Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
25
Bütün arkadaşlarımın iyi dileklerine teşekkür ederim öncelikle, ardındanda yeni bir kullanıcı olarak soru salvosunun birincisini yazayım:) Shadowlarda deponun üzerinde dikdörtgen bir çıkartma var, yıkamaktan vs çizilmiş. Küçük bir şey ama devamlı gözüme takılıyor, nereden bulabileceğimi bilen varmı acaba, ve gene ön far sorumu soruyorum, oem ön far ankarada bulabilirmiyim orjinali haricinde..şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin nazar değmesin makina çok güzel görünüyor
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
speedy
Eline sağlık osmancım,güzel görünüyorlar,tabiki shaft kapağı lazım ama onun için acele etmiyeceğim.Gürol'a verdiğim malzemenin 0.30 mmliğini arıyorum bulursam onunla yaparız inşallah.


Neden kardeşim bizim üretimimizin suyumu çıktı yanı... Uyuz etme beni. Ta Amerika'lardan birseyler toplayıp motosikletı donatıyorsun bizim yapabildiğimiz işler için mazeret uyduruyosun. 0,30mm. kromdan ben sigara sarıyorum ağam geç bu ayakları...
Lazım ise al sana şaft için krom kapak. Senin için özel olarak %100 kromdan kendi ellerimle özene bezene daha az önce bitirebildim.
Ahan da fotoğrafı.

image host

Takma motoruna da göreyim.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
speedy
Eline sağlık osmancım,güzel görünüyorlar,tabiki shaft kapağı lazım ama onun için acele etmiyeceğim.Gürol'a verdiğim malzemenin 0.30 mmliğini arıyorum bulursam onunla yaparız inşallah.


Neden kardeşim bizim üretimimizin suyumu çıktı yanı... Uyuz etme beni. Ta Amerika'lardan birseyler toplayıp motosikletı donatıyorsun bizim yapabildiğimiz işler için mazeret uyduruyosun. 0,30mm. kromdan ben sigara sarıyorum ağam geç bu ayakları...
Lazım ise al sana şaft için krom kapak. Senin için özel olarak %100 kromdan kendi ellerimle özene bezene daha az önce bitirebildim.
Ahan da fotoğrafı.
[url]http://s7.postimage.org/gs25bij97/SDC13128.jpg[/url]
image host

Takma motoruna da göreyim.:pr:

muhteşem üretim, ellerine sağlık Osman abim... Özer abi switch'ler şık vallahi yakışır, Gürol abim geçmiş olsun ağrılar dinmiştir umarım....
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
speedy
Eline sağlık osmancım,güzel görünüyorlar,tabiki shaft kapağı lazım ama onun için acele etmiyeceğim.Gürol'a verdiğim malzemenin 0.30 mmliğini arıyorum bulursam onunla yaparız inşallah.


Neden kardeşim bizim üretimimizin suyumu çıktı yanı... Uyuz etme beni. Ta Amerika'lardan birseyler toplayıp motosikletı donatıyorsun bizim yapabildiğimiz işler için mazeret uyduruyosun. 0,30mm. kromdan ben sigara sarıyorum ağam geç bu ayakları...
Lazım ise al sana şaft için krom kapak. Senin için özel olarak %100 kromdan kendi ellerimle özene bezene daha az önce bitirebildim.
Ahan da fotoğrafı.
[url]http://s7.postimage.org/gs25bij97/SDC13128.jpg[/url]
image host[/ur

Takma motoruna da göreyim.:pr:


Tamamdır kızma ya emmi :) :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
muhteşem üretim, ellerine sağlık Osman abim... Özer abi switch'ler şık vallahi yakışır, Gürol abim geçmiş olsun ağrılar dinmiştir umarım....

Sağolasın dostum. Sanki biraz biraz şimarıyorum galiba.:flower:
Özer siviçlerin resmini linke koydumu.
Benim gördüğüm motoru nasıl dağıttığının resmiydi.:)
Hayırdır... Güroldan haberim yok . Bişeymi var yoksa. Ne ağrısı bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Tamamdır kızma ya emmi :) :)

Özer Nasıl olsa yaz saatı uygulamasına geçildi. Bir akşamdan bana kadar uza gel. Yarım saatte takalım bitsin. Hem sonra ben hanımdan korkan erkeklerden değilim diyodun. Senin için eve geç gitmek sıkıntı olmaz.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamdır kızma ya emmi :) :)

Eeee Özer abim
otaktığın 3 düğmeli dalgadan birtanede Osman abiye getirtmen farz oldu ha

---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:54 ----------

muhteşem üretim, ellerine sağlık Osman abim... Özer abi switch'ler şık vallahi yakışır, Gürol abim geçmiş olsun ağrılar dinmiştir umarım....
Sağolasın volkanım bu aralar biraz azaldı başa çıkacağız sanırım.

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

[QUOTE
Hayırdır... Güroldan haberim yok . Bişeymi var yoksa. Ne ağrısı bu.
[/QUOTE]

Yok bişeyi be abi hemen dert etme sen
kılım dönmüştü,çektim kurtuldum )))))
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar bugün yarın aranıza katılacağımdan ötürü bir kaç sorum daha var sizlere :)
satılık ilanlarında az sayıda olmakla birlikte shadow spirit modeli var. ön tekeri ince arka çamurluğu kısa daha spor duruşlu bir motor.
spirit hangi modellerde çıktı ? bir kaç yıl önce sıfır satış fiyatının 14.500 TL gibi çok uygun olduğunu hatırlıyorum şimdi ikinci eller 17 bin küsür.
bir de halen c4 ve c arasında en fark olduğunu anlamış değilim :)
bir de genel cruiser sorusu. ön lastiğin ince ya da kalın olması sürüş dinamiğinde + ya da - ne getirir ne götürür ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün yarın aranıza katılacağımdan ötürü bir kaç sorum daha var sizlere :)
satılık ilanlarında az sayıda olmakla birlikte shadow spirit modeli var. ön tekeri ince arka çamurluğu kısa daha spor duruşlu bir motor.
spirit hangi modellerde çıktı ? bir kaç yıl önce sıfır satış fiyatının 14.500 TL gibi çok uygun olduğunu hatırlıyorum şimdi ikinci eller 17 bin küsür.
bir de halen c4 ve c arasında en fark olduğunu anlamış değilim :)
bir de genel cruiser sorusu. ön lastiğin ince ya da kalın olması sürüş dinamiğinde + ya da - ne getirir ne götürür ?

Nöbetçi forumcu olarak bildiğimi anlatayım
spirit 2008-9 gibi hatırlıyorum 10 olanları elde kalanlardı daha sonrada türkiyede tutmadığından getirmediler,kesin olarak birdaha gelmeyeceğinide söylediler,ben niyetlendiğimde motor aynı motor enjeksiyonu hariç,sadece elbise farklı demnişti.
bildiğin kadarıyla c cruiser c4 2005 ten önceki cruiser modeli ve zincir aktarmalı olması gerekiyor,ilanlarda millet yok öyle yok böyle yazıyorda bence bakıyorlar hangisinde çok ilan varsa ona dahil edip yazıyorlar gibi geliyor bana

---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 12:18 ----------

Shadow almak isteyen arkadaşlar bu ilanla ilgilenin bne üzerinde önceden satılan birkaç aksesuarını aldım
satıcı oldukça efendi ve motoruna hassas pipirikli ve titiz bir insan,motorun km side oldukça düşük
http://www.sahibinden.com/listing/vasita-motosiklet-honda-temiz-ve-aksesuarli-61320051/detail
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
.
bir de halen c4 ve c arasında en fark olduğunu anlamış değilim :)
bir de genel cruiser sorusu. ön lastiğin ince ya da kalın olması sürüş dinamiğinde + ya da - ne getirir ne götürür ?

c-4 'ün her silindirde 2 yani 2*2=4 bujili diye duymuştum. Emin olmamakla birlikte sanırım farkı bu. Üretim yılına göre de numara aldığını söyleyenler var.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Özer abim düğmelerin hayırlı olsun..Çok şık olmuşlar..
Bende bu konuda ne yapabilirim diye düşünürken Kendime bu swicthden aldım..Henüz boş nereye takacağım konusunda da bi fikrim yok..
En kolay far tasını delip oraya monte geliyor aklıma..









Bende Gürol abinin sırtlığa yaptığından feyz alarak Aksaray Oto Aksesuarcıların yolunu tuttum..Ve krom fitillerden aldım..
Metresi 2,5 lira...6 metre aldım..Depo,çamurluk etrafı ve sırt dayamaya yetti..
Ahanda böyle bişi oldu...

Jantımın yeni rengi nasıl olmuş..:)



Osman abi ..Krom kapaklar hoş olmuş...Eline sağlık...

Bu arada koruma demirine bağlı sislerde görünüyor..Birini Çanakkale gezisinde çatlattım..Sağlık olsun..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
arkadaşlar bugün yarın aranıza katılacağımdan ötürü bir kaç sorum daha var sizlere :)
satılık ilanlarında az sayıda olmakla birlikte shadow spirit modeli var. ön tekeri ince arka çamurluğu kısa daha spor duruşlu bir motor.
spirit hangi modellerde çıktı ? bir kaç yıl önce sıfır satış fiyatının 14.500 TL gibi çok uygun olduğunu hatırlıyorum şimdi ikinci eller 17 bin küsür.
bir de halen c4 ve c arasında en fark olduğunu anlamış değilim :)
bir de genel cruiser sorusu. ön lastiğin ince ya da kalın olması sürüş dinamiğinde + ya da - ne getirir ne götürür ?

Aramızda olmanda fayda olacaktır,tabii bütün sayfaları okuman kaydı ile.
Biraz sıkıcıda olsa bir göz at derim.
Bütün sorularının cevabını ve değerlerini alacağının garantisini veriyorum.
Topiği okuduğun halde burada isen,gerçek shadow u ve ruhunu yakaladın demektir.
Saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmuş valla bol bile gelmiş,çok güzel

---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

Aramızda olmanda fayda olacaktır,tabii bütün sayfaları okuman kaydı ile.
Biraz sıkıcıda olsa bir göz at derim.
Bütün sorularının cevabını ve değerlerini alacağının garantisini veriyorum.
Topiği okuduğun halde burada isen,gerçek shadow u ve ruhunu yakaladın demektir.
Saygılar.

:bestmt: on numara
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar bilgiler için teşekkürler. o halde tercihim netleşti. kesinlikle şaftlı motosiklet istiyorum, turuncu istiyorum ve de depodaki shadow yazısının kabartma metalden olmasını istiyorum. o halde almam gereken makine 2006 model vt750c4 :)
hedefi tespit ettiğimize göre şimdi adresleri araştırmaya devam :) Antalya ve İstanbul'da aradığım fiyat skalasında motorlar var. kısmetse en kısa zamanda gidip alıp Ankara'ya getiriyorum makineyi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Özer abim düğmelerin hayırlı olsun..Çok şık olmuşlar..
Bende bu konuda ne yapabilirim diye düşünürken Kendime bu swicthden aldım..Henüz boş nereye takacağım konusunda da bi fikrim yok..
En kolay far tasını delip oraya monte geliyor aklıma..


[url]http://s17.postimage.org/qqghb3gqz/Foto037.jpg[/url]

[url]http://s17.postimage.org/4sk0hb1qj/Foto038.jpg[/url]




Bende Gürol abinin sırtlığa yaptığından feyz alarak Aksaray Oto Aksesuarcıların yolunu tuttum..Ve krom fitillerden aldım..
Metresi 2,5 lira...6 metre aldım..Depo,çamurluk etrafı ve sırt dayamaya yetti..
Ahanda böyle bişi oldu...
[url]http://s17.postimage.org/obolqo0i3/Foto039.jpg[/url]
Jantımın yeni rengi nasıl olmuş..:)
[url]http://s17.postimage.org/6zo95870r/Foto040.jpg[/url]


Osman abi ..Krom kapaklar hoş olmuş...Eline sağlık...

Bu arada koruma demirine bağlı sislerde görünüyor..Birini Çanakkale gezisinde çatlattım..Sağlık olsun..

* Bence far tasını delme. Çünkü pahalı bir parça. Hemde tası deldiğinde swicin dibi içeride engel yaratabilir. Çünkü çok dolu kablo var.
* Çektiğin şeritler foto da güzel görünüyor. Fakat çamurluk temiz ve kuru olmadıktan sonra yapıştırdiğin şerit erken çıkar.
* Kapaklar konusuna gelince... Beğendiğin için teşekkürler. Ben bu tarz işleri yıllardır beceririm. Motosiklete olan aşk beni bu hallere getirdi.
*Şuracıkta Gürol abimizi tanıyana kadar eli elet tutat motorcu mu vardı da biz iş yaptırtmamıştık.
* Kötü servisler ve beceriksiz usta çakması elemanları yüzünden güzel bir çalışma atölyem oluştu. İyi para bağladım ama artık servislere sadece yedek parça temini için gidiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Bu arada koruma demirine bağlı sislerde görünüyor..Birini Çanakkale gezisinde çatlattım..Sağlık olsun..

Ünal yediğiniz soğuktan çatlamıştır . Yoksa neden çatlasın ki..:)
Seni öperim güzel kardeşim.
Görüşmek dileği ile..
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Chopperrider, al getir. Ankara'da bir shadow daha olsun. Ankara'lının gözü kulağı bayram etsin.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bunlar da ne? Krom kapaklar, swich ler, sisler, şaft kromu.... Bende motoru aksesuarlı aldım diye geriniyordum. Kuru bakır gibi gelecek yakında gözüme. Bizde iki reflektör için seviniyoruz. Onun da rengini tutturamamışız. Olmaz arkadaş acilen maaşa zam yapılmasını talep ediyorum.

Osman bey, Konya da aksesuarcı bırakmadım. O dediğin reflektörden yok. İnatla arıyorum. Bugün kamyon sanayisine gideceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst