honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
kardeşim eline sağlık güzel olmuş harbi hoş durmuş
bir ara sana repsol stickeri gönderem
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
zamanın ılk honda beatcısı pıyasada kımsenın olmadıgınıda bılırız
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
yine antalyalı deli gençlik makinaları nerde antalyalı orada aynasız:)
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
19
Honda Beat kullanıcısıyım çok hoşuma giden bir motor ibresiyle dahi birazcık oynadım umarım sizde beğenirsiniz :)

421545_3056703309426_1618666171_2654725_1944561836_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst