Honda Shadow 125'

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
yok mu acaba binici ile çekilmiş görüntüsü acaba türkiyedekinden bi farkı görünmüyo boyut olarak
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
yok mu acaba binici ile çekilmiş görüntüsü acaba türkiyedekinden bi farkı görünmüyo boyut olarak

:) :) :)

Bayağı kaslı bir görüntüsü varmış..İlk defa duydum ve gördüm..:mrgreen:


.
2004%5C10%5C28%5Cbikepics-235297-800.jpg


.
2005%5C07%5C07%5Cbikepics-387637-800.jpg


.
2008%5C09%5C28%5Cbikepics-1431646-800.jpg


.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
125cc ve yine radyötörlü , beğenmedim yahu :) Ama gelseler kimse çinlileri kimse almaz, artık büyük firmaların çinlilerle ortak çalıştığına inanıcam nerdeyse, düşük cc li çok ucuz modeller var ve geldiklerinde çinlilerden en fazla 1-2 milyar pahalı oluyorlar. Yahu bu adamlar sürümden kazanma diye bir şey bilmiyor mu :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
çit silindir 125'lik ilk kez zongshen'de görmüştüm bu shadow da bi acaip :) kocaman kafa'ları var ama 125'lik :)

düzeltme: o kasayı o ağırlığı 1255cc taşırmı bilinmez o da :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kırmızılı çok hoş duruyo vala Murat abi.Binicisiyle bu kadar uyumlu olurdu :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
125cc ve yine radyötörlü , beğenmedim yahu :) Ama gelseler kimse çinlileri kimse almaz, artık büyük firmaların çinlilerle ortak çalıştığına inanıcam nerdeyse, düşük cc li çok ucuz modeller var ve geldiklerinde çinlilerden en fazla 1-2 milyar pahalı oluyorlar. Yahu bu adamlar sürümden kazanma diye bir şey bilmiyor mu :)

Turkiye'ye gelse emin ol 7-8 bin liradan asagiya satilmazdi.. Cinli bir 125 yada 250 cc ortalama 3-4 bin YTL. Yani iki kati.
Motor oldukca cusseli ve 125 cc.. Turkiye'ye gelse alanlar kesin ustune 800 yazdirir, herkese yutturulurdu :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
23
yanlışmı anladım ne bu motor 125 likmi 125likse 5 para etmez bu cüsseyi nası taşısın o motor birde iki kişi binersen düşünemiyom bile güzel yapmışlır ama performans nasıdır şüpheliyim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yanlışmı anladım ne bu motor 125 likmi 125likse 5 para etmez bu cüsseyi nası taşısın o motor birde iki kişi binersen düşünemiyom bile güzel yapmışlır ama performans nasıdır şüpheliyim

torkunu mutlaka yüksek tutmuşlardır:cat:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
gördügüm kadariyla 2 silindir ve 125cc. evet hos gozukuyo ama 125cc gercekten zayif kalir gibi sanki..

bu arada baska bi sitede de yamahanin fz150 yaptigini gordum.. 150lik bir fazer..

benim sahsi fikrim, bu kucuk ccli genellikle baslangic motoru olarak kullanilan motorların fiyatlari cok yuksek.. insanlar bi muddet sonra (ogrenip artik daha buyugune gecmek istedigi zaman) saticagi bi motora 7-8-9 milyar gibi bi para vermek istemiyolar..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fena değil aslında yeni başlayacak olanlar için ideal..ama bize gelmez :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
zealsun 150-19 kasasını taşıyormuş ve kullanıcılarıda gayet menun, bu ise honda, adı yeter gibi bi laf etmicem ama japon mühendisleri en az 200lük çinli torku koymuştur buna, yağ soğutmalı olmasıda gayet iyi, sonuçta cruiser uzun yol motoru, 125lik uzun yolda sıkıştırılarak gidilir mecbur, sadece hava soğutması yetmiyce için, yağ radyatörü eklemişler. çok hoş, gelse bikaç yıl içinde kesin alırım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu model yurt dışında zaten çok uzun süredir var ama buraya gelmez .....
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Şİmdi bu model Türkiyeye gelse , çok değil bir ay içinde forumlarda , hızını artırmanın yolları tartışılır. Zaten Cruiser dediğiniz en azından 240 basmalı. olmuşken aşadaki arkadaş gibi 12.000 CC olmalı ( Onikibin ).
ayrıca tek egzost var . o ne öyle yahu , harbi motor dediğinde , en az 8-10 egzost olmalı.




Şaka bir yana dostlar , Her zaman hayıflandığımız konu olan Türkiyede her modelin bulunmaması olayının aşılması için , motorsiklet kültürünün bir kaç yıl daha oturması ve bu tür gelmeyen modellere ciddi bir talep oluşması gerekir.

İstanbul gibi yoğun bir trafiğe sahip şehirlerde cruiser kullanmayı sevenler için idedal bir tercih olabilir. motorun ebatlarıda gayet yerli yerinde.Türkiyeye gelse , şehir içi dolaşım için mutlaka bir tane alırdım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst