Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
19
kaldera abi bi türlü şu gezi olayını organize edemedik, bayramda hava şartları iyi olursa memlekete gitmeyei planlıyorum shadowumla, istda kalsam kesin katılırdım ki daha önce söylediğin güzergahta bir gezi yaptım ve çok eğlenceli geçmişti...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
hayırlısı olsun ne diyelim.elbet bir gün ortak paydada buluşuruz..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
kutlama

Shadow cuların ramazan bayramlarını kultuyorum. Kimseler görünmediğine göre bayram tatili yolda geçiyor.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bende tüm motorcuların geçmiş bayramlarını kutluyorum.Bayram da Shadow um ile Adana-Alanya-Kaş-Fethiye-Bodrum-Kuşadası turu yaptım.Toplam 2700 km.Maşallah tık demedi.

Benzin sarfiyatı ortalama 4.3 lt/ 100 km
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
42
merhaba arkadaşlar,, (Kaldera beyin de dikkatine) benim shadow un depo kapağı yağmurdan pastan tıkandı.anahtar giriyor fakat zor dönüyor.nitekim anahtar da eğildi.içinde kireç vs oluşmuş.sizlere danışmak istedim.başına benzer olay gelen bir arkadaş var mı? meseleyi nasıl çözmek mümkün.selamlar
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
merhaba arkadaşlar,, (Kaldera beyin de dikkatine) benim shadow un depo kapağı yağmurdan pastan tıkandı.anahtar giriyor fakat zor dönüyor.nitekim anahtar da eğildi.içinde kireç vs oluşmuş.sizlere danışmak istedim.başına benzer olay gelen bir arkadaş var mı? meseleyi nasıl çözmek mümkün.selamlar

WD-40 sik :cat: Buyuk marketlerde bulabilirsin. Daha gecenlerde bir arkadasimin bisiklet klidi de ayni nedenden acilmiyordu. WD-40 ile bir iki saniyede cozuldu. (Reklam yaptim diye bu mesaji da silerler mi acaba? :))
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
WD-40 sik :cat: Buyuk marketlerde bulabilirsin. Daha gecenlerde bir arkadasimin bisiklet klidi de ayni nedenden acilmiyordu. WD-40 ile bir iki saniyede cozuldu. (Reklam yaptim diye bu mesaji da silerler mi acaba? :))

bende katılıyorum ve vd-40 ürününü garajımdan eksik etmiyorum.genel olarak çok maksatlı kullanılan bir ürün.
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar WD40 kullandım.çok işe yaradı.depo kapağı pırıl pırıl oldu rolex saat gibi işliyor:) tavsiyelerinize teşekkür ederim.işleriniz rast gitsin
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
42
wd 40 denilen maddeyi motosikletimin paslanmış lekelenmiş yerlerine tatbik ettim ama sonuç alamadım.sadece kilit mükemmel tamir oldu.ancak motorun muhtelif yerlerinde pas izleri kaldı
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
wd 40 denilen maddeyi motosikletimin paslanmış lekelenmiş yerlerine tatbik ettim ama sonuç alamadım.sadece kilit mükemmel tamir oldu.ancak motorun muhtelif yerlerinde pas izleri kaldı

Motorun muhtelif yerleri diye bir yere tavsiyede bulunulamaz. Yerin neresi yada nereleri olduğunu ayrıntılı olarak yazarsan belki çare bulabilirsin.
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
42
wd 40 isimli ön cam civatalarının içine püskürtttüm diş prçasıyla fırçaladım.ancak içerdeki yoğun kızıl pas çok az azaldı.gidonun bağlandığı yatay tablada bulunan citaların içindeki pas gölgeleri çok az çıktı.yani tüm bağlantılara uyguladım.yukarıda sözünü ettiğim tablanın altında diz hazalarında bir başka yatay tabla daha var.oradaki civata ya da her neyse somun kapağı diyelim- oralara da sıkmama rağmen pas yokolmadı.bunun dışında direkt pas sökücü bir ürün yok mu.selamlar
 
Katılım
10 Ağu 2008
Mesajlar
1
Herkese selamlar. Öncelikle çok faydalı bir çalışma olduğunu belirterek teşekkür etmek isterim. Özellikle benim için çok aydınlatıcı oldu.

Ardından önemli bir sorum olacak. Şöyle ki, profesyonel bir dağ bisikleti sahibiyim ve kendimi bildim bileli hep 2 teker üzerindeyim. Şimdi artık bu bisikletin bir de motorlu olanına geçmenin uygun olacağı kanısındayım.

Sorum şu, 750'lik shadow ile motora başlamak, ilk motorumun shadow olması bir avantaj mıdır, yoksa dezavantaj mı? Kimileri yeni başlayanlar için "750 çok büyük bir bir hacim, mutlaka 250 lik ya da 125lik bir motor tercih et" derken, kimileri ise shadow'un yeni başlayanlar için de, gerek güvenli sürüş, motorun dengesi ve rahatlık anlamında çok isabetli bri tercih olduğunu belirtiyor.

Bu konuda sizlerin de fikrini almak isterim. A2 ehliyetimi 1 ay sonra teslim alacağım. Kursun verdiği motor eğitiminde yaklaşık 1 saatlik vitesli motor deneyimine sahip oldum. 125lik bir kymko idi kurs motoru. 3. vitese kadar çıtkım. tabiki bilmediğim pek çok detay söz konusudur ancak genel mantık araba ile aynı olduğu için sıkıntı yaşamadım.

Hangi motoru alacağıma karar verdikten sonra Honda'nın güvenli sürüş eğitimini de almayı planlıyorum. Shadow piyasasında şu sıralar 11.000 ytl civarında 2006 model donanımlı bir araç bulmak mümkündür sanırım. Bu anlamda usta motorcuların önerilerini, tavsiyelerini ve fikirlerini bilmek isterim.

saygılar. . .
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
dostum . şoyle bir sözle başlamak istiyorum .. ilk motor olarak bir shadow tercih etmişsin .. bence bir parça sakıncalı olsada genede mantıklı .. çünkü agır ve yere saglam basan bir motorsiklet .. ve sunu da iletmek isterim ki .. kimse motosiklete anasının karnında binmedi .. bilgi birikim tecrübe çok önemli unsurlar .. alacagın 750 cc yada 1000 cc yada 1300 cc bir racing bile olsa hiç bilmeyen bir insan bile kulanmayı ogrenebilir bu demek degildirki ben motosiklet kullanıyorum .. önemli olan içindeki güven ve hırs sakın inancını kırma . ama genede dediklerimi unutma . tercihen bir scooter ile başlayıp sonra vitesli motora geçmelisin .. ama bu demek degildirki shadow kullanamazsın ... kendine güvenini yitirme ve ekipmanlarına önem ver kask mont dizlik bot gibi korumaların mutlaka olsun ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst