Honda Ses 150 Dylan mı Yoksa SYM Joyride 200 mü?

Honda Ses 150 Dylan mı Yoksa SYM Joyride 200 mü?


  • Kullanılan toplam oy
    83
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
piper dan sonra sölencek bişi kalmamıs bu konuda..Al bir SYM yollarda meeeleme..:mrgreen:
S&S
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Aldım zaten motoru :mrgreen: ama henüz görmedim kendisini :p Altan motordan Tamer Bey ilgileniyor şimdilik. Ne yalan söyleyeyim iş yerinde aklım hep motorda, fabrikadan gelsede gidip görsem şunu.
 

zed

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
160
honda dylan derim çünkü honda yaparsa kötü mal yapmaz sym sanki çin motorlarına benziyor bence tabi
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
dylan sym ye göre oldukça seri benim arkadaşımda sym var kaç kere drag kalktık arkama baktışığmda çocuğu göremiyorum.:D ama uzun yol çok yaptı antalya/burdur/bucak arası uzun yolda beli ağrıtıyo.ama ağrıyınca yatıyorum motorun üstüne belimin ağrısı geçiyo ama yatıncada hızlandığımın farkına varıyorum bi bakıyorum ibre 140 a dayamış korkuyorum tekrar dikeliyorum onun için dylana binerken dikkatli olmak lazım:queen: :cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
13
arkadaşlar bu yorumlar benim için çok büyük bir nimet oldu artık kararımı gönül rahatlığıyla sym joyride den yana kullanabilirim ayrıca motorun 30000 km garantisi varmış ve uzun yolda 2 kişinin yaşadığı konforu duymuştum 14000 de bi motor buldum onu alacağım keseme görede baya iyi fiyatta 2500 ytl sizce bu km ye bu fiyat uygun mudur?
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arkadaşlar SYM kötü bir motosiklet değil. Türkiyede pek tanınmamış ama kalite ve fiyat orantılı denecek şekilde iyi bir motosiklettir. 2zamanlı 100cc lik scooterini kullandım. Kötü olduğunu söyleyemem çünkü kötü değildi... :) Fakat burda bahsi geçen model hakkında bir bilgim yok. Hondayla karşılaştırıyorsunuz. Bu durumda Hondanın ağır basması gayet normal, ama SYM de göz ardı edilecek bir model değil bence....
 
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
3
Sym joyride 200

Benim sym joyride 200 ile dylan 150 yi yarıştıralım ne kalkışta nede uzun yolda geçsin ben 5000 km deki motorumu geçen dylana verecem...sonuna kadar varım...(not:bukadar emin konuşuyosam isterseniz söyliyeyim)ben 2 kişi olarak dylan la yarıştım geçen gün yolda kaldı puhaaaa..hemde o kaptırmış geliyodu ben sonradan bastım gaza sollayınca oda şaşırdı o son gaz ben son gaz..aman sonra uçuyodum gazı kestigimde arkama baktım yok bekle bekle bi baktım geldi adam demezmi abi bu ne ya nasıl geçtin ne bunun adı diye heheeeeee...ona göre bilmeden konuşmayın..isteyen anahtarına varımm.........200 lük 4 zaman lı bütün motorları geçer bu motor..sym engine of life.......
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sym joyride 200 ile dylan 150 yi yarıştıralım ne kalkışta nede uzun yolda geçsin ben 5000 km deki motorumu geçen dylana verecem...sonuna kadar varım...(not:bukadar emin konuşuyosam isterseniz söyliyeyim)ben 2 kişi olarak dylan la yarıştım geçen gün yolda kaldı puhaaaa..hemde o kaptırmış geliyodu ben sonradan bastım gaza sollayınca oda şaşırdı o son gaz ben son gaz..aman sonra uçuyodum gazı kestigimde arkama baktım yok bekle bekle bi baktım geldi adam demezmi abi bu ne ya nasıl geçtin ne bunun adı diye heheeeeee...ona göre bilmeden konuşmayın..isteyen anahtarına varımm.........200 lük 4 zaman lı bütün motorları geçer bu motor..sym engine of life.......
Dostum seninle her türlü yarışabilirim, sen Dylan'ı boş bir motor sandın galiba. Sym 200 cc olmasına rağmen Dylan'dan daha ağır ve daha güçsüz.:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
ben olsam ikisinide almazdım zira ikisininde parçası çok aşırı pahallı
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
ben olsam ikisinide almazdım zira ikisininde parçası çok aşırı pahallı



Sen olsan kesin kymco alırdın o kesinde. Konyu açan arkadaş bu 2 motoru karşılaştırma istemiş. Sizin hangi motoru alacağınızı sormamış. Vede günler sonra böyle bi cevap için konuyu hortlatmnız ne kadar doğru acaba..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
26
2006 Joyride200 aldım 3000km'de.. Bu kadar konforlu ve keyifli bir sürüş görmedim! 2 kişi eşimle bindik, ikimizin boy uzun, toplam 145 kilo ağırlıkla ve dik yokuşlar dahil mükemmel! :cat: Keyifle gezmek için ideal bir scooter. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
20
arkadaslar biri HONDA birisi joyride aradaki fark ortada zaten tartışmaya gerek yok
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DYLAN! Konu hortlamış mı ne?:)
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Yine bu muhabbet ama bence %80 dylan önde gider.Bi abimde var sym gidişini gördüğüm için böyle düşünüyorum . Hiç kalkmadık beraber ama bence dylan geçer.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
cem, cemal beyin sym'si ile kalkış yapalım yarışalım birgün beraber olduğumuzda ne dersin (tabi cemal bey kabul ederse)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst