Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-)al ya adam yine bizim topiğe geldi saçmalamaya başladı!
D'yi filan kırmızı yazmalar filan ne demek istiyorsa artık anlamadım..bir kerede seni şu topiklere boş boş bişeyler yazarken görmeyim ya!!

2-)2006 yılında üretilen motorların far açma kapama anahtarları yok..(her motorun değil bildiğim kadarıyla avrupada bilmem ne standartlarına uyumlu motorların)

3-)2005 modelleri bilemeyeceğim ama 2006 honda çıkışlı hiçbir motosikletin far açma kapama anahtarını göremezsin!!bunun amacıda motora bindiğin andan itibaren farının açık olması ve trafikte daha çok görülebilir olma...

4-)sorunu tam anlamadım ama eğer gönderdiğim dosyada far açma kapama anahtarının bulunmadığını söylüyorsan yine sorunun cevabı budur!!

5-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olsa ne olacak?

6-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olmasa ne olacak?

7-)neden bu far anahtarı olmaması senin bu soruyu bana yöneltme şeklinde ''bile'' lafını kullanmana sebep oldu?

:cool:kendi kullandığın ''MONDIAL RACING HS150''de far anahtarı var diye bi şey mi sandın yoksa mondiali?




haaa 15 dk.dır katıldım ya!!!mengü anladığım kadarıyla 14yaşındasın dalga geçtiğin kişi abin amcan yaşında:) sen racıng ine bin biz dylan binelim murat abi 2 maddede ben ekliyimmi be:):)
avukatı faruk.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hadi yaz bakalım faruk sende..
hadi sen 3 madde ekle bakalım..

bu arada deniz abi honda dylanla sabah çıktığı eskişehir-konya yolculuğunu kazasız bir şekilde bitirmiştir..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar kötu bi haberim var nekadar dogru bilmem ama dylan artık turkiyeye gelmeyecekmis bugun bayiden söylediler insallah yedek parca problemi olmaz ellerinde stoklar var siyah yok diger renkler var olmassa bu motor 20 gune biterse naked cbf 250 alıcam :cyclopsan bu motorda sh 150 falcon veya rebel gibi numunelik olacak gibi.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu devirde büyük bi motor almak lazım.:cyclopsan
Ama motorun ne olursa olsun , yanına bir de DYLAN mutlaka alacaksın!!
Her eve lazım...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
mondialci arkadsım bu motorlardan o sesi cıkartmaya kalkarsan komik olur cunku amac farklı.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaslar kötu bi haberim var nekadar dogru bilmem ama dylan artık turkiyeye gelmeyecekmis bugun bayiden söylediler insallah yedek parca problemi olmaz ellerinde stoklar var siyah yok diger renkler var olmassa bu motor 20 gune biterse naked cbf 250 alıcam :cyclopsan bu motorda sh 150 falcon veya rebel gibi numunelik olacak gibi.


pazartesi veya salı bu konuyu konuşup,ayrıntılı olarak size tam bir bilgi vereceğim..

şahsi fikrim ise böle birşey yapmazlar herhalde çünkü hondanın 150lik scooter açığı vardı ve bunu dylanla çok süper bir şekilde kapattılar..
ybr'ye alternatif açığı vardı bunuda cbf150 ile kapattılar..
onun için hersene bi açığı kapatıp diğer senelerde üretim durursa yada tr'ye gelmezse bana göre çok saçma olur...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
pazartesi veya salı bu konuyu konuşup,ayrıntılı olarak size tam bir bilgi vereceğim..

şahsi fikrim ise böle birşey yapmazlar herhalde çünkü hondanın 150lik scooter açığı vardı ve bunu dylanla çok süper bir şekilde kapattılar..
ybr'ye alternatif açığı vardı bunuda cbf150 ile kapattılar..
onun için hersene bi açığı kapatıp diğer senelerde üretim durursa yada tr'ye gelmezse bana göre çok saçma olur...

murat kardesim ya valla üzüldüm duyunca tamda alacakken ama nekadar dogru dedimya bilmiyorum sende bi arastır bakalım ama phantom ne öle bi scoter daha var belkide ondan gelecek ondan ya zatenhondanın iyi modellerini getirmiyolar dylan piyango gibi olmustu sh 125 bile gelmiyor "1yılda xl 200 falcon gibi motorları kaldırdılar ben bunun mantıgını anlamdım ya oysa activanın yuzu o:farao: kadar eskidiki ama hala satıyor bu durum bana cok mantıksız geldi.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
21
çok para arkadaşlar bunu alcağınıza gidin sıfır regal raptor alın ama ben olsam ybr125 alırım
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar son zamanlarda sigorta yaptıran varsa,
kaça, hangi sig. ve poliçe kapsamını kısaca yazabilirler mi?
sigorta yaptırmaya karar verdim 412 ytl gibi bi fiyat geldi (kapalı garajda çalınması, hırsızlığa teşebbüs vs)
yardım için tşk.ler.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar az önce honda bayii ile konuştum honda dylanın italyada bu modelinin üretimi durmuş.ve bombaya bakın honda dylan yine üretilecekmiş ama daha üstün özelliklerle ve motor verileri daha çok gelişmiş bir halde!!!!!!
ve yine bu model 2007 honda dylan olarak türkiyeye de gelecekmiş...

yani bence içiniz rahat olsun 2007 dylan bence canavarında canavarı olacak gibi bir his var içimde..dylan almaktan vazgeçen arkadaşlar bence bir daha düşünün derim!!!

arkadaşlar ben tatile gidiyorum 10gün filan yokum kazasız sürüşler dilerim herkese..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar az önce honda bayii ile konuştum honda dylanın italyada bu modelinin üretimi durmuş.ve bombaya bakın honda dylan yine üretilecekmiş ama daha üstün özelliklerle ve motor verileri daha çok gelişmiş bir halde!!!!!!
ve yine bu model 2007 honda dylan olarak türkiyeye de gelecekmiş...

yani bence içiniz rahat olsun 2007 dylan bence canavarında canavarı olacak gibi bir his var içimde..dylan almaktan vazgeçen arkadaşlar bence bir daha düşünün derim!!!

arkadaşlar ben tatile gidiyorum 10gün filan yokum kazasız sürüşler dilerim herkese..

muratd bencephantom tr pazarına girecek ondan ama bende danıstım uretim su an icin yok ama ben vazgecmek zorunda kaldım insallah seneye alırım bu seneyi bi cbf 250 veya 150 ile geciricem sanırım baide ve stoklarda yok. iyi tatiller.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
13
arkadaşlar ben dylan ya da mondila 151 rs almayı düşünüyorum sizce Honda Dylan hangi bakımlardan daha üstün ? Objektif olursanız sevinirim..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
her bakımdan ustun karsılastırılamaz bıle yanı..mondıal ın yedek parcası acaıp ucuz ama hondada dusurmedıgın surece yedek parcaya ıhtıyacın olmuo zaten:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
150 cc ye gore normal..sonucta hondaya bınıosun..neyse bıraz da kullananlar fıkırlerını belırtsın..ama sunu dusun bende cbr 125 var onun aynısını ramzeyde getırıo o 3 mılyar cbr 125 5,150ytl arada bı fark vardır heralde:)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
evet dostum hondayla mondiali karşılaştırma bile..bana kalırsa eğer maddi durumun varsa direk git honda al..dylan demiyorum bak honda!sonuçta honda kendini kanıtlamış bir dünya markası..ayrıca tabi kullanım amacında önemli yani dağa bayıra ormana filan gideceksen hor kullanacaksan dylana yazık olur..sonuçta scooter bunlar tamamen asfalt motoru..ayrıca motor güçleride çok farklı piyasada 150cc scooter olupta dylan dan güçlüsünün olduğunu duymadım kesinlikle.dylan 16hp 150cc'lik bi scooterdır....fiyatı evet biraz pahalı ama emin ol hakkını veriyor..ben 6000km'deyim daha hiç bi problem yaşamadım.servise yağ değişimlerinden başka gitmedim..arada bi çay içmeye gidiyoruz ama o sayılmaz:)ayrıca bundan önceki sayfaları okursan hiçbir arkadaşımızın problem yaşamadığını göreceksin..
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
13
verdiğiniz tüm bilgilerden dolayı teşekkür ederim :) bahçeşehirde kullanacağım scooterı yavaş olamsını istemem biraz hız yapmak isterim tabi :) 150 cc yeter de artar heralde :) biraz daha düşündükten sonra kararımı vereceğim...eğer honda alırsam sizi bilgilendiririm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst