Hayatım boyu izlediğim en saçma reklam. Honda nasıl oluyorda böyle saçma bir raklam yapar aklım almıyor. 1980 model ile 2005 model bir motoru karşılaştırmak gibi bir mantıksızlığı hondadan beklemezdim.
Bende senin gibi düşünüyorum.Honda Böyle bir reklam yapacak firma degil.Üstelik reklam 2005'de yapılmış. Bu zaman kadar yamaha bu reklama karşılık kesin birşeyler yapardı.Bencede bu reklamın üzerinde biraz degişiklik yapılmış
Karar ver yapar mı yapmaz mı![]()