HONDA NC 750 X DCT

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
MERHABA ARKADAŞLAR

nc 750 x dct motorumu bugün aldım.boludan istanbula getirdim daha önce okuduklarımın pek çoğu doğru,yakıt 3 lt/100 km ortalama sürat 90 km rodaj ne kadar olması lazım motoru aldığım bayi (bolu ç... motor)bakkal dükkanı gibiydi dikkat etmem gerekenleri bildiren olursa teşekkür ederim
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
750X düz vitesli olanıyla 2 tur atmıştım. Hakikaten güzel alet. Ben olsam DCT almazdım.

Tekerin düz bassın.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
arkadaşlar koruma demiri ve cam fiyatlarını biliyorsunuz 700-800 civarı tutuyor.ben bugun bahcelievlerde motor demiri ön cam alarm ve usb çakmaklıpı toplam 480 tl ye hallettim aksesuar vurguncularına fırsat vermeyi araştırınca bulunuyor
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
Hocam sana anlatmadımı bayii rodaj ne kadar olacak dikkat etmen gerekenler neler diye? Forumları okursan motorun olmazsa olmazı koruma demiri onunda gibi veya sw motch mu ne o iyi oorjinal Honda koruma demiri pek önerilmiyor usb yi nerde taktıracaksın? Sağda solda taktırırsan garanti bozuluyor diyorlar servisle konuş ona göre hareket ederim...motor süper hayırlı olsun...1000 km sonunda bakıma sokarsın veya 1.ay sonu sonra 6 ayda bir bakımları var...bunlar sana verilen kırmızı garantti kitapçığında yazar...ayrıca kullanım cd si fosforlu yelek bakım kiti bi de ilk yardım çantası veriyor bayiler...tekerin düz bassın...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
kardeş haklısında boluda cevik motordan aldım (fiyat uygundu)adı honda servisi ama bakkal dükkanı.yani motorla elcik ısıtmayıda satın aldım orda takamadılar kendileride bilmedikleri için ne kitapcık nede şunu yap demediler sadece rodaj için yavaş git dediler o kadar.850 km debakım yaptırdım ümraniye db de sıkıntı yok şimdilik diğer işleride hallettik şükür uyarılar için teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
iki uzun yol denememle ilgili kısa bilgiler vereyim.

1.etap: istanbul balıkesir-edremit,akçay,çanakkale,bandırma ,bursa ve dönüş:bu gezide tek kişi idim ortalama sürat 110 km gibi idi ve yakıt 4,0/100 km lt ile 800 km yol yaptım.gayet iyi idi.motora alıştım ve bayağı zevk aldım doğrusu.

2.çi ise tam uzun yol istanbul sivas ve geri dönüş toplam 1900 km yol gittim artcı olarak kardeşimle beraber yolculuk yaptık(95 kg)ortalama yakıt 4,3/100 km lt oldu.ortalama sürrat 110-120km oldu biraz sıkıntılı oluyor bu kadar yolu uzun ara vermeden gitmek gidiş 12 saat geliş ise rekor 17 saat sürdü çünkü dönüşte çok mola verdik ve freni patlayan kamyondan kırmızı ışıkta dururken arka yan çanta zayiatıyla kıl payı kurtulduk.(Allah korudu)uzun yolun bu kadarı motor için eziyet oluyor (gece molası olmadan)tavsiye etmem.gerçi beni yoldan çok sırtımdaki kuluç zorladı ağrı kesicilerle zor döndüm.

sonuç olarak nc 750 x dct hakkını veriyor rampa yada düz yol ayrımı yok gücü hissediyorsunuz.yakıt olarak daha iyisi olmaz bence deponun 12 lt olması sıkıntı biraz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst