Dostum seninle her türlü yarışabilirim, sen Dylan'ı boş bir motor sandın galiba. Sym 200 cc olmasına rağmen Dylan'dan daha ağır ve daha güçsüz.:cat:Benim sym joyride 200 ile dylan 150 yi yarıştıralım ne kalkışta nede uzun yolda geçsin ben 5000 km deki motorumu geçen dylana verecem...sonuna kadar varım...(not:bukadar emin konuşuyosam isterseniz söyliyeyim)ben 2 kişi olarak dylan la yarıştım geçen gün yolda kaldı puhaaaa..hemde o kaptırmış geliyodu ben sonradan bastım gaza sollayınca oda şaşırdı o son gaz ben son gaz..aman sonra uçuyodum gazı kestigimde arkama baktım yok bekle bekle bi baktım geldi adam demezmi abi bu ne ya nasıl geçtin ne bunun adı diye heheeeeee...ona göre bilmeden konuşmayın..isteyen anahtarına varımm.........200 lük 4 zaman lı bütün motorları geçer bu motor..sym engine of life.......
ben olsam ikisinide almazdım zira ikisininde parçası çok aşırı pahallı