Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
82
arkadaşlar psi 150 gerçekten mükemmel makine sanki vitesli motor gibi atak ve seri yol tutuş güzel yakıt iyi tek sorun fiyat bence..:::farao::
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
gozumuz alıssın guzel gelecek.yenı stıl yaratmıs.150cc enjeksıyonlu hangı markada var.fıyatı bıraz dusursun catır catır satar
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
fiyat düşmese de bu fiyata arka tekeri de disk yapsalardı bari...

bu arka teker diske çevrilebilir mi? çevrilirse ne kadara patlar bilgisi olan var mı?
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
fiyat düşmese de bu fiyata arka tekeri de disk yapsalardı bari...

bu arka teker diske çevrilebilir mi? çevrilirse ne kadara patlar bilgisi olan var mı?

bence orjinalini bozma. motosiklette her iki fren ayni anda kullanilir, ve su haliyle dylan ve psi'nin frenleri oldukca basarili.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
hakkaten arkadaşlar ya nerde bu psciler motordan inmiyolar herhalde:) hadi bizim dylanların modası geçti diyelim ama ps çok yeni bir model canlanması lazım bu topiğin..yakıt nedir son hız nedir bilgi istiyoruz kardeşim bitiyomu 160lık ibreler..:p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu motordan alan pek yok.O kadar bakıyorum yollarda çok nadir gördüm şimdiye kadar...
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
8
para varsa motor olur, adamlar evine ekmek getiremiyor hele bu kış ayında 7bin tl veripte motormu alınırmıs, piyasada bol miktarda cin malı varken...
sonucta ps sahibi olmak ayrıcalık olacak gibi
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
evet 7 bini hak eden bir motor degil bunlar artı daylanın bir üst modeli
kymco people s 200 kaç beygir
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
MAKRO önemli olan saglık kardeş yine alırsın boşver üzülme bu kriz çogu kimseyi vurdu
12 beygir 200 lük için zaten azmış birdahaki sefere 20bg üstü nasip olsun sana
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
8
haklısın acun kardes önemli olan saglıktır para ikinci plan
umarım baharda iyi bir makinaya pinerim iyi dileklerin için tşkr :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
valla arkadaşlar haklısınız ben hiç öyle düşünmemiştim şu şartlarda 6500lira 150cc bi scootere varmek hiçde akıl karı değil..ben aldığım zaman 4680di dylan yinede aylarca düşünmüştüm alıp almamak için..gerçi bu ara ucuz scooterde kalmadı yani kymco bile 125likleri 4bin liraya satmaya başladı ne enjeksiyon var ne su soğutma topu topu 10hp gücünde scooterler..vitesli motor daha mantıklı almak geliyo sanırım insanlara..
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
selamlar. Bir scooter alacagim ve PS 150 baya bi ilgimi cekti. 1 haftadir forumu takip ediyorum. aktif PS kullanicilari son zamanlarda sustular. bizi haberdar etseler muthis olur. aklimda 3 secenek var biri PS150, biri Yamaha Cygnus X (fikri olan var mi?) digeri de Yamaha'dan X max 250. onda icin araya birilerini soktum ama pek inmiyorlar fiyattan. bu arada honda'nin sitesindeki camli fotografi da cok guzel durmus. bu hafta sonu bayiye gidip bir gormek istiyorum motoru. Koc'ta calisan bir arkadas vasitasiyla da Yamaha uzerinde duruyorum. Cygnus X hakinda fikri olan var midir? X max daha buyuk tabi ki. Acikcasi o kadar para da vermek istemiyorum ilk motoruma. Arkadas ikinci el ayarlayabilirse 5 kagit civarina ancak o zaman. PS' nin fiyati 5,5'larda olsaydi gozum kapali alacaktim ama 6190 arti masraflar fazla olacak sanki. 2-3 kagida bi suru motor var aslinda ama ne biliyim pek cekici gelmediler. Bir de Ferco'daki Italyanlara baktim, tipler sahane ama avro bizi yakar. herkese kazasiz belasiz surusler dilerim...
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
valla cygnus u geç bence eğerki alabiliyosan xmax al yok alamıyosan ps alabilrisin
bu arada ferconun test motorları satılık yeni satılığa çıkardılar fiyatlarda baya makul istersen biraz ilgilen fercoyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst