Yok satması için üzerinde honda yazması yeterli.. Fiyatı kesin çok uçuk olur ama hondacılara bu koymaz giderler yine honda alırlar :jocolor:
İlk motorum olan honda today den soğutcaksınız beni hondadan nefret ediyorum..
Honda out :farao:
Yamaha forever :thumleft: