Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu gün Shadow umu aldım şükür, artık bu sayfaya daha çok takılacağım garanti :) aksesuar tavsiyelerinizi benden esirgemeyin :mrgreen: :king:

Koray kardeş hayırlı olsun
aramıza esas şimdi geldin
HOŞGELDİN

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

:bounce:
Shadow alan bu topicde soluğunu alıyor arkadaş :)
Kenan sende tekrar geleceksin aramıza
Hissediyorum
en azından aksesuarlarını ben yapıyorum osman abi yapıyor
güzelde olduğu söyleniyor,dışarılarda aramana gerek kalmıyor )))))
birgün herkes shadowcu olacak,sende dahil:cat:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Koray kardeş hayırlı olsun
aramıza esas şimdi geldin
HOŞGELDİN

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

:bounce:
Kenan sende tekrar geleceksin aramıza
Hissediyorum
en azından aksesuarlarını ben yapıyorum osman abi yapıyor
güzelde olduğu söyleniyor,dışarılarda aramana gerek kalmıyor )))))
birgün herkes shadowcu olacak,sende dahil:cat:


UUU abi çok kesin konuştun ama açık konuşmam gerekirse şu dünyada alacağım son motor shadow ya :) Kimsenin zevkine diyecek tek kelimem yok yanlış anlaşılmak istemem, zevkler ve renkler :) Üzülerek söylüyorum beni aranızda asla shadowla göremeyeceksiniz abi :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşlar bu gün Shadow umu aldım şükür, artık bu sayfaya daha çok takılacağım garanti :) aksesuar tavsiyelerinizi benden esirgemeyin :mrgreen: :king:[/]

Gazete ve tv.den izlemiştim. Ankara'da tehlikeli boyutta Shadow wirüsü salgını olduğunu tüm motorcu ve motor meraklılarının korunması gerektiğini vs. Demek sende kurtulamadın be dostum.:cyclopsan
Ne demeli...
Hayırlı olsun arkadaşım. Kazasız, belasız, keyifle kullanman dileklerimle.:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bu arada krom yan kapaklarım tır la 2 gün önce Hollanda'dan yola çıktı. Şahlanarak geliyor.Yolculuğu gayet iyi geçiyormuş irtibat halindeyim.:p
Neden tır seyahatını tercih ettiğimize gelince; Parça gümrük mevzuatından dolayı ülkeye girmeden geri dönup gitti. Bunca zaman boşuna bekleyip heyecan yapmış oldum. Tırcı vasıtası ile herhangi bir takıntıya uğramadan kesin olarak geliyor. Birkaç kuruş pahalı olabilirsede üçe beşe bakarsan zaten bu işi hiç yapmamak lazım diye düşünüyorum..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Arkadaşlar,
19 Mayıs için toplu ziyareti gerçekletirebilirsek, Anıtkabir Komutanlığınca bizim için her ziyaretçi adına ZİYATET ANISI SERTİFİKASI verecebileceklerini söylediler. Ben usul usul hazırlık ve araştırmalara devam ediuorum.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Beklenen ve plakasını gözlediğim tır neticede Büyükçekmece'ye intikal etti. Dünyanın bir köşesinden yola çıkarak dağları,ovaları binlerce kilometre yolları geçerek yanıma gelen aracı ve sürücüsünü gördüğümde yıllar öncesi Afrıka ülkelerinde olduğum zamanlarda Vatanıma toprağıma düydüğüm özlemi tekrar yüreğimde hissettim ve gerçekten duygulandım.Çünkü ayrılık ve kavuşma özlemi bambaşka bir duygu.
Neyse sevgili kaptan kardeşimizin ayakta durmasından ve yürümesinden ekmeğini kazanmak için nasıl bir mucadele verip yorgunluk yaşadığı apaçık ortataydı. Cefakar kardeşimi defalarca evime ve yemeğime davet etti isem de kararlıydı. Çünkü özlemi ile yandiği çocuklarına ve yuvasına kavuşmak için daha binlerce kilometre yollları geçmek onun birinci hedefi olmuştu. Kendisinden bana getirdiği koca paketi aldım ve borcumu sordum. Ağabi maliyetim bu. Bende motosiklet tutkunu olduğum için sizleri çok iyi anlıyorum. Sizin mutluluğunuz benim mutluluğum oluyor. Yoksa çilesi çekilmez. Bak kutunun her köşesi açilmış. Bunu her ülke sınırlarında defalarca kontrol ediyolar. Acaba el koyarlarmı diye sıkıntıya düşüyoruz falan dedi. Ben hiç uzatmasını istemedim. Hemen kendisine 350 TL. uzatarak yetermi dedim. Gözüme odaklanıp ağabi eğer fazla gelirse sadece maliyetini öde, Allah razı olsun de ben kazanmak da istemem. Çünkü bana yuvama kavuşabilmem için sadece para değil hayır duaları da lazım dedi. Benden sana helal olsun güzel kardeşim. Allah çoluğuna çocuğuna kazasız belasız ulaştırsın dedikten sonra tekrar o nasırlaşmış elleri ile devasa aracının direksiyonuna geçerek gözden kayboldu.
Yolun daima açık olsun Yaşar kaptan...

Sevgili Shadowcular bende hiç zaman kaybetmeden koliyi kapıp evi yakaladım.

upload pictures
Kocaman koli. Sonuçta kırılmasını ve çizilmesini engellemek için alınmış bir dizi önlem.

image hosting
Her devletin polisi ve gümruk memurlarının mıncıklaması ile dağılmış stropor köpük korumaları aldıktan sonra kapaklara ulaştım.







free image hosting
Mükemmel bir işçilik ile üretilmiş kapaklar karşımızda.
Gecenin çok ileri saatleri olduğundan motosiklet üzerindeki duruşunu ançak sizlerle yarın akşam paylaşabilirim.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Osman Abi hayırlı olsun, nazar değmesin. Ayna gibi parlıyor valla. İşçilik belli.

Bu arada redmoon motorun da canavar gibiymiş, gözünü seviim çok orjinalliğini bozma. Güzel günlerde inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun osman abimeeee
bu işede kafayı kıracam bunlarıda yapacam sonunda ben haa
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Beklenen ve plakasını gözlediğim tır neticede Büyükçekmece'ye intikal etti. Dünyanın bir köşesinden yola çıkarak dağları,ovaları binlerce kilometre yolları geçerek yanıma gelen aracı ve sürücüsünü gördüğümde yıllar öncesi Afrıka ülkelerinde olduğum zamanlarda Vatanıma toprağıma düydüğüm özlemi tekrar yüreğimde hissettim ve gerçekten duygulandım.Çünkü ayrılık ve kavuşma özlemi bambaşka bir duygu.
Neyse sevgili kaptan kardeşimizin ayakta durmasından ve yürümesinden ekmeğini kazanmak için nasıl bir mucadele verip yorgunluk yaşadığı apaçık ortataydı. Cefakar kardeşimi defalarca evime ve yemeğime davet etti isem de kararlıydı. Çünkü özlemi ile yandiği çocuklarına ve yuvasına kavuşmak için daha binlerce kilometre yollları geçmek onun birinci hedefi olmuştu. Kendisinden bana getirdiği koca paketi aldım ve borcumu sordum. Ağabi maliyetim bu. Bende motosiklet tutkunu olduğum için sizleri çok iyi anlıyorum. Sizin mutluluğunuz benim mutluluğum oluyor. Yoksa çilesi çekilmez. Bak kutunun her köşesi açilmış. Bunu her ülke sınırlarında defalarca kontrol ediyolar. Acaba el koyarlarmı diye sıkıntıya düşüyoruz falan dedi. Ben hiç uzatmasını istemedim. Hemen kendisine 350 TL. uzatarak yetermi dedim. Gözüme odaklanıp ağabi eğer fazla gelirse sadece maliyetini öde, Allah razı olsun de ben kazanmak da istemem. Çünkü bana yuvama kavuşabilmem için sadece para değil hayır duaları da lazım dedi. Benden sana helal olsun güzel kardeşim. Allah çoluğuna çocuğuna kazasız belasız ulaştırsın dedikten sonra tekrar o nasırlaşmış elleri ile devasa aracının direksiyonuna geçerek gözden kayboldu.
Yolun daima açık olsun Yaşar kaptan...

Sevgili Shadowcular bende hiç zaman kaybetmeden koliyi kapıp evi yakaladım.
[url]http://s17.postimage.org/sazgfk1xr/SDC13135.jpg[/url]
upload pictures
Kocaman koli. Sonuçta kırılmasını ve çizilmesini engellemek için alınmış bir dizi önlem.
[url]http://s17.postimage.org/hr3b271lb/SDC13137.jpg[/url]
image hosting
Her devletin polisi ve gümruk memurlarının mıncıklaması ile dağılmış stropor köpük korumaları aldıktan sonra kapaklara ulaştım.
[url]http://s15.postimage.org/u3aca2sqj/SDC13140.jpg[/url]

[url]http://s15.postimage.org/3kwqyh0cb/SDC13141.jpg[/url]

[url]http://s15.postimage.org/tlk8rc9h7/SDC13142.jpg[/url]


free image hosting
Mükemmel bir işçilik ile üretilmiş kapaklar karşımızda.
Gecenin çok ileri saatleri olduğundan motosiklet üzerindeki duruşunu ançak sizlerle yarın akşam paylaşabilirim.

Çok güzel görünüyorlar motorda aşırı şık duracak . Hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
arkadaslar herkese iyi dileklerimden dolayi ayri ayri tesekkur ederim, bir de shadow un 2008 modellerinde olan kisa gidon saplamalari nereden-kaca bulunabilir bilgisi olan var mi acaba, su an motorumun uzerinde raser lar var fakat hem yuvalarindan hareket ediyorlar, hemde kablolar cok gergin duruyor, bunlari sokup orjinal gidon saplamalarindan takmak istiyorum acikcasi...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bu işede kafayı kıracam bunlarıda yapacam sonunda ben haa
Zıpır babaaa testiyi kırmadan şu benim fadıla da bir cam düşün sevabına:pl:
lvb8.jpeg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst