honda shadow 750 ace

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
40
Merhaba arkadaslar motorum 1. Vitesde kalkarken motordan ( arabadaki kayış sıyırma sesi ) gibi bir.ses geliyor ve arti vitesdeyken debriyaja bastigimda sıkırtili bir ses geliyor. Sorun neden.kaynaklanmis.olabilir bilgilendirirseniz cok sevinirim. Tekeriniz duz bassin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst