ps gerçekten çok güzel makina fakat fiyat biraz tuzlu eger 5 bin ytl olsaydı kapış kapış giderdi ben bile düşünmeye başladım fakat fiyat tuzlubu motorun en sevdiğim özelliği su sogutmalı olması bizim bodrum gibi yerde heleki öğle saatlerinde 50 derceye yaklaşan bi sıcakta 20 km hızla şehir içinde saatlerce dolaşabiliyor olmak....
antalya'da aynı şekilde innova'da 1.vites'de 35 40 km/s. kadar malesef uzamakta..!
antalya'da aynı şekilde innova'da 1.vites'de 35 40 km/s. kadar malesef uzamakta..!
4 binmi hocam bravo ya valla çok iyidaha alalı ne kadar olduki şurda
ben 3 yıldır todayi sürüyoum 6000 km de hehe neden 4 bin km sokuyorsunki 6 bini bekle? pslerde nasıl ki 1 3 6 9 12 die gitmiyormu
arkadaşlar h,ç 50derecede şehir içinde gezerim diye düşünmeyin su soğutmalıda olsa bu motorunda bi limiti var şehir içinde yüksek sıcaklıkta sürekli fan açıyosunuz kısa süreli olsa sorun olmazda uzun dönemde yağ yakmaya başlıyo yağ seviyesine bakılmazsa motor kitleyebiliyo sırf bu yüzden dylana motor yaptıran arkadaşım var..toplam masraf 2000-2500tl arası benden sölemesi..