- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar motorum 1. Vitesde kalkarken motordan ( arabadaki kayış sıyırma sesi ) gibi bir.ses geliyor ve arti vitesdeyken debriyaja bastigimda sıkırtili bir ses geliyor. Sorun neden.kaynaklanmis.olabilir bilgilendirirseniz cok sevinirim. Tekeriniz duz bassin
Son düzenleme: