- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
3 aydır Honda Msx 125 kullanıyorum. kuzen ve abim ile hafta sonu Kilyos'a kampa giderken çektiğimiz videolardan bir derleme. Olumlu olumsuz yorumları bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=C-jHRJ170JM
Grom ile ilgili soru olursa yanıtlamaya çalışırım. Kanala gün geçtikçe daha fazla video yüklemeye devam edeceğim.
3 aydır Honda Msx 125 kullanıyorum. kuzen ve abim ile hafta sonu Kilyos'a kampa giderken çektiğimiz videolardan bir derleme. Olumlu olumsuz yorumları bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=C-jHRJ170JM
Grom ile ilgili soru olursa yanıtlamaya çalışırım. Kanala gün geçtikçe daha fazla video yüklemeye devam edeceğim.