Honda Onur Plazadan Gelen Maİl ( Çorlu)

Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
17.09.2006 Tarihinde plazamız önünde bir barbekü yapmak istiyoruz. Amacımız bulunduğumuz bölgedeki tüm motosiklet kullanıcılarını bugünde bir araya toplayabilmek. Saat 12:00 gibi başlayıp 17:00 a kadar devam edicek. Bunun hazırlığını ortalama 1 ay öncesinden başladık. Tarakya da kullanıcı gruplarına ulaşıldı. Hayrabolu ve Kırıklareli'nde derneklere ulaşıldı. buradaki kayıtlar dahilinde bilgiler verildi. Ayrıca birkaç arkadaşımız diğer gruplara bilgi vermiş. İstanbul ve çevresinde gelmek isteyen oldu. Honda markasının Bir modelinin adını taşıyan bir Grubun haftasonunda farklı bişeyler yapmak ve diğer kulanıcılar ilede tanışma fırsatını bulabileceğini düşündüm. Bu güzel geçmesini planladığımız organizyonumuza herkes davetlidir.


TÜM SİTEMİZ GÖKHAN BEY TARAFINDAN DAVET EDİLDİ


burda güzel bir gün geçirebiliriz.

sınırsız yiyecek ve gösteriler
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
88
Güzel bir davet ama biraz daha açıklayıcı olursa,yani honda çorlu nerede istanbula kaç km her marka motor galiba davetli(mi) vs. vs.
Arkadaşlarla konuşup belki geliriz...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
çok güzel harika bir organizasyon.
Ankara Honda gör meslektaşların neler yapıyor.
Şeytan diyo atla motora ver elini hafta son Trakya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst