Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
jesse'e katılıyorum.
eğer ilk motor olarak illa yüksek c.c'li bir makine tercih edilecekse bu makineler cruiser olmalı. oldukça dengeliler çünkü. kendilerini birden -anlamsızca- sağa sola atma eğilimleri yok. Bu açıdan Shadow iyi bir tercih olabilir.

Ama öte yandan cruiserlar ağır makineler olduklarından bu sizi zorlayabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
mevsimler geldi geçti;
üç-beş shadowu yanyana getiremedik..:p

bugun orijinal egsozu çıkarıp tekrar cobra egsozu taktım.çok gürültü çıkıyor ama bir müddet böyle kullanayım.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Selam Shadow'cular sanırım hepiniz kış dolayısı ile garajlara çekildiniz.
Açıkcası ilk mesajdan 21nci sayfaya kadar bir solukta okudum ve hepinize saygı çerçevesi içerisinde anlatmış olduğunuz bilgi ve paylaşımlarınıza hayran oldum. Umarım daim olur.
Bende cruiser aşığı olarak bu yaz 200cc'lik çin cruiser ile başladım. İyikide yapmışım, hem ağarlık hemde çekiş gücü olarak beni hiç tehlikeye sokmadan kullanmayı öğretti, henuz öğrenmem bitti diyemem çünkü hiç bir zaman bitmez, sanırım bu yazda 200cc'lik cruiser'ımla öğrenmeye devam ederek 2010 sezonda öğrenimimi shadow'la devam ettireğim.
Bunda hepinizin ayrı ayrı payı bulunmakta.
Son olarak İstanbul-Hürriyet genek merkez'de bir shadow bulunmakta, şuan otoparkta yatıyor, kavuniçi renkli bir makina. Sahibinden şimdiden özür diliyorum çünkü bugun haddim olmayarak üzerine oturdum ve ağarlığını tarttım. Motora hiç zarar vermediğimi temin edebilirim. Eğer bu foruma üye ise mutlaka yüzyüze konuşmak+tanışmak isterim.
Hepinize bol güneşli günler, kazasız sürüşler.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Selam Shadow'cular sanırım hepiniz kış dolayısı ile garajlara çekildiniz.
Açıkcası ilk mesajdan 21nci sayfaya kadar bir solukta okudum ve hepinize saygı çerçevesi içerisinde anlatmış olduğunuz bilgi ve paylaşımlarınıza hayran oldum. Umarım daim olur.
Bende cruiser aşığı olarak bu yaz 200cc'lik çin cruiser ile başladım. İyikide yapmışım, hem ağarlık hemde çekiş gücü olarak beni hiç tehlikeye sokmadan kullanmayı öğretti, henuz öğrenmem bitti diyemem çünkü hiç bir zaman bitmez, sanırım bu yazda 200cc'lik cruiser'ımla öğrenmeye devam ederek 2010 sezonda öğrenimimi shadow'la devam ettireğim.
Bunda hepinizin ayrı ayrı payı bulunmakta.
Son olarak İstanbul-Hürriyet genek merkez'de bir shadow bulunmakta, şuan otoparkta yatıyor, kavuniçi renkli bir makina. Sahibinden şimdiden özür diliyorum çünkü bugun haddim olmayarak üzerine oturdum ve ağarlığını tarttım. Motora hiç zarar vermediğimi temin edebilirim. Eğer bu foruma üye ise mutlaka yüzyüze konuşmak+tanışmak isterim.
Hepinize bol güneşli günler, kazasız sürüşler.


aynen kanka shadow 750 bizi bekliyor
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
19
arkadaşlar slmlar, artık soğuklar iyice kendini hissettiriyor, shadowlarımızı kışın gerektiği gibi saklamak için neler yapmalıyız, kaldera abi gibi tecrübeli üyelerden yorumlar ve tavsiyeler bekliyorum, bu sayede belki forum da biraz hareketlernir...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
http://www.motosiklet.net/forum/mot...um-kac-cc-olmali-meselesine-farkli-yorum.html

Yukarıdaki konuda çok ilginç bir şey dikkatimi çekti. Hemen hemen okuyan herkesin yorumlarının doğruluğu konusunda hemfikir olduğu bu müthiş Shadow yazısını yazan arkadaş Mehmet Emin, bu muhteşem yazıyı sadece 4 aylık motor tecrübesi ile yazmış...


18-05-2006 gününde ilk motoru olan Shadow'u alalı 1 ay olmuşken linkteki yazıyı yazmış ve bundan tam 3 ay 10 gün sonra 28-08-2006 tarihinde de bu konudaki yazıyı... Valla helal olsun. Ben okuduğumda sanki yılların tecrübesi ile yazılmış gibi gelmişti...

Bu aralar sesi soluğu çıkmıyor,

Herhalde abi Nirvana'da...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selam Shadow'cular sanırım hepiniz kış dolayısı ile garajlara çekildiniz.
shadow kullananlar bence motorlarını günlük ihtiyaçları için değilde keyif-hobi olarak kullandıkları için kışın çıkarmamakta haklı olabilirler.. bende tam bu tarife uygunum derken mevcut işimden 15 gün önce taburcu oldum kriz sebebi ile..hoş zaten 3. ayda mahmutbeye taşınacaktı şirketler grubu..hergün sabah akşam 3 er saatimi yolda geçirmek istemediğim için ayrılacaktım.bu şekilde haklarımın tarafıma ödenmesi isabet oldu.buda motorumla daha fazla beraber olma anlamına geldi benim için.:cherry:

yağışlı havalar aşırı temizlik duygumu rencide ettiği için motorumu çıkarmıyorum...

elimde web site yapımı işlerim var..halen www.ottomanotomotiv.com u bitirmeye çalışıyorum..hazırda bekleyen bir -iki site daha var..
bunlarla zaman geçiriyorum şimdilik..:rendeer: bu serbest işlere yönelip sıkıntılı bu dönemde kendimi germek istemiyorum.
mehmet eminin yazdıklarının her kelimesine katılıyorum bende..onun chooperturk de olduğunu hatırlıyorum sanki..o arkadaşın yazıları fikirleri eleştirildiği için darıldı.

teknik olarak zayıf motorları shadowla dragstarla mukayese etmiyorlarmı,biraz insaflı olun..ben sürekli gülüyorum bunlara
sanki o motorları sırf shadowla kıyaslama için almışlar.
bir dersinize çalışın öyle kıyaslayın.onu tercih etmişsiniz almışsınız kime ne..
bilinç altındaki o toplum statüsü için kedi ciğer bakış açısına neden gerek duyarlar hiç anlamam..
bence insanların neye sahip olduklarından çok ne olduklarının önemi vardır.
pahalı motorlara binmek ucuz bir başarıdır..
eğlenmek için paranın gerekliliğine bu kadar inanıyorsanız, emin olun paranız olduğunda da eğlenemezsiniz, para eğlenmeyi çeşitlendirir sadece ama eğlenceyi yaratamaz
bir tabak semizotunu sevinçle paylaşabilirsiniz ve hiç bir pahalı lokantada bulamayacağınız bir tad alırsınız, eğer bir tabak yemeği paylaştığınız, paylaşmak istediğiniz insansa



arkadaşlar slmlar, artık soğuklar iyice kendini hissettiriyor, shadowlarımızı kışın gerektiği gibi saklamak için neler yapmalıyız, ..
aslında yapılacak çokda bir şey yok..hiç kullanmıycam derseniz aküyü çıkarın derim.evde saklayın, arada bir şarja bağlarsınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
12
İzmir deki Shadow sevenlerle bir araya gelelim bari :)
Mevsim itibari ile daha ılıman yaşıyoruz diğer bölgelere göre ;)
Keyfini çıkarmak gerek diyorum...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Bayramınız Kutlu Olsun...

Birlik ,beraberlik ve yardımlaşma gibi özelliklerimizi ; tarihimizden gelen diğer toplumsal

değerlerimizle birlikte özel günleri vesile edip bir potada eriterek ‘’sevgi,saygı’’ tabanında

şekillendirmek genellikle bayramlarda kendini bulur….

Oysa ; sadece bayramları vesile etmek için beklemek ne kadar büyük kayıp zamandır.

Göz açıp kapayıncaya kadar geçen yaşamımızda bize has özelliklerimizi her an, her saat

Her gün yaşayabilmenin yollarını aramak hatta zorlamak ‘’mutlu ‘’ olmanın reçetesi değilmidir..?



Ne varki; zorlu yaşam koşulları hemen hepimizi bu güzelliklerden maalesef alıkoymaktadır.

Daha çok üretmek,daha çok paylaşmak,daha çok katkıda bulunmak için verdiğimiz ortak mücadelenin getirdiği sorumluluklar, omuzlarımızdaki ağır yükler sadece birey olmanın özelliği ile sınırlı kalmamaktadır.

Bu nedenle hedeflere ulaşmak için çıkılan yoldaki, günlük kaygılar,beklentiler

Stresler genellikle uzak kaldığımız huzur ortamından bizleri uzaklaştırsada sevgi ve saygıyı ön planda tutarak manevi değerlerimizle bütünleşmenin yollarını bayramlarda Buluyoruz…

Bu vesile ile refah , huzurlu günlerin sürekli olma arzusuyla ;

Tüm sevdiklerinizle birlikte; Kurban Bayramınızı en içten duygularla kutlarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bayram bayram karşıma çıkan hem görsel hemde duysal bir şölen yaşadığım güzel, ruhlu bi makine....
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
26
Merhaba,
Çift metalik renkli depo'nun yenisinin fiyatı konusunda bir fikri olan var mıdır ?
Şerefsizin teki anahtarı ile şekiller yapmış benim motora da.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar;
almanyada tum motosiklet markalarınn cıkma parcalarını veya sıfır parcalarının satışını yapan web siteleri;
http://www.motorradteile24.de

http://www.teilweise-motorrad.de

http://www.grobmotorik.org

Burada Orginal parca numarasina göre arama yapabiliyorsunuz
http://bike-teile.de

http://www.mvh-online.de

ayrıca HONDA markası için alttaki verdigim URL ´de Honda CBR 600den baslayarak 1100e kadar bütün tamir kitabi ve yedek parca listesi ingilizce olarak bulunmaktadir.
Ilgilenenlere duyurulur.

http://www.stephygee.com/



aşağıdaki url de işinize yarayacaktır..
http://www.servicehonda.com/parts.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sevgili kaldera,shadow kullanıcılarına ve almak isteyenlere referans olmanız,gerekli teknik bilgi paylaşımlarınız oldukça başarılı.Teşekkürler. :bounce:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Shadow'un Akü Değişimi

Bu aralar pek yol yapmadığım,yapamadığım için aküm marş gücünün düştüğünü belli ediyordu. bende yedekte duran akümü takmaya karar verdim. belli aralıklarla şarj ettiğim aküyü tekrar şarja bağladım.


daha sonra garajın içindeki motoru bir havalandırdım.

görüldüğü gibi lastikler bile yere temas etmiyor.:cherry:


bunlarda gerekli aletler..
seleyi çıkarmak için arkada bulunan civatayı ve selenin her iki yanında bulunan civataları alyan anahtarla çıkarıyoruz.
seleyi söktükten sonra akünün ve rölenin bulunduğu bölüm ortaya çıkıyor.
rölenin altında bulunan akü muhafazasını yerinden çıkarıyoruz

akümüz göründü.

uzun kol ile akünün bağlantı cıvatalarını söküyoruz.
her iki kutup başını çıkardıktan sonra aküyü yerinden çıkarıyoruz.

sele her zaman sökülmediği için sele ile çamurluk arasında toz birikiyor. ben hazır sökmüşken birde pasta cila uyguladım. uygulamadan sonraki hali..
depoyada uyguladım bu arada :p
söküm işlemlerinin tersini yaparak şarjdaki aküyü monte ettikten sonra çalıştırıp akü değişim işlemini tamamlamış oldum.

marş gücü düşen bu aküm amper değeri olarak olması gerekenden biraz düşük . 8 AH ..
diğer değiştiğim aküm ise tam kuru tip orijinal aküsü.14 AH olması gerek..ve 4 yıllık akü.hala iyi durumda.
yaz aylarında sorun olmadı ama kış mevsiminde kendini belli etti. bu aküyüde şarja bağladım..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
zevkle yapılmış ufak bakımların tadı bambaşkadır.Elinize sağlık...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Herkese selamlar

2005-2006 model ve üstü siyah bir shadow almak istiyorum. Aksesuarlı olanları tercih ediyorum. Ama malum ortam nedeniyle bütçem oldukça kısıtlı. Eğer satmak isteyen varsa bana özellikleri ve fotograflarını içeren bir mail veya ilanı varsa linkini atabilirse çok sevinirim.

[email protected]

Hepinize iyi günler dilerim

Tekerleğiniz yerden kesilmesin.
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
Arkadaşlar bu Shadow meraklılarının yazın işten kışın yağıştan motora zaman ayıramadıkları gibi bir hisse kapılıyorum. Sağolsun Kaldera topiği sıcak tutmaya çalışıyor ama destek lazım. Hiç olmazsa şu kış aylarında biraz yüklensenizde bizim gibi acemilerde faydalansa.
Sevgiler...
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
9
selam arkadaşlar

Ben sivastan yazıyorum yani kışın oturduğu yerden:) burada 2 shadowcu var.fakat elimizi neye atsak bulamama sıkıntımız had safhada.bir iki eksiğim var bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.yeni aküye ihtiyacım var nereden ve nasıl temin edebilim.birde egzoz almak istiyorum ama tekli egzozu çok beğeniyorum çbütün performazs egzozlar çiftli bu konuda ne yapabilirim şimdiden ilginize teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shadow kullananlar bence motorlarını günlük ihtiyaçları için değilde keyif-hobi olarak kullandıkları için kışın çıkarmamakta haklı olabilirler.. bende tam bu tarife uygunum derken mevcut işimden 15 gün önce taburcu oldum kriz sebebi ile..hoş zaten 3. ayda mahmutbeye taşınacaktı şirketler grubu..hergün sabah akşam 3 er saatimi yolda geçirmek istemediğim için ayrılacaktım.bu şekilde haklarımın tarafıma ödenmesi isabet oldu.buda motorumla daha fazla beraber olma anlamına geldi benim için.:cherry:

yağışlı havalar aşırı temizlik duygumu rencide ettiği için motorumu çıkarmıyorum...

elimde web site yapımı işlerim var..halen www.ottomanotomotiv.com u bitirmeye çalışıyorum..hazırda bekleyen bir -iki site daha var..
bunlarla zaman geçiriyorum şimdilik..:rendeer: bu serbest işlere yönelip sıkıntılı bu dönemde kendimi germek istemiyorum.

mehmet eminin yazdıklarının her kelimesine katılıyorum bende..onun chooperturk de olduğunu hatırlıyorum sanki..o arkadaşın yazıları fikirleri eleştirildiği için darıldı.

teknik olarak zayıf motorları shadowla dragstarla mukayese etmiyorlarmı,biraz insaflı olun..ben sürekli gülüyorum bunlara
sanki o motorları sırf shadowla kıyaslama için almışlar.
bir dersinize çalışın öyle kıyaslayın.onu tercih etmişsiniz almışsınız kime ne..
bilinç altındaki o toplum statüsü için kedi ciğer bakış açısına neden gerek duyarlar hiç anlamam..
bence insanların neye sahip olduklarından çok ne olduklarının önemi vardır.
pahalı motorlara binmek ucuz bir başarıdır..
eğlenmek için paranın gerekliliğine bu kadar inanıyorsanız, emin olun paranız olduğunda da eğlenemezsiniz, para eğlenmeyi çeşitlendirir sadece ama eğlenceyi yaratamaz
bir tabak semizotunu sevinçle paylaşabilirsiniz ve hiç bir pahalı lokantada bulamayacağınız bir tad alırsınız, eğer bir tabak yemeği paylaştığınız, paylaşmak istediğiniz insansa




aslında yapılacak çokda bir şey yok..hiç kullanmıycam derseniz aküyü çıkarın derim.evde saklayın, arada bir şarja bağlarsınız.

abi bir numara açıklamalar bunlar :cat: motosiklete yeni başlayan arkadaşlara iyi bir örnek olduğunuzu düşünüyorum..düşüncelerinize ve bilginizi takdir ediyorum :rendeer: saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst