olsa bizde GÜRCİSTAN'a gidecez ya oralarda yalnız resim çekinmeyiz ya...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika motor. Harika dizayn. Emeginize saglık. YAKIYORRRR... :)

Hüseyin kardeş senin ayaklık basamaklarla sürücü arka yaslanmana,topuk vitesine başladım kesimdeler,hiç merak etme senin motorda yakacak,hele birde tırcmız gelir sisleride alırsak sana bonus olur,olmassada benim 4 ten ikisini veririm sana hiç dert etme,yeterki motor shadow olsun ne gerekiyorsa aşkına yaparız.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Harika motor. Harika dizayn. Emeginize saglık. YAKIYORRRR... :)

Hüseyin kardeş teşekkürler... Senelerin bilgi ve tecrübesi ile elde edilen aşırı kıllıkla tasarlanmış uygulamaların görüntülerini sizlerle paylaşmamdaki amaç kan gurubu shadow olan motosikletçi arkadaşlarımıza ışık tutmak.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

Hüseyin kardeş senin ayaklık basamaklarla sürücü arka yaslanmana,topuk vitesine başladım kesimdeler,hiç merak etme senin motorda yakacak,hele birde tırcmız gelir sisleride alırsak sana bonus olur,olmassada benim 4 ten ikisini veririm sana hiç dert etme,yeterki motor shadow olsun ne gerekiyorsa aşkına yaparız.

Gürol kardeş birkaç haftadır benim motosikletin vitesini büyütemiyorum. Vites düşürmesi rahat da... Bu konuda bir bilgin var mi acaba.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Hüseyin kardeş teşekkürler... Senelerin bilgi ve tecrübesi ile elde edilen aşırı kıllıkla tasarlanmış uygulamaların görüntülerini sizlerle paylaşmamdaki amaç kan gurubu shadow olan motosikletçi arkadaşlarımıza ışık tutmak.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------



Gürol kardeş birkaç haftadır benim motosikletin vitesini büyütemiyorum. Vites düşürmesi rah da... Bu konuda bir bilgin var mi acaba.:)
bu ne menem ışık Osman abi gözlerimiz kamaştı be tutmaz olaydında rahat uyuyaydık

---------- Post added at 01:27 ---------- Previous post was at 01:20 ----------

Zıpır babaaa testiyi kırmadan şu benim fadıla da bir cam düşün sevabına:pl:
http://i.imm.io/lvb8.jpeg

Başımla beraber uğur bey,fakat tanıdığım bildiğim bir motor değil camı tutacak ayakları nereye bağlıyabiliriz bağlanacak yere göre ayakları şekillendirip uygun cam cizilebilir dediğim gibi tanıdığım bir motor değil buna sen bir bakarsan oluru varsa yaparız lafı olmaz böyle bir yer varsa motorunla seni buralara bekleriz sen ben osman abi kafa kafaya verip bir caresine bakarız..
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Osman abim amma emek harcamışsın ya, bravo. Belki kızacaksın ama faydam olsun diye söylüyorum; sağ ön sinyal lambası biraz aşağıya bakıyor gibi.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman abim amma emek harcamışsın ya, bravo. Belki kızacaksın ama faydam olsun diye söylüyorum; sağ ön sinyal lambası biraz aşağıya bakıyor gibi.

Bunlar görünen yanları.:)

Çok ayıpsın vallahi. Ne demek kızmak. Özellikle dikkatın ve uyarın için teşekkür ederim.
Garaja koyarken her tarafına koruyucu yağ sürüp park etmiştim.
Motosikletim kış boyu garajdan çıkmadı. Bugün sizler için sezona merhaba dedi.
Alt sis farının da kaçık olduğu Gürol kardeşimin dikkatini çekmişti.
Uyarılarınız için teşekkürler...
En kısa zamanda onlara ayar çekerim.:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Osman Bey. Motorunuz çok şık hakikaten güle güle kullanın, super sportlar için kullanılan gırtlağına kadar dolu ibaresi sanırım sizin Shadow için de kullanılabilir :) gps ve park sensörüne özellikle bayıldım nacizane tavsiyem eğer navigasyonun av girişi var ise geri görüş kamerası düşünmez mısınız ? Benim otomobilimde uyguladım ve çok keyifli oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------

Bı arada sanırım motorumun ilk sıkıntısını tespit etti
Vites geçişlerinde bir karincalanma ve durduğu Zaman bosa geçmede zorlanıyor sanırım debriyaj saclarını elime aldım ;) artık onları değiştirirken balatayi da yenilemek gerekecek motor 35000 de zamanıdır diye düşündüm, sizce başka bir nedenden yapar mı bunu benim aklıma bisey gelmedi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman Bey. Motorunuz çok şık hakikaten güle güle kullanın, super sportlar için kullanılan gırtlağına kadar dolu ibaresi sanırım sizin Shadow için de kullanılabilir :) gps ve park sensörüne özellikle bayıldım nacizane tavsiyem eğer navigasyonun av girişi var ise geri görüş kamerası düşünmez mısınız ? Benim otomobilimde uyguladım ve çok keyifli oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------

Bı arada sanırım motorumun ilk sıkıntısını tespit etti
Vites geçişlerinde bir karincalanma ve durduğu Zaman bosa geçmede zorlanıyor sanırım debriyaj saclarını elime aldım ;) artık onları değiştirirken balatayi da yenilemek gerekecek motor 35000 de zamanıdır diye düşündüm, sizce başka bir nedenden yapar mı bunu benim aklıma bisey gelmedi

Bu arkadaş deliye taş atmasını öğretenlerden...Bak işte demekki gırtlağına kadar dolu deyimi benim motor için geçerli değil.
Hemen geri görüş kamerası yerleştırmem lazım. Nereden nasıl bulunabilir ? Maliyeti nedir ? Randıman alınabılıyormu? Boyutları nasıl montaj sıkıntısı yaratabilirmi ? Bunlar ilk aklıma gelenler. Dahası devam eder vallahı durup dururken sen kaşındın arkadaşım.

Motosikletinin debriyajının 30-35 000 kilometrelerde tükenmesini pek oluşabilecek arıza olarak göremiyorum. Bu makınalar oldukça kabadayı yapıya sahip. Şehir içi taksilerde bile bukadar kolay aşınmaz. Motosikletlerin debriyajları yağlı sistem olduğundan motora konulan motor yağı ile beslenirler. Şayet konulan yağ 4T değilde normal araba yağı kullanılmış ise o zaman debriyaj balataları erken sürede deforme olur. Çünkü araba yağlarındakı bazı katkı maddeleri motosiklet debriyaj balataları için zarar verici olduğundan 4T motosiklet yağı kullanılması icab eder.
Bizim motosikletler 1. vitese gecerken hepsinde çat diye bir ses (Sarsılma) zaten oluyor.
Birde debrijaj teli iyi çalışmiyor ve sıkışıyor olabilir. Ayrıca debriyaj teli ayar gerektirebilir. Bu olasılıkları gözden geçirmeden debriyaji söktürmeyin derim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gıcıklık değilmi beee
Geri vites yaparım motora ne edecem kamerayı

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:57 ----------

arkadaslar herkese iyi dileklerimden dolayi ayri ayri tesekkur ederim, bir de shadow un 2008 modellerinde olan kisa gidon saplamalari nereden-kaca bulunabilir bilgisi olan var mi acaba, su an motorumun uzerinde raser lar var fakat hem yuvalarindan hareket ediyorlar, hemde kablolar cok gergin duruyor, bunlari sokup orjinal gidon saplamalarindan takmak istiyorum acikcasi...

Koray kardeş kendi servisinden orjinal parçayı bulabilirsin.fazla cukurlara girip çıkmadan biran evvelde al tak derim,birtaraflardan o gergin kablolar kopmasın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
:)
geri görüş kameraları otomobil aksesuarcılarında ve ses sistemi modifiyesi yapan dükkanlarda kolayca bulunabilir.ç fiyatları da makul 120 tl civarında olması lazım. yalnız çevresinde led olanlardan almanızı tavsiye ederim. gece bu ledler görüş alınmasını sağlıyor.
montajı sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. arka çamurlukta küçük bir delik açıp oraya sabitlenebilir, stobun olduğu bölgeye olabilir. görüntü için av kablosu çekilmesi de sorun olmayacaktır mevcut tesisatı takip eden bir hat ilave edilir. kameranın ebadı oldukça küçük dikkat çekmez fazla kaba durmaz sırıtmaz,
yalnız sıkıntı şu olacaktır ? elektriği nereden alacak ?
benim otomobilde geri vites lambasından akım alıyor. vitesi R'ye aldığımda kamera aktif oluyor ve aracın göğsüne monteli olan double din denilen av girişli teyp açık olmasa bile görüntü ekrana geliyor. ya da teyp açık cd radyo ya da tv de ise bile yayın kesiliyor geri görüş ekrana geliyor ve aynı anda ses de kısılıyor (sanırım dikkat dağıtmasın diye)
şimdi geri vites olmadığına göre (gerçi Gürol bey yaparım diyor :) )
tek sorun şu olur kanımca motorda bu kamera nereden akım alacak ? diyelim ki bir switch ile akım verdik o zaman görüntü gelecek ama navigasyon açık olmak durumunda her zaman. ya da sırf geri görüş kamerarsı için ayrı bir küçük lcd monitör uygulamak lazım.
Eğer bu sorun aşılırsa böylesine dolu bir motorda gereksiz ama hoş bir donanım olmuş olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

bu arada dediğiniz gibi balatalarda sorun olma ihtimali bana da çok yüksek gelmiyor çünkü herhangi bir devir aralığında kaçırma kaydırma hissetmedim ama debriyajj balatası iyi olduğu halde bazen saclar su koyuverebiliyor.
motorun yağı Ocak ayında Honda yetkili servisinde değişmiş henüz 2000 km yapmış elimde faturası var o yüzden uyumsuz yağ olma ihtimalini pek yüksek görmüyorum. gerçi ben yine de yağın akışkanlığını ve kirliliğini kontrol edeceğim bir de dediğiniz gibi debriyaj telini kontrol ettireceğim umarım debriyajı indirmeden sorun çözülür
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Dünden verilmiş sözümü yerine getirmek için bugün işyerime Shadow la gitmeyi tercih ettim. Sabah yola çıkmadan önce Hollanda'dan tırcı kardeşimim getirdiği krom yan kapakları tık deyip yerine oturttuktan sonra birkaç kare fotoğraf çekip görüntüleri sizlerle paylaşmak istedim.
[url]http://s18.postimage.org/dllf2m7mh/SDC13143.jpg[/url]
picture hosting
Bu görüntü Helikopterimle iş yerinin kapısa iniş yaptığım an çekildi.:)
Sürücü ve yolcu ayak pegleri, Higwayhavk. (Tabi... ZIPPIRMAN (Gürol) daha iyisini,daha güzelini,daha kalitelisını saf kromdan üretip piyasaya daha ucuza sürünce bizimkilerin vıcığı çıktı başka)
[url]http://s15.postimage.org/9zxkd4l6j/SDC13144.jpg[/url]
picture hosting
İş yerindeki kapalı garajına girmeden önceki ikinci görüntüsü.:)
Ön çamurluğu çeviren Krom Çamurluk tamponu, (İmalatı bana ait)
Ön sinyal lambaları ve üst sis lambaları kaşlari, (İmalatı bana ait) Radyatör krom koruma,Hıgwayhavk.
[url]http://s18.postimage.org/ejt1wsn4p/SDC13145.jpg[/url]
image upload
Arslan yattığı yerden belli olur. Gündüz dinlenme garajından.
Yolcu emniyet kemeri,
Arka sinyal lambaları kaşları. (imalatı bana ait)
Yine Amerika'dan gelen depo üstü deri ceplik.
[url]http://s13.postimage.org/yte0gcvyf/SDC13146.jpg[/url]
image hosting adult
Arkadan görüntü şekli ve üretimi bana ait olan aksesuar ve techizatlar; 25 noktadan kırmızı led ışıklı plaka altı park lambaları, Arka ve ön çamurluk paspası (İmalatı bana ait) Yolcu sisi bar arkası 27 noktadan kırmızı ışıklı led fren lambası, Arka çamurluk üstü özel kırmızı reflektör. Plaka altı 2 adet geri sensör gözü.
[url]http://s14.postimage.org/jsqvqfgs1/SDC13147.jpg[/url]
image host
Helikopterimin kokpit görüntüsü; Navigasyonu;Radar ikazlı,MP çalar,Fotğraf albümü vs. geniş kapsamlı özellikler. Geri park sensörü; metrajlı ve sesli ikazlı , Su geçirmez motosiklet Radiosuve oparlorleri; Uzun ve kısa dalga FM kanal, Kanal hafiza kayıdı, otomatık arama, Dijital saat ve amfisi. OGS; Köprüler ve ücretli kara yollarında transit geçiş. Sigara çakmaklık; Cep tel. şarjı, Navigasyon besleme, Mini komresör lü lastık şişirme, Gece seyyar lamba aydınlatma vs.:)
[url]http://s11.postimage.org/a9c9z11fn/SDC13148.jpg[/url]
adult image hosting
Burda ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın üretimi olan Krom dikiz aynası uzatma kolu ile motosikletin kavuştuğu heybetli görüntüsü.:cyclopsan
[url]http://s17.postimage.org/roa5ddj4f/SDC13149.jpg[/url]
adult upload image
Sözünü ettiğimiz Hollanda'dan gelen Krom yan kapaklar: Arkadaşlar (Nasıl ki "Aşk anlatılmaz yaşanır" bu kapaklarda anlatılmaz ancak görülür.:cat: 750 shadow gitti 1300 royal star geldi.:) Krom şase yanak kaplama; İmalatı tarafımdan yapılmaktadır. Zaten bu parçanın konulması ile soldan görüntüsü küçücük olan motor bölümü harıka bir güzelliğe ve büyüklüğe kavuşuyor. Krom şaft kaplama; Bu parçanın da imalatı tarafımdan yapılmakta olup siyah boyalı olan şaft yatağı ile arka tekerlek, jant ve defransiyel arasında bir komplikelik oluşturarark motosikletin soldan götüntüsüne de harıka bir doluluk sağlamaktadır.
[url]http://s13.postimage.org/uurdb50w7/SDC13150.jpg[/url]
image hosting adult
Krom yan kapak ve Krom şase yanak kaplama'nın oluşturduğu bütünlüğün sağ taraftan görünüşü.
[url]http://s15.postimage.org/l8mrxw9iz/SDC13151.jpg[/url]
upload images
Burada ise ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın tasarım ve imalatı olan sürücü sırt dayama;arkası 5 mm. krom, önden siyah deri kaplama ve tercih ve motosiklet döşemesine uyumluluk olarak krom kabaralı şekli.
[url]http://s18.postimage.org/h1tntsy6x/SDC13103.jpg[/url]
image upload
Arkalığın önden görüntüsü...(% 100 ZIPPIRMAN taasarım ve üretimi)

Ayrıca ayna uzatmanın görünüşü.
[url]http://s13.postimage.org/gki9j11hj/SDC13152.jpg[/url]
image hosting
ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızın ilatı olan krom ayna uzatmalarla değişen görüntü, Ana far:Uzun ve kısa devreli xenon aydınlatma. Büyük boy üst sis lambaları;; 120 noktadan ışık veren 12 Wolt uzun kısa veya ikisi bir arada yanabilen beyaz ışıklı led ( H 4) ampül ile süper görünürlük. Alt sis lambaları ; Stop veya sinyal lambası ampülü tipinde 12 noktadan beyaz ışık veren led ampül ile extre görünürlük.
[url]http://s8.postimage.org/5w0x1ilzp/SDC13153.jpg[/url]
free image hosting
Ön ve arka da ikişer adetle güçlendirilmiş radyo antenleri. Gerek duyulması halinde telsiz destekli antenler.

Derken daha birçok özel tasarım uygulamalar.
Bütün bu işler yapılırken motosikletin orjinal yapısını bozacak (Kaporta, Boya, Elk.tesisatı gibi ) işlerden kesinlikle kaçınılmıştır. Yılların tecrübesi ve aşırı kıllığın birikimi ile tasarlanmıştır.

Herşey çok güzel olabilir ama bu motosiklete binip yolda giderken yandaki araçların camlarından kameraya alanlar,veya park ettiğim yerde yanıma gelen bayanların helikopterime aşırı ilgi gösterip beni aralarına almadan onunla resim çekinmek istemeleri bana gerçekten koyuyor abi....:salut:

Osman Bey, eline emeğine tecrübelerine sağlık..
Hani derler ya "Türkiye'de Tek" diye, anlatılmak istenen bu olsa gerek...

Yalnız sanki bi eksiği var gibi :) Her sanatşı gibi sende eserinin üzerine imzanı adını yazmalısın :) Bak örneği :) :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

Geçtiğimiz pazar günü Seydişehir'de değerli arkadaşımız Keyifçi ile buluştuk, tanıştık, kaynaştık.
Konya Seydişehir arasında inanılmaz bir rüzgar vardı. Giderken epey zorlandım. Dönüşte rüzgar arkadan geldi daha rahat oldu.
İşte kısa günün resimleri :



Seydişehirden toroslara doğru uzandık. Meşhur Tınaztepe mesire yerine gittik. Burada Türkiye'nin en uzun mağarası varmış. Girmedik ancak bi o kadar ilginç bişey öğrendim. Etraftan deli gibi akan sular mağaranın önünde bir çukurda kayboluyormuş ve yeniden nerden yeryüzüne çıktığını henüz keşfetmemişler. Muhtemelen ALanya Manavgat civarında diyorlar. İşte resimler:






Torasları henüz erimemiş karları ile bırakıp şehre geri döndük. Seydişehirde de "Kuğulu Park" diye bir mesire yeri varmış.(Ankara'dakinden yüzlerce kat büyük). Tepenin yamacındaki parkın içinde kaynaklar var. Çok ilginç 2-3 metre çapında mantar gibi yerden su kaynıyor. Birkaç resim de burda aldık.






Değerli Keyifçi kardeşimize misafirperverliği için teşekkür ediyorum. Sayesinde değişik ve güzel bir gün geçirdim. Daha kalabalık sürüşlerde birlikte olmak dileği ile....



Unutmadan, şaşıracaksınız ama 150 km yolu 30 Tl. benzin ile gittim, yani km de (bugün için) 20 Krş yaktı. Valla hoşuma gitti ne yalan diyim :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize sağlık
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Güzel bir gündü. Bir de hava guzel olsaydı. Ancak İlker Bey'le yolculuk zevkliydi. Yeni Sürüşlerde buluşmak dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Switch Blade camım var ama Kucuk boy. Büyük boyunu almak istiyorum. Ama sedece camını uygun nerede bulabilirim. 2. El de olabilir.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Güzel bir gündü. Bir de hava guzel olsaydı. Ancak İlker Bey'le yolculuk zevkliydi. Yeni Sürüşlerde buluşmak dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Switch Blade camım var ama Kucuk boy. Büyük boyunu almak istiyorum. Ama sedece camını uygun nerede bulabilirim. 2. El de olabilir.

Bugün osman bey için sordum,İstanbul konşuk motorda var,yalnız cam 290$ aparatlı 350$ civarı.
Tam bende resimlerde kısa olan cama bakıyordum.O modelin adı flyscreen diğer motorda olan ise switchblade modelidir.Bunların bir büyüğünede 2-up deniyor.Ancak kullanımda bu motora en iyisi switchblade olanıdır,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst