- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 757
Havalar kuru gittikten sonra yağan ilk yağmurda çok dikkat etmek lazım. Ben mecburen her şartta motoru kullanıyorum ancak özeliikle böyle havalarda çok dikkat ediyor ani kalkışlardan özellikle kaçınıyorum. Yol ıslakken ani kalkışlarda motoru durduramayacak derecede patinaj yapabiliyor. Tabi arka teker patinaj yaparken nedense bi tarafa yatmaya çalışıyor hep
.
Geçmiş olsun inşallah en kötüsü bu olur. Ama dikkatli olmakta fayda var. Yağmurlu havalarda motor kullanmak zorundaysanız sankın hızlı gitmeyin.
Ben benim camdan muzdaribim. En kısa zamanda ya daha kısasını yaptıracağım ya da yağmurlu havalarda önümün görmenin yolunu bulacağım. Cama yapışan su damlacıkları görüşümü engelliyor ve beni çok rahatsız ediyor. Özellikle çift yönlü yollarda karşıdan gelen aracın farları cam üzerindeki su damlacıklarını öyle parlatıyor ki, önümü göremiyorum.
Su kaydırma spreyleri ne kadar işe yarar bilemiyorum ama camın gereksiz yüksekliği zaten beni rahatsız ediyordu. Bu camın aynının kısasını (Boyun hizası) yaptırıp kışlık, bunu da yazlık kullanmak fena fikir değil sanki.
İzel burda lafını ettiğine değmez, benim için zevkti.
Geçmiş olsun inşallah en kötüsü bu olur. Ama dikkatli olmakta fayda var. Yağmurlu havalarda motor kullanmak zorundaysanız sankın hızlı gitmeyin.
Ben benim camdan muzdaribim. En kısa zamanda ya daha kısasını yaptıracağım ya da yağmurlu havalarda önümün görmenin yolunu bulacağım. Cama yapışan su damlacıkları görüşümü engelliyor ve beni çok rahatsız ediyor. Özellikle çift yönlü yollarda karşıdan gelen aracın farları cam üzerindeki su damlacıklarını öyle parlatıyor ki, önümü göremiyorum.
Su kaydırma spreyleri ne kadar işe yarar bilemiyorum ama camın gereksiz yüksekliği zaten beni rahatsız ediyordu. Bu camın aynının kısasını (Boyun hizası) yaptırıp kışlık, bunu da yazlık kullanmak fena fikir değil sanki.
İzel burda lafını ettiğine değmez, benim için zevkti.